Какви са променените очаквания на служителите към работодателите след ковид?

Какви са променените очаквания на служителите към работодателите след ковид?
Служителите от поколенията Z и Y сe вълнуват повече от заплатата,  по-възрастните от съдържанието на работата и работната атмосфера

Ковид пандемията стана катализатор за много промени в работния свят. Тя е и в основата на променените нужди и изисквания на служителите към техните работодатели. Но осъзнали ли са компаниите напълно степента на промяната? Отговорите на тези въпроси дава проучване на Adecco Group, което отразява мнението на над хиляда служители и 155 компании.

Прочети още: Какви са променените очаквания на служителите към работодателите след ковид?

Кофас: Нарастващото напрежениe между Русия и Украйна застрашава световните пазари

Кофас: Нарастващото напрежениe между Русия и Украйна застрашава световните пазари
Експертите начертават два сценария за развитието на ситуацията
 
Рискът от военна ескалация между Русия и Запада оказва значително влияние върху световните пазари, включително и върху валутните курсове и борсовите индекси. Експертите по кредитно застраховане от Кофас съобщават, че ако рискът се материализира, той може да има неблагоприятни последици както за страните в конфликт, така и за световната икономика.

Прочети още: Кофас: Нарастващото напрежениe между Русия и Украйна застрашава световните пазари

Митът за момичетата и математиката

По повод Международния ден на образованието, обявен от ООН – 24 януари, Бетина Хане – координатор лобиране в Сороптимист Интернешънъл Европа обръща внимание върху мястото на жените в образованието на STEM дисциплините.

STEM (Science – Technology – Engineering – Mathematics) е обучение, което е фокусирано върху наука, технологии, инженерство и математика.

Прочети още: Митът за момичетата и математиката

Стойността на директните продажби в социалните мрежи се очаква да достигне 1,2 трилиона долара в световен мащаб до 2025 г.

Стойността на директните продажби в социалните мрежи се очаква да достигне 1,2 трилиона долара в световен мащаб до 2025 г., според проучване на технологичния гигант Accenture
Представителите на поколението „Z“ и милениалите в социалните мрежи ще имат най-голяма заслуга за този троен ръст над традиционната онлайн търговия за посочения период
 
Ново проучване на технологичния гигант Accenture установява, че глобалната търговия в социалните мрежи, на стойност 492 млрд. долара към 2021 г., се очаква да нарасне тройно по-бързо от традиционната електронна търговия до 2025 г. Докладът прогнозира, че за посочения 4-годишен период директните продажби в социалните платформи ще достигнат 1,2 трилиона долара. Ръстът ще се формира най-вече в резултат от действията на представителите на поколение „Z“ и милениалите в социалните мрежи. В резултат, приходите, генерирани чрез онлайн покупки в тези канали, ще съставляват 62% от глобалните разходи за търговия в същите платформи до 2025 г.

Прочети още: Стойността на директните продажби в социалните мрежи се очаква да достигне 1,2 трилиона долара в...

Стартира кандидатстването за Employer Branding Awards 2022

На 15 февруари ще се проведе петото издание на специалните награди за Employer Branding на b2b Media. Те отличават постиженията в областта на изграждането и утвърждаването на имидж и популярност на работодателския бранд.

Прочети още: Стартира кандидатстването за Employer Branding Awards 2022

Опитът и уменията се придобиват. Страстта – не.

Опитът и уменията се придобиват. Страстта – не.
„Привличането на нови служители и задържането им до голяма степен пресича една невидима граница и вместо да търсим талант за определена позиция, ние започваме да търсим хора с талант и след това да оформяме позицията по тях.“, сподели Юлиян Евтимов, управляващ партньор на комуникационна агенция 3CON. Той взе участие в международния форум „Битката за талантите 2021“. По думите му при търсенето на нови колеги за агенцията, фокусът е върху това какви са интересите и мотивациите на даден човек, защото „опитът и уменията се придобиват, но страстта – не“.

Прочети още: Опитът и уменията се придобиват. Страстта – не.

Талантите и образованието през погледа на работодателите

Талантите и образованието през погледа на работодателите
Качественият екип привлича клиенти, коментира Максим Бехар, основател на M3 Communications Group.

Регионалният мениджър за Swiss Education Group, Кристина Кирилова обърна внимание на темата за ролята на образованието в избора и подготовката на таланти. Тя взе участие в годишния форум „Битката за талантите“, организиран от b2b Media.

Прочети още: Талантите и образованието през погледа на работодателите

Реклама

Още новини:

Още анализи: