Петя Димитрова: Дигитализацията е основа на банкирането на бъдещето

Петя Димитрова: Дигитализацията е основа на банкирането на бъдещето

Главният изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на Пощенска банка е първият български банкер на корицата на престижното издание

Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на Пощенска банка, е представена на корица и във водещото интервю на последния брой на списание The European Financial Review. Тя е първият български банкер, който престижното международно бизнес издание интервюира, а във фокуса му досега са били водещи политици, представители на бизнеса и обществени фигури като настоящият президент на Франция Еманюел Макрон и мениджъри от водещи европейски банки. Англоезичното издание достига до аудитория от над 300 000 топ мениджъри, предприемачи и инвеститори от цял свят.

Прочети още: Петя Димитрова: Дигитализацията е основа на банкирането на бъдещето

Днес технологията е част от всеки бизнес

Днес технологията е част от всеки бизнес

Важно е да се следи технологичното развитие и последните тенденции, за да може бизнесът да остане конкурентноспособен и да „презареди“ своя растеж, твърди Йоанис Кацанидис, управител на SoftOne Bulgaria в специално интервю за b2b Media.

Като един от лидерите в развитието на базираните в облак решения в Югоизточна Европа, бихте ли споделили какви са тенденциите в региона?

Прочети още: Днес технологията е част от всеки бизнес

Талантът и амбицията са от ключово значение

Талантът и амбицията са от ключово значение

Карим Рашид е име в световния дизайнерски бранш, което няма нужда от представяне. С повече от 4000 осъществени проекта, над 300 награди и клиенти в над 40 страни,  Карим с лекова успява да е винаги актуален и вечно променящ се. Истинска стихия в света на дизайна, той е многогодишен носител на наградата Red Dot, Наградата за добър дизайн на Чикагския литературен клуб, Наградата за интериорен дизайн на годината и Наградата за индустриален дизайн на Американското дружество на индустриалните дизайнери, а неговата работа е представена в 20 постоянни колекции в галерии и музеи по целия свят. Истинска чест е за българския интериорен бранш дизайнер от неговия ранг с радост и готовност да се присъедини към състава на международното жури на Националното съревнование за интериорен дизайн Dibla Design Awards 2019. 

Прочети още: Талантът и амбицията са от ключово значение

Как се пише рекламно послание, което работи

Как се пише рекламно послание, което работи

Дрейтън Бърд е една от най-значимите фигури в областта на директния маркетинг и реклама за последния четвърт век. Има 52 години практически опит в онлайн и офлайн маркетингa. През 2003-та година „Chartered Institute of Marketing” определя Дрейтън Бърд като един от 50-те специалисти в света, оформили развитието на съвременния маркетинг, затова получава прозвището "Бащата на маркетингa". Той ще бъде един от лекторите на предстоящото събитие на 18-ти и 19-ти октомври Innowave Summit 2019 във Варна.

Ако трябва да дадете съвет за това как да сме успешни копирайтъри, какъв би бил той?

Прочети още: Как се пише рекламно послание, което работи

Емоции, динамика и истинска удовлетвореност

Ивелина Иванова, експерт Социални медии в Банка ДСК

Здраво стъпила на земята дама, перфекционист, който винаги изпипва всичко до последния детайл и неуморим генератор на идеи, Ива е част от екипа, който изгражда присъствието на Банка ДСК в социалните медии и съвестно отговаря на всички Ваши въпроси. За това каква е спецификата на работата в социалните медии в най-голямата банка в страната и как съчетава работата с грижата за семейството си и двете си деца, разберете от самата нея:

На какво посвещаваш свободното си време?

Прочети още: Емоции, динамика и истинска удовлетвореност

ПР Приз 2019 доказва огромната роля на комуникаторите в бизнес развитието на компаниите

ПР Приз 2019 доказва огромната роля на комуникаторите в бизнес развитието на компаниите

Илияна Захариева поема ръководството на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) през 2019 г., след мандата на Мила Миленова, който приключи в края на миналата година. Илияна Захариева е член на Управителния съвет на БДВО от 2012 г. От 2014 г. тя е директор „Корпоративни комуникации” в А1 България. Отговаря за всички комуникационни дейности на компанията, насочени към обществото и служителите. Илияна Захариева има близо 20 години опит в сферата на корпоративните комуникации, връзките с обществеността, маркетинга и рекламата.

Г-жо Захариева, каква е изминалата 2018 година за пиар бизнеса в България, ако съдите по проектите, представени в конкурса PR приз?

Прочети още: ПР Приз 2019 доказва огромната роля на комуникаторите в бизнес развитието на компаниите

Джак Ма: От философ до филантроп. Из „Alibaba – империята, която Джак Ма изгради”

Джак Ма: От философ до филантроп. Из „Alibaba – империята, която Джак Ма изгради”

В света на бизнеса 8 септември ще бъде запомнен с новината, че навръх 54-ия си рожден ден в понеделник създателят на онлайн гиганта Alibaba Джак Ма се оттегля и ще се отдаде на филантропия.

Бившият учител по английски език основава и само за петнайсет години превръща Alibaba в една от най-мощните компании в света, от която зависят стотици милиони потребители. Сега той ще се съсредоточи именно върху проекти в сферата на образованието.

Прочети още: Джак Ма: От философ до филантроп. Из „Alibaba – империята, която Джак Ма изгради”

Реклама

Представяме ви:

Още съвети: