Близо 87% от потребителите се влияят от великденските оферти и промоции
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Offerista Group проведе онлайн анкета, за да разбере как ще пазаруват потребителите около предстоящите Великденски празници. Проучването се проведе през месец март 2023 г. и в него се включиха 1,065 от потребителите на популярната платформа Broshura.bg.
Най-голяма част от анкетираните (близо 87%) споделиха, че великденските оферти влияят на решението им за покупка и че се информират основно от онлайн източници за актуалните предложения и промоции на любимите си магазини.
Най-голяма част от анкетираните (близо 87%) споделиха, че великденските оферти влияят на решението им за покупка и че се информират основно от онлайн източници за актуалните предложения и промоции на любимите си магазини.
Прочети още: Близо 87% от потребителите се влияят от великденските оферти и промоции
Кои дамски онлайн бизнеси са супер успешни в Гърция, Хърватия, Румъния и други балкански страни
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

В днешно време все повече дами решават да се занимават с развитието на свой собствен онлайн магазин. Някои са майки супер-герои, съвместяващи грижите за малкото човече с бизнес начинание. Други са амбициозни дами, решили да си осигурят допълнителен доход, който един ден да им гарантира, че стоенето в офиса от 9 до 18 няма да е необходимо.
В която и от двете графи да попадате, ако наистина искате да превърнете онлайн магазина си в свой основен източник на средства, най-важното е да не си поставяте ограничения.
В която и от двете графи да попадате, ако наистина искате да превърнете онлайн магазина си в свой основен източник на средства, най-важното е да не си поставяте ограничения.
Глобални HR тенденции в сферата на производството през 2023
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Gi Group Holding, един от водещите световни доставчици на услуги за развитието на пазара на труда, представя глобалните HR тенденции в производствената сфера в своя последен доклад „Производство – глобални HR тенденции 2023 г.“. С глобален пазар на стойност 16,4 трилиона щатски долара (17% от световния БВП) през 2021 г., производството се счита за гръбнака на социалното и икономическо развитие.
Прочети още: Глобални HR тенденции в сферата на производството през 2023
Пролетта ни носи свежа палитра от цветни визии
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Deichmann представя нови модели от кампанията „Colorful Life“
Моделите за топлия сезон са наситени с много цвят и добро настроение. Ще бъде пъстро и весело! На първо място, разбира се, са ярките цветове като зелено, оранжево, розово или синьо. В техен контраст фините пастелни нюанси като розе, люляк и мента носят мечтателна елегантност и хармония. Deichmann отново предлага богат избор на тренди модели, които се грижат за стилните ни тоалети тази пролет.
Моделите за топлия сезон са наситени с много цвят и добро настроение. Ще бъде пъстро и весело! На първо място, разбира се, са ярките цветове като зелено, оранжево, розово или синьо. В техен контраст фините пастелни нюанси като розе, люляк и мента носят мечтателна елегантност и хармония. Deichmann отново предлага богат избор на тренди модели, които се грижат за стилните ни тоалети тази пролет.
Прочети още: Пролетта ни носи свежа палитра от цветни визии
Нужни са допълнителни промени в трудовото законодателство за временната заетост на лица извън ЕС
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Ограниченият трудов пазар в България може да бъде разширен с нова работна сила, ако бъдат облекчени условията за временна заетост на граждани на държави извън ЕС. Това сподели Надежда Василева, изпълнителен директор на Adecco България по време на работната дискусия организирана от Българската стопанска камара “Внос на работници от трети страни – предизвикателства и възможности“.
„Colorful Life“: DEICHMANN и Jung von Matt посрещат пролетта с много цветове
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Цветове и радост от живота на всяка крачка: розово, оранжево, зелено, синьо или ярко червено – актуалната пролетна кампания „Colorful Life“ на DEICHMANN представя една цветна колекция с различни модели – от сникъри през обувки с висок ток до лоуфъри, и създава копнеж по слънцето и топлото време. Тя е продължение на успешната есенно-зимна кампания „Love the shoe. And the price.“.
Прочети още: „Colorful Life“: DEICHMANN и Jung von Matt посрещат пролетта с много цветове
Посрещаме новия моден сезон с комфорт и стил
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Deichmann представя моделите на марката Skechers
Deichmann започва новия сезон в спортен дух като представя модели на марката Skechers. Комбинация между удобство и стил, леките и въздушни сникъри на марката се отличават с иновативна технология, осигуряваща комфорт, и са несравнимо по-удобни, благодарение на специфичната си форма, разработена от ортопеди специално за марката. Друга причина за тяхната популярност е комфортната стелка, особено при моделите с мемори пяна, но също и практичното „Hands free Slip-in“ или „обуване със свободни ръце“. Независимо дали в ежедневието или за спорт, Skechers са винаги подходящ избор.
Deichmann започва новия сезон в спортен дух като представя модели на марката Skechers. Комбинация между удобство и стил, леките и въздушни сникъри на марката се отличават с иновативна технология, осигуряваща комфорт, и са несравнимо по-удобни, благодарение на специфичната си форма, разработена от ортопеди специално за марката. Друга причина за тяхната популярност е комфортната стелка, особено при моделите с мемори пяна, но също и практичното „Hands free Slip-in“ или „обуване със свободни ръце“. Независимо дали в ежедневието или за спорт, Skechers са винаги подходящ избор.
Още статии ...
- Призьорите от шестите Годишни награди за Employer Branding през 2023 година
- Glovo предоставя възможност за дарения към пострадалите при земетресенията в Турция и Сирия
- Радостин Кръстев: „Мечтая да стана Цар на леда на Световното първенство по плуване през 2025 г“
- Яков Младеновски: „Щастлив съм, когато реша сложна математическа задача и спечеля медал“
- От 9 януари стартират Годишните награди Employer Branding Awards 2023