Две нови категории в престижния бизнес конкурс "Годишните награди на b2b Media"
Второто издание на конкурса ще отличи най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-креативните корпоративни офиси, както и социално отговорни кампании, използващи иновативно мислене за постигане на значими резултати.

В конкурса за Годишните награди на b2b Media могат да участват физически или юридически лица, регистрирани като търговец в България.

На официална церемония на 13 юли 2016г. ще бъде отличен получилият най-много точки от журито във всяка от категориите.

Кандидатстването в конкурса става с попълването на онлайн въпросник.
 
Жури:

Жури

Надя Маринова - гл. редактор на b2b Mediа
Стамен Янев - изпълнителен директор на Българската агенция за инвестиции (БАИ)
Катя Димитрова - председател на Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА)
Горан Миланов - председател на Българска Фасилити Мениджмънт Асоциация
Весела Калъчева - изпълнителен директор и член на УС на Българската асоциация по информационни технологии /БАИТ/
Радина Ралчава - председател на Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО)

Категории:
 
  • Бизнес дебют на годината
  • Бизнес идея на годината
  • Бизнес лидер на годината
  • Бизнес проект на годината
  • Бизнес сделка на годината
  • Международна сделка на годината
  • Иновативна идея на годината
  • Иновативна сграда на годината
  • Най-иновативна компания
  • Най-иновативна стартираща компания
  • Най-креативно офис пространство
  • Предприемач на годината
  • Проект с образователна насоченост в сферата на бизнеса
  • Социално-отговорна кампания на годината
Голямата награда:

Иновация на годината

Наградите не са ограничени до определени сектори. Номинирани в категория "Бизнес дебют на годината" се очаква да бъдат новостартирали компании или проекти, докато в категория "Бизнес идея на годината" е възможно да бъде отличена идея, която дори още не е стартирала изпълнението си като бизнес проект.

Цели:
 
  • Насърчаване на иновационната и социално-отговорната дейност на българските предприятия;
  • Фокусиране на общественото внимание върху добрите примери в бизнеса.
  • Популяризиране на компаниите, участвували в събитието.
  • Мотивиране на повече български фирми да се стремят да бъдат конкурентоспособни и иновативни.
  • Стимулиране на бизнеса за подкрепа на повече инициативи и проекти, свързани с опазването на околната среда и устойчивия начин на живот.