Българските рекламни агенции налагат тенденции и извън страната

Българските рекламни агенции налагат тенденции и извън страната

Вече няма граници в глобалното общество, същото е и в комуникацията, смята Катя Димитрова (председател на Българската Асоциация на ПР Агенциите, собственик и управител на комуникационната група Интерпартнерс) в специално интервю за b2b Media  по случай 25-годишнината на компанията.

Катя Димитрова е дълогодишен рекламист, понастоящем председател на Българската Асоциация на ПР Агенциите (БАПРА),съветник по комуникационните въпроси на Българо-Белгийския бизнес клуб и активен участник в редца корпоративни проекти на агенцията, която менажира. Катя се занимава с публични комуникации повече от 20 години. Собственик и управляващ съдружник е на групата Интерпартнерс, която включва рекламна агенция Интерпартнерс, ПР агенция ИнтерИмидж и нишова медиа компания TVLowCost. Започва като предприемач с една от първите рекламни агенции за цялостно обслужване в България през 1992 година и следвайки трендовете и изискванията на пазара, отделя ПР услугите на компанията в самостоятелен бранд - ИнтерИмидж - който бързо се утвърждава с отлична пазарна репутация и работи за клиенти като Европейската Комисия, Национална Агенция за Приходите, Посолство на Белгия, множество корпоративни проекти. Катя Димитрова е Магистър е по Международни Икономически Отношения от УНСС, специализирала е ПР и реклама последователно в Белгия и Германия.

Прочети още: Българските рекламни агенции налагат тенденции и извън страната

Градим нов мост за инвестиции между София и Берлин

Градим нов мост за инвестиции между София и Берлин

София набира популярност като новата гореща дигиталната и старт-ъп точка на Югоизточна Европа, казва Стефан Йонков, ръководител на Службата по търговско-икономически въпроси в Берлин в специално интервю за b2b Media.

Стефан Йонков е ръководител на Службата по търговско-икономически въпроси в Берлин, Федерална Република Германия и член на Надзорния съвет на Германо-българския форум - НПО с идеална цел подпомагане развитието на двустранните отношения между двете държави.

Прочети още: Градим нов мост за инвестиции между София и Берлин

Залагаме на иновации и позитивно отношение

Залагаме на иновации и позитивно отношение

Новите акценти в работата ни през тази година са чатбот комуникация, видеокомуникация и работата с инфлуенсъри, коментира Мария Гергова-Бенгтсон, изпълнителен директор на Юнайтед Партнърс в специално интервю за b2b Media.

Мария Гергова е основател и собственик на Юнайтед Партнърс – една от водещите специализирани агенции за стратегически комуникации. Компанията е заемала челна позиция в класацията за най-добра агенция в България в няколко поредни години и е регионален партньор на няколко водещи международни вериги за ПР и стратегически комуникации като MSLGROUP, GlobalCom, BondPR, FTI и др.

Прочети още: Залагаме на иновации и позитивно отношение

Новият Распутин

Новият Распутин

“Лекарите казват, че ако преживея същото за трети път, вече няма да оцелея”. Думите са на Владимир Кара-Мурза, изречени непосредствено след втория опит за покушение над него, при който той като по чудо отново оцелява. Вторият опит за убийството му е подобен на първия - чрез атака с много трудна за откриване отрова, за щастие и този път развръзката е несмъртоносна.

Сега “Новият Распутин” е отново в дома си във Вашингтон, опитвайки се да се възстанови от случилото се. Но въпреки оцеляването на косъм, той планира отново да се върне в Русия и да продължи работата си като водеща фигура в така наречената ‘демократична опозиция’ спрямо режима на Путин.

Прочети още: Новият Распутин

Дигиталните комуникации в здравния сектор

Дигиталните комуникации в здравния сектор

Много е важно, спускайки се по атрактивната писта на дигиталната комуникация, да знаем какво е съдържанието й в дълбочина, казва Надя Ванева, управляващ партньор на 3CON в специално интервю за b2b Media.

Как лидерите в здравния сектор владеят комуникацията със своите аудитории?

Прочети още: Дигиталните комуникации в здравния сектор

Споделянето на автомобили е от полза и за хората, и за природата

Споделянето на автомобили е от полза и за хората, и за природата

В следващите 20-50 г. хората ще вземат за ползване, вместо да си купуват коли, прогнозира Мирослав Михайлов от CarAmigo в специално интервю за b2b Media

Смятате ли, че споделената икономика има бъдеще у нас?

Прочети още: Споделянето на автомобили е от полза и за хората, и за природата

Реклама

Представяме ви:

Още съвети: