Българка украси корицата на "Вог"

Българка украси корицата на "Вог"
Българката Нора Шопова изгря на корица на списание "Вог" (Vogue). Кариерата ѝ минава през моднитe столици Ню Йорк, Париж, Лондон и Токио.

Топмоделът е от Панагюрище и е откритие на агенция "Ивет фешън". Това е първата българка, която е украсявала корицата на най-популярното списание за мода в света и втория й голям успех след 2014 г, когато е нейният дебют.

Очарователната българка е снимала за множество световноизвестни брандове и списания из цял свят.

През годините блести и от кориците на румънския "Ел" (Elle), както и немската "Грация" (Grazia). Заснемала е материали за модни списания като Io Donna, Flair magazine и Cosmopolitan.

Прочети още: Българка украси корицата на "Вог"

Престижните “Зелени Оскари” отличиха най-отговорните бизнеси

13 компании грабнаха своите "Зелените Оскари"
Усилията на общо 13 компании се увенчаха със "Зелени Оскари" в шестото издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България", който се превърна в емблема на отговорния бизнес в страната.

Официалната церемония по награждаването се състоя на 8-ми юни в хотел Хилтън в присъствието на официални лица, медии, представители на българския бизнес и местната власт.

Тази година в конкурса взеха участие рекорден брой участници. Над 60 компании се конкурираха в надпреварата за "Зелените Оскари" в конкурса, организиран от b2b Media.

Прочети още: Престижните “Зелени Оскари” отличиха най-отговорните бизнеси

"Зелено перо" и "Зелена личност" за изминалата година отиват при...

Кой ще грабне приза "Зелена личност" на 2015 г.?
След онлайн публично гласуване беше определен носителят на специалната награда - „Зелена личност” - част от Националния конкурс „Най-зелените компании в България“.

Прочети още: "Зелено перо" и "Зелена личност" за изминалата година отиват при...

На 7-ми юни ще се обяви носителят на специалната награда "Зелена личност"

На 7-ми юни ще се проведе пресконференция по повод обявяване на резултати в конкурса „Най-зелените компании в България“
На 7-ми юни ще се проведе пресконференция, на която ще се обяви кой ще грабне приза „Зелена личност на 2015 г“ в Шестото издание на Националния конкурс „Най-зелените компании в България“.

Прочети още: На 7-ми юни ще се обяви носителят на специалната награда "Зелена личност"

Кои храни ни тровят

Кои храни ни тровят
Експертът по хранителни навици Бил Марлър е прекарал над 20 години в проучване на ползите и вредите от различни продукти и дори е завел редица дела, свързани с хранителни натравяния. В момента Марлър е твърдо решил да избягва напълно определени храни именно, заради вредите, които те нанасят.

След спечелени над 600 милиона долара от клиенти, завели дела за причинени хранителни разстройства от определени продукти, Марлър твърди, че сам се е убедил колко са вредни тези храни и според него не си струват риска.

Прочети още: Кои храни ни тровят

Седмица до началото на конкурса за Годишните награди на b2b Media

Седмица до началото на конкурса за Годишните награди на b2b Media
Второто издание на конкурса „Годишните награди на b2b Media“ ще се проведе през юли, а кандидатстването от страна на най-иновативните дружества започва още от 13 юни 2016 г.

До 8 юли 2016 г. се очакват попълнените апликации от най-модерите и най-иновативни компании и проекти, реализирани от бизнеса у нас. Награждаването ще се състои на официална церемония на 13 юли 2016 г.

Конкурсът ще оцени устойчиво и иновативно поведение, оригиналност на идеите, ефективност от реализацията, новаторство по отношение и на продуктите, и на услугите, а също и иновативност в начина, по който са били комуникирани.

Ще бъдат връчени и годишни награди в над 10 различни категории и допълнително една голяма награда. Тези отличия засягат сферата на развитието на корпоративна социална отговорност, иновативност и устойчиво поведение.

Прочети още: Седмица до началото на конкурса за Годишните награди на b2b Media

ПР експерти с петиция срещу премълчаването на търговски марки в ефир

ПР експерти с петиция срещу премълчаването на търговски марки в ефир
Експерти в областта на ПР и комуникациите написаха отворено писмо до българските медии, с което призовават да се прекрати практиката да не се споменават търговските марки на компаниите, които организират социални кампании. Участниците в журито на „ПР приз 2016“ организираха и петиция, която набира подписи в интернет.

Прочети още: ПР експерти с петиция срещу премълчаването на търговски марки в ефир

Реклама

Още новини:

Още анализи: