Започна кандидатстването за Employer Branding Awards 2020

Започна кандидатстването за Employer Branding Awards 2020

Годишните награди на b2b Media отличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд!

Компаниите в България влизат в битка за титлата "Успешен работодател". Тези отличия са още за иновациите в управлението на талантите, за новите успешни стратегии в HR.

Прочети още: Започна кандидатстването за Employer Branding Awards 2020

Не е отлично, но не е и страшно: Онлайн отношението към Telenor и A1 в България

Не е отлично, но не е и страшно: Онлайн отношението към Telenor и A1 в България

Всички телекомуникационни компании получават доста клиентски оплаквания. Могат да се появят много проблеми, които да предизвикат недоволството на клиентите им, като например слабо покритие, бъгове в приложенията и др. Компанията за интелигентен анализ на съдържание, Neticle, изследва как подобни случаи влияят на отношението на онлайн потребителите към Telenor и A1 в България.

Прочети още: Не е отлично, но не е и страшно: Онлайн отношението към Telenor и A1 в България

Росен Плевнелиев, президент на Р България (2012-2017) откри "Битката за талантите"

Росен Плевнелиев, президент на Р България  (2012-2017) откри "Битката за талантите"

Силно трето издание на годишния форум „Битката за талантите“ събра в София най-добрите експерти по Employer Branding.

В дискусиите се включиха топ мениджъри, комуникационни експерти и специалисти по човешки ресурси, а събитието откри Президентът (2012-2017) Росен Плевнелиев.

Според Ива Григорова, директор MSL/Publicis Groupe България

Служителите на компанията са и нейните посланици и са силен инструмент за бизнеса. Тя посочи как много от големите компании представят имиджа на фирмата през личните истории.

Прочети още: Росен Плевнелиев, президент на Р България (2012-2017) откри "Битката за талантите"

Проучване: Как хората в 12 страни избират коледни елхички

Проучване: Как хората в 12 страни избират коледни елхички

Изборът и украсяването на коледна елха е традиция в цял свят. Има обаче различия в предпочитанията към цвят, форма, големина, украса, както и в бюджета, който отделят семействата в различните страни в Европа. Това заявяват от единствената фабрика за производство на елхи на Балканите, която се намира в гр. Раковски, по повод неформално проучване в 12 страни: България, Румъния, Унгария, Сърбия, Хърватска, Македония, Словения, Австрия, Босна, Херцеговина, Словакия и Чехия.

Прочети още: Проучване: Как хората в 12 страни избират коледни елхички

Предстои третото издание на най-силния форум за Employer Branding – "Битката за талантите"

Предстои третото издание на най-силния форум за Employer Branding –  "Битката за талантите"

Водещи експерти разкриват най-ефективните стратегии за изграждане на работодателска марка на 12 декември

София, 29-и ноември 2019 г. На 12-и декември в Polygraphia Office Center в София ще се проведе третото издание на най-силното събитие в областта на Employer Branding:Битката за талантите 2019. Утвърдени експерти в областта ще представят най-ефективните комуникационни стратегии за привличане и задържане на талантите.

Прочети още: Предстои третото издание на най-силния форум за Employer Branding – "Битката за талантите"

Всяка втора компания дава коледен бонус, но не в размера на 13-та заплата

Всяка втора компания дава коледен бонус, но не в размера на 13-та заплата

Само половината компании дават на служителите си коледен бонус, но не с големината на 13-та заплата. Това показва проучване на лидера в областта на HR решенията Adecco България сред 100 български и международни компании от секторите ИТ, аутсорсинг, телекомуникации, финанси, търговия и производство, базирани основно в София и Пловдив. Причина за това е, че компаниите са ориентирани към поощряване на доброто представяне и предпочитат да плащат бонуси за постигнати резултати, а не за конкретни празници. Вероятно и това обяснява и защо великденските бонуси са още по-малко популярни. Срещат се при едва 20% от компаниите.

Прочети още: Всяка втора компания дава коледен бонус, но не в размера на 13-та заплата

Най-силните Employer Branding стратегии са във фокуса на "Битката за талантите"

Най-силните Employer Branding стратегии са във фокуса на "Битката за талантите"

Третото издание на форума представя комуникационни кампании и стратегии на големите работодатели за привличане и задържане на талантите.

Не само, че изграждането на успешна работодателска марка е сред най-значимите тенденции на годината, но и събитието тази година ще разшири и допълни темите от предишните издания с различни подходи и нестанадртни гледни точки.

Третото издание на най-силното събитие в областта на Employer Branding: Битката за талантите 2019 отново привлича с богата програма и пълна палитра експерти по темата.

Прочети още: Най-силните Employer Branding стратегии са във фокуса на "Битката за талантите"

Реклама

Още новини:

Още анализи: