Какво мислят за свободата на словото българските онлайн потребители?

Какво мислят за свободата на словото българските онлайн потребители?

Свобода на медиите, свобода на словото - не са лесни теми, но са неизбежни, когато става въпрос за предоставяне на независима информация и изказване на различни мнения и гледни точки. Онлайн мониторинг платформата Neticle изследва какво мислят по темата българските онлайн потребители.

Прочети още: Какво мислят за свободата на словото българските онлайн потребители?

Брейнсторминг техники за предприемачи

Брейнсторминг техники за предприемачи

Независимо дали се опитвате да намерите удивителна идея за бизнес от дома или търсите нови идеи как да увеличите приходите от настоящия си бизнес, брейнстормингът е отличен начин да произведете идеи.

Прочети още: Брейнсторминг техники за предприемачи

5 начина, по които работодателската марка привлича нови таланти

5 начина, по които работодателската марка привлича нови таланти

Защо определени компании са наричани предпочитан работодател? Истината е, че малките промени могат да доведат до големи резултати. Правилното управление на работодателската марка може да привлече точно онези таланти, които бизнесът желае. Ето 5 начина това да се случи:

Прочети още: 5 начина, по които работодателската марка привлича нови таланти

Топ 5: Как Изкуственият интелект революционизира Човешките ресурси

Топ 5: Как Изкуственият интелект революционизира Човешките ресурси

Технологиите, особено Изкуственият интелект (AI), наистина променят играта в сегмента на човешките ресурси и управлението на талантите. Но кои задачи са по-подходящи за човешката страна на човешките ресурси и кои остават изцяло за компютърния ум?

Прочети още: Топ 5: Как Изкуственият интелект революционизира Човешките ресурси

Най-добрите работодатели представят своите стратегии за employer branding

Най-добрите работодатели представят своите стратегии за employer branding
Динамична прорама и разнообразие от теми са предвидени в програмата на Employer Branding Forum “Битката за талантите” в Експо хотел, София на 12 декември 2018 г.

Прочети още: Най-добрите работодатели представят своите стратегии за employer branding

SMART CITY 2018: Умният град е градът на хората

SMART CITY 2018: Умният град е градът на хората

Системи за ефективно управление на ресурси, сензорни мрежи в умните градове, управление на големите бази данни, концепция за мобилни паркове и трансформиращи се градски пространства и още много проекти за SMART CITY бяха представени по време на Годишната конференция на b2b Media в Дома на Европа.

В годишната конференция SMART CITY 2018 лектори и представители на различни компании дискутираха решения за по-лесно и интелигентно градоустройство.

По време на панелна дискусия беше обсъдено как България се подготвя за концепцията на умните градове и сгради. Участниците се обединиха около мнението, че крайната цел на всеки градоустройствен проект би трябвало да бъде одобрението на жителите на града. 

Прочети още: SMART CITY 2018: Умният град е градът на хората

Реклама

Още новини:

Още анализи: