Плановете след гръцкото “не”

Плановете след гръцкото “не”

В последните дни се появиха множество противоречащи си проучвания за това как ще гласуват гърците в неделя.

Кампанията "Не", която отхвърля спасителните програми, изглежда, че води в последните часове. Но пък отговор “да”, който означава подкрепа за преговорите с ЕС и кредиторите, излиза с много близък процент.

Прочети още: Плановете след гръцкото “не”

Върви ли Атина към тоталитаризъм?

Върви ли Атина към тоталитаризъм?

С наближаването на референдума в Гърция политическата обстановка се нажежи. Хората изглеждат все по-объркани, колебаят се как да гласуват. Моментът е исторически за страната.

Повечето жители се чудят кой вариант ще нанесе по-малка травма на Гърция.

Мнозина предричат колапс и минимум 5 години икономическа депресия в страната след провала на преговорите с ЕС. Хората пък почти спят по улиците, паниката е ясно забележима, макар и да не е взела все още жестоки публични измерения.

Прочети още: Върви ли Атина към тоталитаризъм?

Ах, тази голяма луда гръцка буря

Ах, тази голяма луда гръцка буря

България фалира при Луканов и хиперинфлира при Виденов с катастрофални резултати. Още ни е трудно да се съвземем от бруталния крах на 90-те години. За съжаление, Гърция се насочва по същия път. Това не е пътят на успеха и достойнството, това е пътят на късогледата идеология и провала. Предстоят трудни времена за южната ни съседка. Георги Ангелов

Прочети още: Ах, тази голяма луда гръцка буря

Български фонд за жените: От инвестицията в жените печели цялото общество

Български фонд за жените: От инвестицията в жените печели цялото общество

Инвестицията в жените е инвестиция в цялото общество и е път към икономически просперитет, показват данни, представени по време на дискусия на Български фонд за жените на тема „Защо (да) инвестираме в жените?”.

В дискусията взеха участие началникът на кабинета на министъра на труда и социалната политика Жасмина Мирчева, изпълняващият длъжността посланик на Кралство Норвегия Гайр Шоберг, председателката на Съвета на жените в бизнеса в България и главен изпълнителен директор на Siemens България Боряна Манолова, директорката на Института за изследване на обществата и знанието при БАН проф. Румяна Стоилова и изпълнителната директорка на Български фонд за жените Надежда Дерменджиева.

Прочети още: Български фонд за жените: От инвестицията в жените печели цялото общество

ПР агенция и платформа за споделено пътуване с награда за „Бизнес идея на годината“

ПР агенция и платформа за споделено пътуване с награда за „Бизнес идея на годината“

Първото мобилно приложение у нас за споделено пътуване „А!“, което е съвместн проект на ПР агенция Интеримидж и платформата за споделено пътуване AHA!CAR, бе отличено с челното място в категорията „Бизнес идея на годината“ в "Годишни награди на b2b Media - 2014".

Пилотното издание на конкурса номинира най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-креативните корпоративни офиси, както и социалноотговорни кампании, използващи иновативно мислене за постигане на значими резултати.

Прочети още: ПР агенция и платформа за споделено пътуване с награда за „Бизнес идея на годината“

Предприемачи улесняват с иновация любителите на туризма

Предприемачи улесняват с иновация любителите на туризма

Хората бързат да излезат от шумния град през уикенда, но за тези без шофьорска книжка разходите могат да се окажат непосилни. Да планираш екскурзия с градски транспорт може да бъде ненадежно и бавно.

Да наемете автобус е една отлична възможност, ако вече сте се събрали група, но ви е необходимо време, за да звънете на автобусни компании и да разберете колко свободни места предлагат те.

Прочети още: Предприемачи улесняват с иновация любителите на туризма

На официална церемония връчиха "Годишните награди на b2b Media" за 2014 г.

 На официална церемония връчиха  "Годишните награди на b2b Media" за 2014 г.

Над 12 компании грабнаха призове в „Годишните награди на b2b Media“, който се провежда за първа година.

Официалната церемония по връчването на наградите се състоя на 24 - ти юни в Bulgaria Mall.

Бизнес наградите на b2b Media имат за цел не само да насърчат предприемачеството, но и да помогнат да се развие нов манталитет на инициативност у нас.

Прочети още: На официална церемония връчиха "Годишните награди на b2b Media" за 2014 г.

Реклама

Още новини:

Още анализи: