Истинска история за победа

Истинска история за победа

Най-трогателната победа на тазгодишния АО и една от най-трогателните тенис-истории изобщо. Това е 34-годишната хърватка Миряна Лучич-Барони. Нейната история е изключителна и вероятно ще служи за модел на много жени по света.

Прочети още: Истинска история за победа

Някой трябва да подреди НАТО

Някой трябва да подреди НАТО

Виждам как мнозина са притеснени (отчасти основателно) от заявките на американския президент Доналд Тръмп за промени в НАТО. Всъщност няма нищо лошо, дори е необходимо НАТО да бъде подсилено.

Прочети още: Някой трябва да подреди НАТО

Защо няма инвестиции в България?

Защо няма инвестиции в България?

Тази година България прави 10 години от присъединяването си към ЕС. Въпросът, който пряко интересува мен, а предполагам и много други българи е, дали страната ни е атрактивна за чуждестранни инвестиции?

Прочети още: Защо няма инвестиции в България?

Речта на Радев

Речта на Радев

Слушах речта на новия президент. Чух и някои коментари след това. Това, което ми направи впечатление:

1. Радев направи грешки в изчитането на речта. Случва се. Важно е съдържанието. Аз лично предпочитам реч с грешки, отколкото 40 минути гладко говорене на Цецо, като това ще е само едно безкрайно изречение.

Прочети още: Речта на Радев

За драмата с ябълките на Беновска

За драмата с ябълките на Беновска

За който е пропуснал драмата с ябълките. Две вметки:

1. Умните журналисти могат да задават важните въпроси по умен начин, така че събеседникът им да е принуден да отговори. За това не им трябват подръчни средства и ефекти.

Прочети още: За драмата с ябълките на Беновска

Кошмарното Летище София

Кошмарното Летище София

Тази сутрин самолет на австрийските авиолинии лети от Виена за София. Десет минути преди да кацне от столичното летище им казват, че пистата не е подготвена и да кръжат 20 мин. След още 10 минути им казват, че 3 часа ще е затворено и те тръгват към Белград, защото нямат гориво. След 30 минути им казват, че е отворено. Пилотът отказва да се върне, защото вече не знае на кого да вярва и ако пак го затворят, ще трябва да кацне на магистралата. Каца в Будапеща, после се връща във Виена.

Прочети още: Кошмарното Летище София

Реклама

Още анализи:

Още новини: