- Детайли
- Написана от Super User
Как Кайли Дженър изкарва милионите си, се питат мнозина, виждайки нейния безспорен разцвет. Тя не само се доближава стремглаво до позицията на най-младия самоизградилсе млиардер, но е първа по притежания в богата фамилия Кардашиян-Дженър.
Според Форбс, Кайли Дженър притежавапоне 900 милиона долара, което я прави най-богатият член на фамилията Кардашиян-Дженър.
Прочети още: Кайли Дженър: Най-младият милиардер
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
В момента, в който разпознаем потенциала в наш служител, започваме да инвестираме в неговото развитие – независимо дали това са вече доказали се професионалисти или млади хора с желание и амбиция да се реализират в България, казва оперативният директор на ExperianПетър Бънков в специално интервю за b2b Media.
Петър Бънков е оперативен директор (GDC Operations & Service Delivery Manager) в Experian за България от май 2018 г. Той е връзката между четирите направления, които оперират в офиса в София – продуктова разработка, анализи, финанси и инженерна поддръжка с всички външни партньори на компанията. Бънков има над 20 години опит в ръководенето на системи за предоставяне на услуги за международни IT компании, управлявайки над 400 души по цял свят.
Прочети още: Даваме възможности на младите хора да се развиват професионално
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Повече ексчейнджи ще бъдат напълно регулирани и ще си партнират с финансови и държавни органи, коментира Паскал Таларидаот Джарвис Едж (Jarvis Edge) в специално интервю за b2b Media.
Паскал Таларида, роден и израснал във Франция, е професионален форекс трейдър с повече от 11 години опит в областта. Основател е на трейдинг школата DMTrading, която бързо се превръща в една от най-големите във Франция. Участвал е като спикър в много конференции, лектор е и в няколко университета. Паскал е съосновател на Jarvis, блокчейн финтех компания, базирана в София.
Прочети още: Криптовалутите ще свържат борсите и банките
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Д-р Марина Стефановае преподавател във Висшето училище по застраховане и финанси и в Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“. Паралелно със заетостта си в академичната област, Марина Стефанова е директор „Устойчиво развитие“ към Българската мрежа на Глобалния договор на ООН. Работи активно за създаване на стандарти и политики в областта на КСО като член на Огледалния комитет на ISO 26 000 към Българския институт за стандартизация, член на Работната група 13 към Министерството на труда и социалната политика и активен участник в работата на Икономическия и социален съвет. През 2013 г. b2b media ѝ връчва приза „Зелена личност на България“. Най-новият ѝ мултимедиен информационно-образователен проект CSR AdviceBoх я позиционира в общественото пространство като един от онлайн предприемачите с кауза.
Прочети още: Успешната компания на 21 век създава споделени стойности
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Дигитализирането на продуктите и процесите e задължително условие за новата ера в банкирането, казва Валентин Гълъбов, председател на УС, TBI Bank в специално интервю за b2b Media.
TBI Bank има типичен ритейл профил с фокус върху потребителското кредитиране чрез клонове в България и Румъния. Банката традиционно е сред най-ефективните в България, с традиционно високи показатели по отношение на възвращаемост на активите и собствения капитал в сектора. Наскоро TBIBankпредстави пред медии новата си дигитална стратегия и анонсира пускането на иновативна платформа за онлайн кредитиране при покупка на стоки чрез интернет търговия, която вече успешно работи на румънския пазар.
Прочети още: Стремим се да станем дигитална банка от следващо поколение
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
На 20 април в София ще се проведе практическо обучение за работа със социалната мрежа
Завъртян в социални мрежи и нетуъркинг събития светът ни днес е динамичен и пъстър. Въпреки това търсим правилните пътища за връзка един с друг, особено, когато става въпрос за бизнес партньорства. От друга страна в планирането на корпоративните си комуникации сме фокусирани в избора на правилните аудитории и точните послания. Всеки ден излиза нова актуализация, можем ли да поддържаме темпото? Знаем ли как да плуваме в необятния океан от съдържание, социални онлайн групи и дали владеем инструментите за общуване с клиенти и партньори? Всъщност въпросът е един – умеем ли да използваме оптимално всичко, което съвременния онлайн свят ни предлага?
Прочети още: LinkedIn - платформата на бизнеса и професионалистите в него