Близо един от всеки трима родители споделя, че неговото дете е преживяло насилие от връстник или по-малко дете

Близо един от всеки трима родители споделя, че неговото дете е преживяло насилие от връстник или по-малко дете

Институции, организации, експерти и медии обсъдиха резултатите от национално представително проучване за нагласите на българите към насилието
над и сред деца

● Двойно повече хора до 35 години са преживели насилие от възрастен, сравнено с поколението 55+.

● Има реален ръст на насилието над и сред деца при последните две поколения.

● Близо 15% от българите считат, че децата сами са провокирали насилието над тях.

● Две трети от запитаните не знаят, че е възможно подаването на анонимен сигнал за насилие над дете.

Прочети още: Близо един от всеки трима родители споделя, че неговото дете е преживяло насилие от връстник или...

Започна надпреварата за Leaders of Influence Awards 2025

Започна надпреварата за Leaders of Influence Awards 2025

Награди за бизнеси, организации и личности, които вдъхновяват!

За трета година b2b Media отправя предизвикателство към бизнеса и лидерите на мнение у нас.

За тях са Годишните награди Leaders of Influence Awards 2025, които започнаха от 3 ноември 2025.

Прочети още: Започна надпреварата за Leaders of Influence Awards 2025

От 3 ноември започват Leaders of Influence Awards 2025

От 3 ноември започват Leaders of Influence Awards 2025

Награди за бизнеси, организации и личности, които вдъхновяват!

За трета година b2b Media отправя предизвикателство към бизнеса и лидерите на мнение у нас.

За тях са Годишните награди Leaders of Influence Awards 2025, които започват от 3 ноември 2025.

Прочети още: От 3 ноември започват Leaders of Influence Awards 2025

Чешмяната вода все по-трудно отговаря на очакванията за добро качество

Чешмяната вода все по-трудно отговаря на очакванията за добро качество
Остарялата водопреносна мрежа, замърсяването на почвите и недостатъчният контрол са част от проблемите с качеството на чешмяната вода
 
Човешкото тяло съдържа между 50 и 80% вода и консумацията на чиста питейна вода играе съществена роля за доброто здраве. И затова с право потребителят си задава въпроса каква вода за пиене да избере – дали да консумира направо от чешмата, дали да не я пречиства в кана с филтър, или пък да се спре на бутилирана изворна или минерална вода. Бутилираната вода се продава с етикет и подробно описание на състава. За чешмяната и филтрираната вода обаче това не се отнася. Във всеки случай изборът е въпрос на лична преценка и е добре да сме достатъчно информирани за качествата на различните видове вода за пиене.

Прочети още: Чешмяната вода все по-трудно отговаря на очакванията за добро качество

Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?

Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?

Във второто издание на наградите NEXT DIFI AWARDS през 2025 г. Бяха отличени организации, които движат прогреса във финансовия и финансово-технологичния сектор. Голямата награда отиде при Банка ДСК, а призът за лидер и вдъхновител беше присъден на Макс Баклаян, Изпълнителен директор на Tavex.

Официалната церемония по награждаване на призьорите се състоя в хотел Crowne Plaza в София и на нея бяха отличени водещи банкови и небанкови, застрахователни, пенсионни, технологични и инвестиционни дружества.

Прочети още: Кой грабна призовете в Годишните награди за финансови иновации NEXT DIFI AWARDS 2025?

„Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве

„Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве
Октомври е месецът, в който светът обръща внимание на женското здраве. Именно тогава стартира информационната кампания „Изключи горещите вълни“, посветена на темата менопауза и на едно от най-честите ѝ проявления – горещите вълни. Инициативата е подкрепена от четири водещи медицински организации в България: Българска асоциация по андро- и менопауза; Българска асоциация за възстановителна и естетична гинекология; Българско дружество по акушерство и гинекология и Българско дружество по ендокринология.

Кампанията цели да повиши осведомеността за симптомите на менопаузата, да разбие митовете около нея и да насърчи жените да потърсят медицинска консултация и подкрепа. Тя е реализирана с подкрепата на Astellas Pharma. Според данни, публикувани на www.toplivalni.com, до 80% от жените преживяват вазомоторни симптоми (т.нар. горещи вълни и нощно изпотяване) по време на менопаузата.

Прочети още: „Изключи горещите вълни“ – информационна кампания посветена на женското здраве

Реклама

Още новини:

Още анализи: