Кое е моето идеално работно място

Кое е моето идеално работно място

С появата на тенденцията “винаги на линия” (смартфони, интернет и т.н.) има голяма опасност хората да забравят да спрат да работят, особено ако се опасяват да не се разминат с очакванията на своя работодател, споделя Филип Ванхаут преди семинара си в София на 19 май.

Филип Ванхаут започва кариерата си като консултант в “Accenture and Wang Labs” през 80-те. В началото на 2000 г заема длъжността вицепрезидент “Глобален маркетинг” в Sony-Ericsson. В момента, като старши вицепрезидент и управляващ директор за Европа и Африка в Plantronics, любовта му към технологиите преминава към една по-висша цел – да подобри работния процес. Той е съавтор на „The Smarter Working Manifesto” – оптималното ръководство за това как да се изгради най-доброто работното място, отговарящо на нуждите на 21-ви век. Председател е и на Консултативния съвет на Leesman, а през 2013 г. получава награда за цялостни постижения от UK Contact Centre Association.

Прочети още: Кое е моето идеално работно място

Стремим се да инвестираме в младите хора

Стремим се да инвестираме в младите хора

България е важна част от мащабната глобална R&D програма на AMGEN, като в момента имаме около 20 действащи клинични проучвания в страната. Тези директни инвестиции в здравеопазването безспорно носят огромни ползи за България, смята Красимира Чемишанска, генерален мениджър на AMGEN.

Д-р Красимира Чемишанска завършва „Медицина“ в София, научната си дейност започва в новосъздадена лаборатория. Това обаче не я удовлетворява и попадна в една от големите фармацевтични компании – Novartis. След 2 години кандидатства в друга голяма компания – Zeneca. Впоследствие Zeneca се слива с Astra и това й предоставя нови възможности. Напуска компанията след 15 г., в които се развива в маркетинга на иновативни лекарства. В момента е генерален мениджър на AMGEN. Отскоро е директор на Американската търговска камара.

Прочети още: Стремим се да инвестираме в младите хора

Важни са „зелените” усилия и на гражданите, и на компаниите

Важни са „зелените” усилия и на гражданите, и на компаниите

В момента несигурността на регулаторната среда в пенсионното осигуряване е сериозно предизвикателство, коментира Николай Стойков, Главен изпълнителен директор на NN Пенсионно осигуряване и NN Животозастраховане в интервю за b2b Media.

Компанията ING става NN. С какво е свързано ребрандирането?

Логото и името са нови за нас на българския пазар, но техните корени са свързани с компаниите De Nederlanden и De Nationale, които започват дейност от средата на 19 век, а от 1991 г., заедно с NMB Postbank, създават и обединената структура на ING Group. На практика, ребрандирането е свързано с обособяването на NN Group в самостоятелна публична компания, която обхваща животозастрахователните, пенсионноосигурителните услуги и услугите по управление на активи на ING.

Прочети още: Важни са „зелените” усилия и на гражданите, и на компаниите

Мобилните устройства имат сериозен дял в е-търговията

Огнян Лахчев е маркетинг мениджър на компанията eMAG.bg. Той е първият служител на компанията в България. От 2013 г, от началото на създаване на софииския офис екипът е нарастнал неколкократно. В момента над 20 човека работят за проекта в България, а в Румъния екип от още 30 човека отговарят  и се грижат за най – големия онлайн магазин в България.

Румънската компания стартира през 2001г, като първоначлно започва, като онлайн магазин за компютри и компютърна техника, в последствие навлиза и със стоки като електроника, стоки за дома. С днешна дата продава включително и храна за домашни любимци. Навлиза и с категории – бижута, часовници. Съвсем скоро през април 2014 г ще стартира и с категория мода, което ще бъде най – новото попълнение.
От 2012 г eMAG.bg присъства на българския пазар. Това е първия международен проект на компанията, след което навлиза и в пазарите на Унгария и Полша.

Прочети още: Мобилните устройства имат сериозен дял в е-търговията

В бизнеса търпението се възнаграждава

В бизнеса търпението се възнаграждава

Кризата ни научи да полагаме двойно повече усилия, да бъдем по-гъвкави, да се стремим да даваме допълнителна стойност на продуктите, коментира Алена Георгиева, регионален директор на Whirlpool Corporation за  Гърция, България и Адриатика в интервю за b2b Media.

След поредица регионални позиции и 2 години като регионален директор на Indesit Company за Южна Европа (регионът обхваща България, Хърватска, Сърбия, Черна Гора, Босна и Херцеговина, Македония, Косово, Гърция, Кипър и Албания), Алена Георгиева поема поста регионален директор на Whirlpool Corporation за Гърция, България и Адриатика, което освен гореизброените държави включва и Словения.

Алена Георгиева започва кариерата си в Офиса на Европейската общност в Атина.  Работи за Opel General Motors  България, следвано от осем години в "Бритиш Американ Табако", от които три години в регионалната централа за Централна и Източна Европа в Будапеща като Регионален Мениджър по Развитието. Завършила е "Международни Бизнес Отношения" в УНСС, има и диплома от Delaware University, специалност "Маркетинг и Мениджмънт" и магистърска степен от Софийския Университет "Климент Охридски", специалност "Английска филология". Владее английски, италиански, френски, руски, сръбски, хърватски и гръцки. Ползва испански.

Прочети още: В бизнеса търпението се възнаграждава

Младите хора имат идеи и вяра

Младите хора имат идеи и вяра

Ако намеренията ти са добри и градивни успехът идва, казва Саша Безуханова в интервю за b2b Media.

Саша Безуханова става директор още на 26 години – в немска фирма за медицинска техника. За година работа успява да постигне завиден успех в развитието на бизнеса ѝ в Централна и Източна Европа. Най-известна Е с периода, в който оглавяваше „Хюлет-Пакард България“. В последните години работеше за HP в чужбина – като директор направление „Публична администрация” за развиващи се пазари и директор „Публичен сектор“ за Централна и Източна Европа. По сове желание обаче се върна в България и основа гражданската платформа за дебати Move.BG (известна и под българско име „България може“).

Прочети още: Младите хора имат идеи и вяра

Да насърчим иновативното предприемачество

Да насърчим иновативното предприемачество

Проблемът с младежката безработица е тиктакаща бомба, споделя в интервю пред b2b Media Георг Кел, изпълнителен директор на Глобалния договор на ООН.
Как ще коментирате растящия интерес на компаниите в отговорно инвестиране и създаване на споделена стойност с обществото?

Въодушевен съм и съм развълнуван. Вярвам, че се провежда една тиха революция, все повече компании осъзнават, че финансовият успех в дълъг период върви ръка за ръка с опазване на околната среда, социална отговорност и доброто управление. Провалът, в които и да е от тези три аспекта, ще направи финансовото представяне невъзможно.

Прочети още: Да насърчим иновативното предприемачество

Реклама

Представяме ви:

Още съвети: