Директорът на държавната банка си купил яхта за 650 000 евро чрез посредник от Монако

Директорът на държавната банка си купил яхта за 650 000 евро чрез посредник от Монако
Изпълнителният директор на единствената държавна банка у нас Българската банка за развитие е поредният българин, чието име изплува от аферата Досиетата "Панама", съобщи "24 часа".

За разлика от останалите нашенци, чиито имена бяха огласени досега, Балев единствен е класифициран като PEP - Politically Exposed Person (човек на важна публична позиция).

Според Досиетата "Панама" банкерът Балев е регистрирал миналата година офшорка на Британските Вирджински острови, за да менажира яхта в Монако.

“Да, така е, но лодката вече е в процес на продажба. Има предварителен договор и до месец сделката вероятно ще бъде финализирана”, казва Балев пред “24 часа”.

Прочети още: Директорът на държавната банка си купил яхта за 650 000 евро чрез посредник от Монако

IDC Cloud Leadership Forum в София

Stone Computers, Schneider Electric и VMware ще презентират по време на IDC Cloud Leadership Forum в София
На 17 май 2016 г. в София хотел Балкан ще се проведе поредното издание на IDC Cloud Leadership Forum

Събитието се организира от IDC Bulgaria с подкрепата на Stone Computers, Schneider Electric и VMware.

На IDC Cloud Leadership Forum 2016 ще бъдат популяризирани нови облачни разработки и зараждащи се технологии, а посетителите ще имат възможност да създадат полезни професионални контакти.

Нели Вачева, управител на IDC България, коментира: „IDC очаква пазарът на облачни услуги в България да се развива със средногодишен ръст от 37,5% в периода 2014–2019 г., докато пазарът на традиционни IT услуги ще нарасне само с 8,5%. Основен двигател на общия растеж остава интеграцията на облачни услуги с аналитични технологии, интернет на нещата и мобилност.“  

Прочети още: IDC Cloud Leadership Forum в София

Започна гласуването за „Зелена личност на 2015“

Започна гласуването за „Зелена личност на 2015“
Сред номинираните са кметът на община Бургас и холандец автор на филми за България

Вече са ясни номинираните за престижното отличие „Зелена личност на 2015“ – част от Националния конкурс „Най-зелените компании в България“, който се провежда този месец.

Специалната наградата на b2b Media е предназначена за хора, които са допринесли за популяризирането и налагането на зелената идея в обществото.

Прочети още: Започна гласуването за „Зелена личност на 2015“

Зам.-министър Везиева с отличие за принос в развитието на българската икономика и женското предприемачество

Зам.-министър Везиева с отличие за принос в развитието на българската икономика и женското предприемачество
За пета поредна година бяха връчени годишните награди на сп. Business Lady. Домакин на официалната церемония беше София хотел Балкан, който посрещна личности от бизнес средите, политиката, културата и приятели на списанието. Организаторите бяха подбрали 18 категории от обществения живот, бизнеса и администрацията.

Признание за цялостен принос в развитието на българската икономика и женското предприемачество в категория АДМИНИСТРАТИВНО УПРАВЛЕНИЕ получи Даниела Везиева, Заместник-министър на икономиката. Кметът на Столична община Йорданка Фандъкова бе отличена за цялостен принос в общинското управление в категория ОБЩИНСКО УПРАВЛЕНИЕ. Янка Такева, председател на Синдиката на българските учители получи награда за принос за развитието на образованието в България в категория ОБРАЗОВАНИЕ. В сектор СТРОИТЕЛСТВО И АРХИТЕКТУРА призът грабна арх. Весела Мирянова, изпълнителен директор на „Артекс инженеринг” АД. Директор „Човешки ресурси” на „Девня цимент” и „Вулкан цимент” Мая Атанасова бе отличена в категория ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ за иновативност и ефективност в управлението, стимулирането и адаптирането на човешкия ресурс. Д-р Петя Стратиева, Генерален мениджър Санофи Пастьор България, пък грабна приза за цялостен принос във фармацевтичния сектор и грижа за обществото в категория ФАРМАЦИЯ.

Прочети още: Зам.-министър Везиева с отличие за принос в развитието на българската икономика и женското...

Неинформираност и липса на лидерски качества са основните предизвикателства пред жените в бизнеса

Недостатъчна информираност и дефицит на мениджърски качества – сред основните предизвикателства пред жените в бизнеса
На кръгла маса заместник-министрите Даниела Везиева и Зорница Русинова, заедно с кмета на Столична община Йорданка Фандъкова, председателя на Синдиката на българските учители Янка Такева и жени лидери в различни браншове обсъдиха методи за насърчаване на жените в бизнеса у нас.

Кръглата маса на тема „Насърчаване и развитие на женското предприемачество в България” бе инициирана от сп. Business Lady и Business Lady Club и се проведе с официалното партньорство на Министерство на икономиката.

Прочети още: Неинформираност и липса на лидерски качества са основните предизвикателства пред жените в бизнеса

Марго Роби от "Вълкът от Уолстрийт" е новото лице на парфюма ‘Deep Euphoria’

Марго Роби от "Вълкът от Уолстрийт" е новото лице на парфюма ‘Deep Euphoria’
Актрисата Марго Роби, която нашумя в партньорството си с Лео ди Каприо във филма "Вълкът от Уолстрийт", е предпочетена от компанията Келвин Клайн като новото лице на парфюма Deep Euphoria.

Дамският аромат беше пуснат съвсем скоро на пазара и е третият от серията Euphoria. По магазините се очаква масово през есента.

Според рекламния слогън този парфюм е "по-модерната от трите сестри", като се визират предишните два аромата под бранда на Клевин Клайн.

25-годишната актриса явно е била трогната от вниманието и договора като лице на парфюма, тъй като даде официална вечеря в чест на събитието тази седмица в Ню Йорк.

Прочети още: Марго Роби от "Вълкът от Уолстрийт" е новото лице на парфюма ‘Deep Euphoria’

Нова мода: луксозни co-working пространства заменят някогашните клубове на джентълмени

Нова мода: луксозни co-working пространства заменят някогашните клубове на джентълмени
Нова вълна от простраства тип co-working се задава в Европа, този път става въпрос за луксозни места, където да се събират и работят заможни предприемачи.

Вече посвикнахме със станалите традиционни  co-working пространствае ето че на хоризонта се задава нещо подобно, но в друг ценови клас – този на лукса.

Удобни столове, приглушена светлина и атмосфера, която е твърде далеч от корпоративната. Тези нови места напомнят повече на джунтълменските клубове, отколкото на традиционната работна обстановка. С тази разлика, че предназначението им днес е за повече социализация, а не толкова за сключване на бизнес сделки, както е било в миналото, макар че и този аспект не е изключен.

Тези пространства предлагат както работни места под наем за бурно нарастващата общност на фрилансърите или хората на свободна практика, но и също закътани частни зали за срещи, а отгоре на всичко и гурме кетъринг за наемателите.

Прочети още: Нова мода: луксозни co-working пространства заменят някогашните клубове на джентълмени

Реклама

Още новини:

Още анализи: