- Детайли
- Написана от manifesto.bg
С появата на тенденцията “винаги на линия” (смартфони, интернет и т.н.) има голяма опасност хората да забравят да спрат да работят, особено ако се опасяват да не се разминат с очакванията на своя работодател, споделя Филип Ванхаут преди семинара си в София на 19 май.
Филип Ванхаут започва кариерата си като консултант в “Accenture and Wang Labs” през 80-те. В началото на 2000 г заема длъжността вицепрезидент “Глобален маркетинг” в Sony-Ericsson. В момента, като старши вицепрезидент и управляващ директор за Европа и Африка в Plantronics, любовта му към технологиите преминава към една по-висша цел – да подобри работния процес. Той е съавтор на „The Smarter Working Manifesto” – оптималното ръководство за това как да се изгради най-доброто работното място, отговарящо на нуждите на 21-ви век. Председател е и на Консултативния съвет на Leesman, а през 2013 г. получава награда за цялостни постижения от UK Contact Centre Association.
Прочети още: Кое е моето идеално работно място
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
България е важна част от мащабната глобална R&D програма на AMGEN, като в момента имаме около 20 действащи клинични проучвания в страната. Тези директни инвестиции в здравеопазването безспорно носят огромни ползи за България, смята Красимира Чемишанска, генерален мениджър на AMGEN.
Д-р Красимира Чемишанска завършва „Медицина“ в София, научната си дейност започва в новосъздадена лаборатория. Това обаче не я удовлетворява и попадна в една от големите фармацевтични компании – Novartis. След 2 години кандидатства в друга голяма компания – Zeneca. Впоследствие Zeneca се слива с Astra и това й предоставя нови възможности. Напуска компанията след 15 г., в които се развива в маркетинга на иновативни лекарства. В момента е генерален мениджър на AMGEN. Отскоро е директор на Американската търговска камара.
Прочети още: Стремим се да инвестираме в младите хора
- Детайли
- Написана от Александра Добройкова
В момента несигурността на регулаторната среда в пенсионното осигуряване е сериозно предизвикателство, коментира Николай Стойков, Главен изпълнителен директор на NN Пенсионно осигуряване и NN Животозастраховане в интервю за b2b Media.
Компанията ING става NN. С какво е свързано ребрандирането?
Логото и името са нови за нас на българския пазар, но техните корени са свързани с компаниите De Nederlanden и De Nationale, които започват дейност от средата на 19 век, а от 1991 г., заедно с NMB Postbank, създават и обединената структура на ING Group. На практика, ребрандирането е свързано с обособяването на NN Group в самостоятелна публична компания, която обхваща животозастрахователните, пенсионноосигурителните услуги и услугите по управление на активи на ING.
Прочети още: Важни са „зелените” усилия и на гражданите, и на компаниите
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Огнян Лахчев е маркетинг мениджър на компанията eMAG.bg. Той е първият служител на компанията в България. От 2013 г, от началото на създаване на софииския офис екипът е нарастнал неколкократно. В момента над 20 човека работят за проекта в България, а в Румъния екип от още 30 човека отговарят и се грижат за най – големия онлайн магазин в България.
Румънската компания стартира през 2001г, като първоначлно започва, като онлайн магазин за компютри и компютърна техника, в последствие навлиза и със стоки като електроника, стоки за дома. С днешна дата продава включително и храна за домашни любимци. Навлиза и с категории – бижута, часовници. Съвсем скоро през април 2014 г ще стартира и с категория мода, което ще бъде най – новото попълнение.
От 2012 г eMAG.bg присъства на българския пазар. Това е първия международен проект на компанията, след което навлиза и в пазарите на Унгария и Полша.
Прочети още: Мобилните устройства имат сериозен дял в е-търговията
- Детайли
- Написана от Ива Лангурова
Кризата ни научи да полагаме двойно повече усилия, да бъдем по-гъвкави, да се стремим да даваме допълнителна стойност на продуктите, коментира Алена Георгиева, регионален директор на Whirlpool Corporation за Гърция, България и Адриатика в интервю за b2b Media.
След поредица регионални позиции и 2 години като регионален директор на Indesit Company за Южна Европа (регионът обхваща България, Хърватска, Сърбия, Черна Гора, Босна и Херцеговина, Македония, Косово, Гърция, Кипър и Албания), Алена Георгиева поема поста регионален директор на Whirlpool Corporation за Гърция, България и Адриатика, което освен гореизброените държави включва и Словения.
Алена Георгиева започва кариерата си в Офиса на Европейската общност в Атина. Работи за Opel General Motors България, следвано от осем години в "Бритиш Американ Табако", от които три години в регионалната централа за Централна и Източна Европа в Будапеща като Регионален Мениджър по Развитието. Завършила е "Международни Бизнес Отношения" в УНСС, има и диплома от Delaware University, специалност "Маркетинг и Мениджмънт" и магистърска степен от Софийския Университет "Климент Охридски", специалност "Английска филология". Владее английски, италиански, френски, руски, сръбски, хърватски и гръцки. Ползва испански.
Прочети още: В бизнеса търпението се възнаграждава