DEVIN Изворна стартира проекта „Първите 12 месеца“ в подкрепа на младите родители

DEVIN Изворна стартира проекта „Първите 12 месеца“ в подкрепа на младите родители
В образователната видеопоредица д-р Боряна Георгиева ще отговаря на въпроси и ще проследява развитието на бебето през първата му година.
 
В подкрепа на младите майки DEVIN Изворна стартира образователната видеопоредица „Първите 12 месеца с DEVIN Изворна“. Проектът започва в най-женския месец и съвпада с Международния ден на жената, с мисъл за всички, които искат да бъдат подготвени за първата година с бебето. Водещи на поредицата са д-р Боряна Георгиева, педиатър с дългогодишен опит, и Снежина Киндалова, стоматолог и майка на бебе Велимир. Всеки месец те ще обсъждат ключови теми за развитието на бебето – от кърмене и хранене с адаптирано мляко, през съня и физическото развитие, до захранването, първите вируси и ролята на хидратацията за здравето на бебето и майката.

Прочети още: DEVIN Изворна стартира проекта „Първите 12 месеца“ в подкрепа на младите родители

Уроци за устойчиво бъдеще: опазването на водата – мисия за всеки от нас

Уроци за устойчиво бъдеще: опазването на водата – мисия за всеки от нас
„Влез в зеления кръг“ на DEVIN насочва вниманието към водната криза и отговорното управление на ресурсите
 
В рамките на екологичната образователна инициатива „Влез в зеления кръг“, DEVIN и БД „Син флаг“ организират уебинари за учители, фокусирани върху ключови теми като вода, биоразнообразие, енергия и управление на отпадъците. Третият уебинар беше посветен на водата – не само като природен ресурс, но и като водещ фактор за устойчивото развитие на обществото.

Лекторът Петя Манастирска, ръководител „Устойчиво развитие и качество“ в DEVIN, представи актуални данни за глобалната водна криза, последствията от климатичните промени и начините, по които можем да съхраним този жизненоважен ресурс.

Прочети още: Уроци за устойчиво бъдеще: опазването на водата – мисия за всеки от нас

Последни дни за кандидатстване в Employer Branding Awards 2025

Последни дни за кандидатстване в Employer Branding Awards 2025

Крайният срок за участие е 7 февруари 2025 г. включително.

Компаниите в България влизат за осми път в битка за титлата "Успешен работодател" в Националния конкурс EMPLOYER BRANDING AWARDS 2025.

Категориите обхващат иновациите в управлението на талантите, новите успешни стратегии в HR, въвеждането на нови технологии и похвати.

Новото издание на конкурса тази година е за умелите в Employer branding, които могат да покажат оригинални проекти, идеи, ПР кампании, силни HR инициативи или креативни методи за развитие.

Прочети още: Последни дни за кандидатстване в Employer Branding Awards 2025

b2b Media на историческо събитие във Вашингтон – встъпването в длъжност на 47-я американски президент

b2b Media на историческо събитие във Вашингтон – встъпването в длъжност на 47-я американски президент

Главният редактор на b2b Media Надя Маринова беше част от българската делегация, поканена на събитията по повод инагурацията на президента Доналд Тръмп.

Този повод е особено важен, тъй като за първи път от 1789 г. насам българска делегация, организирана от американска организация с нестопанска цел, участва в церемонията по встъпване в длъжност на президента във Вашингтон.

Прочети още: b2b Media на историческо събитие във Вашингтон – встъпването в длъжност на 47-я американски...

На 21 януари експерти обсъдиха резултати от проучване за мигрената и социално-икономическите ѝ последици

На 21 януари експерти обсъдиха резултати от проучване за мигрената и социално-икономическите ѝ последици
Събитието постави акцент върху ефективните стратегии за управление на мигрена и ролята на работодателите и здравната система в подкрепата на страдащите.

„Мигрената - актуален проблем на обществото“ беше акцент на специално медийно събитие, което се проведе на 21 януари 2025 г. в Литературен клуб „Перото“, НДК. Инициативата беше организирана в рамките на кампания, която има за цел да подчертае значението на информираността относно мигрената и нейното правилно лечение като съществен елемент за повишаване на качеството на живот и ефективността на хората, засегнати от това състояние. Кампанията обръща особено внимание на социално-икономическите последици от мигрената, като призовава за обединени усилия от страна на здравните институции, работодателите и обществото за осигуряване на адекватна подкрепа и ресурси.

Уроци за устойчиво бъдеще: отпадъците като ресурс

Уроци за устойчиво бъдеще: отпадъците като ресурс
„Влез в зеления кръг“ на DEVIN води училищата по стъпките към устойчивото бъдеще.
 
В своята трета година инициативата за екообразование „Влез в зеления кръг“ на DEVIN и БД „Син флаг“ надгражда съдържанието на програмата с поредица от уебинари за учители, посветени на ключови теми като отпадъци, вода, биоразнообразие и енергия. Първото събитие, с гост-лектор експертът от Екопак България Ива Стефанова, се фокусира върху важността на разделното събиране и рециклирането за кръговата икономика. Сред акцентите бе и представянето на успешни практики за управление на отпадъци в училищна среда.

Инициативата „Влез в зеления кръг“ е част от усилията на „Девин“ за изграждане на култура на устойчивост в България в подкрепа на трансформацията към по-добро бъдеще за хората и природата.

Прочети още: Уроци за устойчиво бъдеще: отпадъците като ресурс

Ново: AI асистент съдейства при кандидатстване в Employer Branding Awards 2025

Ново: AI асистент съдейства при кандидатстване в Employer Branding Awards 2025

Годишните награди на b2b Media Employer Branding Awards 2025 за първи път предоставят на кандидатстващите компании услугата AI асистент, който цели да улесни процеса на подготовка на кандидатурите и да подобри качеството на текстовете. Тази новаторска инициатива е насочена към подпомагане на бизнесите в изграждането на успешни стратегии за управление на талантите и утвърждаване имиджа на работодателските марки.

Уникалността на тази инициатива се състои в предоставянето на AI асистент, който предлага стилистично оформление и шлифоване на текстовете за кандидатстващите компании. Този инструмент е специално разработен с цел да подпомогне фирмите при подготовката на убедителни кандидатури за конкурса Employer Branding Awards. Чрез използването на AI асистента, компаниите могат значително да подобрят качеството и структурата на своите текстове, което увеличава шансовете им за успех в конкурса.

Прочети още: Ново: AI асистент съдейства при кандидатстване в Employer Branding Awards 2025

Реклама

Още новини:

Още анализи: