„Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология стартират съвместна инициатива “Вода за живот“
- Детайли
- Написана от b2b Media

Компанията предоставя безвъзмездно над 30 000 литра минерална вода за кръводарителите
По повод Световния ден на кръводарителя, 14 юни, „Девин“ ЕАД и Националният център по трансфузионна хематология (НЦТХ) поставиха начало на съвместната инициатива „Вода за живот“. Целта на кампанията е да се повиши информираността на хората за ползата от добрата хидратация преди кръводаряване, да бъде осигурена вода за добрия комфорт на кръводарителите и да се насърчат повече хора да даряват кръв.
В рамките на година лидерът в сектора ще предоставя безвъзмездно необходимото количество минерална вода за кръводарителите и служителите на НЦТХ, като се очаква обемът да надхвърли 30 000 литра.
Аквапарк „Възраждане“ в София открива летния сезон на 14 юни
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Единственият аквапарк в центъра на София – този на комплекс „Възраждане“, открива летния сезон на 14 юни 2025 г., съобщиха от „Софийски имоти“ ЕАД. „Открий лятото в София“ и ела на плаж в сърцето на града, Зона Б-5. На разположение са 5 открити басейна за деца и възрастни, а 8 водни пързалки предлагат много забавления и атракции. От тази година 4 от басейните вече са с допълнително подгряване на водата. Басейнът за най-малките и хидромасажната водна зона се поддържат с температура на водата от 27 – 30 градуса, а детският и развлекателният ще предлагат минимум 26 градуса.
Основните детски забавления са в басейн с площ 660 кв. м. и дълбочина 15 см, в който има разположено развлекателно съоръжение с много водни ефекти и пързалки. Развлекателният басейн за възрастни е с дълбочина 140 см и площ 300 кв.м., детският басейн е с дълбочина 60 см и площ 123 кв. м., а бебешкият басейн е дълбок 20 см и е на площ от 27 кв. м.
Прочети още: Аквапарк „Възраждане“ в София открива летния сезон на 14 юни
Започва XI издание на Годишните награди на b2b Media
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Отличия за най-иновативните бизнеси и личности.
Единадесетото издание на конкурса ще се проведе отново през месеците юни - юли 2025. Годишните награди са насочени към най-добрите, най-иновативните и устойчиви компании.
Участниците са предизвикани да покажат своите находчиви програми, проекти и стратегии, гъвкавост, иновативност, грижа за обществото и служителите си. Категориите са ансочени към въвеждането и на новите технологии, включително решения, базирани на изкуствен интелект и иновации в сферата на AI.
Прочети още: Започва XI издание на Годишните награди на b2b Media
Тенденциите при обувките Лято 2025 - Елегантно съчетание от модерен ретро чар и женствена елегантност
- Детайли
- Написана от Super User

Защото обичаме обувките.
Тенденции при обувките ЛЯТО 2025.
Лято и слънце - раят на обувките за 2025! Топлият сезон чука на вратата, а с него идва и завладяващо разнообразие от нови тенденции при обувките. Докато еспадрилите в стил Ибиса с весели разноцветни райета ни пренасят директно във ваканция, женствените балерини се завръщат с елегантна черно-бяла визия и показват своята романтична, деликатна страна.
Тенденции при обувките ЛЯТО 2025.
Лято и слънце - раят на обувките за 2025! Топлият сезон чука на вратата, а с него идва и завладяващо разнообразие от нови тенденции при обувките. Докато еспадрилите в стил Ибиса с весели разноцветни райета ни пренасят директно във ваканция, женствените балерини се завръщат с елегантна черно-бяла визия и показват своята романтична, деликатна страна.
Близо 120 екообещания на ученици от цялата страна събра програмата на „Девин“ ЕАД и Българско движение „Син флаг“
- Детайли
- Написана от b2b Media

Песен, видеоклип и доброволческа акция с призив за позитивна промяна в околната среда бяха сред отличените в конкурса за Екокод на инициативата „Влез в зеления кръг. Бъдещето е в нашите ръце“ по програма „Екоучилища“
Близо 120 екообещания от цялата страна събра тазгодишното издание на конкурса за Екокод – система от правила за екосъобразно поведение в училище, семейството, обществото и сред природата. В оспорваната надпревара за изграждане на устойчиви навици се включиха 50 детски градини, близо 30 основни училища и над 20 гимназии. Екокод е част от инициативата „Влез в зеления кръг. Бъдещето е в нашите ръце“ по програма „Екоучилища“ на „Девин“ ЕАД и Българско движение „Син флаг“.
Катя Антонова отличена с две награди за детска литература за два дни
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Хитовата поредица „Феята от захарницата“ вече е с общ тираж от над 170 хил. копия.
Авторът на хитовата поредица за деца „Феята от захарницата“ – *Катя Антонова, бе отличена с две награди за детска литература в два поредни дни. Тя спечели първо място в 13-ото издание на наградите „Бисерче вълшебно“ в най-оспорваната категория „Изследователи“ за литература за деца на възраст от 8 до 10 години с шестата част на поредицата – „Две трудни цветя и един фейояд“. Призът се присъжда след гласуване на 3289 деца от цяла България, които избират любимото си заглавие от родни и чужди номинации.
Авторът на хитовата поредица за деца „Феята от захарницата“ – *Катя Антонова, бе отличена с две награди за детска литература в два поредни дни. Тя спечели първо място в 13-ото издание на наградите „Бисерче вълшебно“ в най-оспорваната категория „Изследователи“ за литература за деца на възраст от 8 до 10 години с шестата част на поредицата – „Две трудни цветя и един фейояд“. Призът се присъжда след гласуване на 3289 деца от цяла България, които избират любимото си заглавие от родни и чужди номинации.
Прочети още: Катя Антонова отличена с две награди за детска литература за два дни
Кампанията „Вземи краката си в ръце активно“ насочва вниманието към ранната диагностика и превенцията на хроничната венозна болест
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Безплатни прегледи за разширени вени ще има в над 20 града в страната
За поредна година започна националната информационна кампания „Вземи краката си в ръце активно“, организирана съвместно от Българското национално дружество по съдова и ендоваскуларна хирургия и ангиология (БНДСЕХА) и информационния уебсайт venite.bg с подкрепата на фармацевтична компания Servier. И тази година инициативата е насочена към повишаване на информираността за хроничната венозна болест (ХВБ) – едно от най-разпространените съдови заболявания, което често остава подценено.
Още статии ...
- Кой спечели призовете в 15-тото издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България“
- Нефролог: Главоболие, липса на концентрация, сънливост? Вероятно не пиете достатъчно вода
- Иновации в интериора от Оргахим
- Девин“ ЕАД представя DEVIN Bublz – нова натурална плодова свежест без излишни калории
- На арт събитие Lilly Drogerie показа как в Lilly всичко оживява