Лидл България с две награди от Employer Branding Awards 2022
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Компанията с приз в категориите Иновации в управлението на талантите и Employer branding събитие
Прочети още: Лидл България с две награди от Employer Branding Awards 2022
Кои са призьорите в Employer Branding Awards 2022
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Годишните награди на b2b Media, които отличават най-добрите работодатели и екипи, се проведоха в присъствието на официални гости, медии и финалисти. По време на официалната церемония бяха определени призьорите в над 20 категории.
Прочети още: Кои са призьорите в Employer Branding Awards 2022
Какви са променените очаквания на служителите към работодателите след ковид?
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Служителите от поколенията Z и Y сe вълнуват повече от заплатата, по-възрастните от съдържанието на работата и работната атмосфера
Ковид пандемията стана катализатор за много промени в работния свят. Тя е и в основата на променените нужди и изисквания на служителите към техните работодатели. Но осъзнали ли са компаниите напълно степента на промяната? Отговорите на тези въпроси дава проучване на Adecco Group, което отразява мнението на над хиляда служители и 155 компании.
Ковид пандемията стана катализатор за много промени в работния свят. Тя е и в основата на променените нужди и изисквания на служителите към техните работодатели. Но осъзнали ли са компаниите напълно степента на промяната? Отговорите на тези въпроси дава проучване на Adecco Group, което отразява мнението на над хиляда служители и 155 компании.
Прочети още: Какви са променените очаквания на служителите към работодателите след ковид?
Кофас: Нарастващото напрежениe между Русия и Украйна застрашава световните пазари
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Експертите начертават два сценария за развитието на ситуацията
Рискът от военна ескалация между Русия и Запада оказва значително влияние върху световните пазари, включително и върху валутните курсове и борсовите индекси. Експертите по кредитно застраховане от Кофас съобщават, че ако рискът се материализира, той може да има неблагоприятни последици както за страните в конфликт, така и за световната икономика.
STEM (Science – Technology – Engineering – Mathematics) е обучение, което е фокусирано върху наука, технологии, инженерство и математика.
Рискът от военна ескалация между Русия и Запада оказва значително влияние върху световните пазари, включително и върху валутните курсове и борсовите индекси. Експертите по кредитно застраховане от Кофас съобщават, че ако рискът се материализира, той може да има неблагоприятни последици както за страните в конфликт, така и за световната икономика.
Прочети още: Кофас: Нарастващото напрежениe между Русия и Украйна застрашава световните пазари
Митът за момичетата и математиката
- Детайли
- Написана от Super User
По повод Международния ден на образованието, обявен от ООН – 24 януари, Бетина Хане – координатор лобиране в Сороптимист Интернешънъл Европа обръща внимание върху мястото на жените в образованието на STEM дисциплините.
STEM (Science – Technology – Engineering – Mathematics) е обучение, което е фокусирано върху наука, технологии, инженерство и математика.
Стойността на директните продажби в социалните мрежи се очаква да достигне 1,2 трилиона долара в световен мащаб до 2025 г.
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Представителите на поколението „Z“ и милениалите в социалните мрежи ще имат най-голяма заслуга за този троен ръст над традиционната онлайн търговия за посочения период
Ново проучване на технологичния гигант Accenture установява, че глобалната търговия в социалните мрежи, на стойност 492 млрд. долара към 2021 г., се очаква да нарасне тройно по-бързо от традиционната електронна търговия до 2025 г. Докладът прогнозира, че за посочения 4-годишен период директните продажби в социалните платформи ще достигнат 1,2 трилиона долара. Ръстът ще се формира най-вече в резултат от действията на представителите на поколение „Z“ и милениалите в социалните мрежи. В резултат, приходите, генерирани чрез онлайн покупки в тези канали, ще съставляват 62% от глобалните разходи за търговия в същите платформи до 2025 г.
Ново проучване на технологичния гигант Accenture установява, че глобалната търговия в социалните мрежи, на стойност 492 млрд. долара към 2021 г., се очаква да нарасне тройно по-бързо от традиционната електронна търговия до 2025 г. Докладът прогнозира, че за посочения 4-годишен период директните продажби в социалните платформи ще достигнат 1,2 трилиона долара. Ръстът ще се формира най-вече в резултат от действията на представителите на поколение „Z“ и милениалите в социалните мрежи. В резултат, приходите, генерирани чрез онлайн покупки в тези канали, ще съставляват 62% от глобалните разходи за търговия в същите платформи до 2025 г.
Стартира кандидатстването за Employer Branding Awards 2022
- Детайли
- Написана от Симеон Димитров
На 15 февруари ще се проведе петото издание на специалните награди за Employer Branding на b2b Media. Те отличават постиженията в областта на изграждането и утвърждаването на имидж и популярност на работодателския бранд.
Прочети още: Стартира кандидатстването за Employer Branding Awards 2022
Още статии ...
- Опитът и уменията се придобиват. Страстта – не.
- Талантите и образованието през погледа на работодателите
- Проучване на Mercer: Хората в компаниите имат твърде много приоритетни задачи
- Министър Донев: Мечтая за пазар на труда, който да възприема всеки човек като талант
- Вдъхновяващи HR и комуникационни стратегии в „Битката за талантите 2021“