За да получиш, трябва първо да дадеш

За да получиш, трябва първо да дадеш

Покрай големите компании ще започнат да растат и по-малки, старт-ъпи и така ще се роди българската Силициева долина, коментира Ираван Хира, Генерален директор на Хюлет-Пакард България.

Иравaн Хира e Генерален директор на Хюлет-Пакард България и на Хюлет- Пакард Глоубъл Деливъри България Център в продължение на над пет години.

Под ръководството на Хира Хюлет-Пакард България е ултимативен лидер в ИТ сектора в страната ни и постига пазарни резултати, които извеждат българското подразделение на компанията на водеща позиция в региона на Източна Европа.

Прочети още: За да получиш, трябва първо да дадеш

Повишава се доверието към уеб покупките

Повишава се доверието към уеб покупките

Георги Мирчев е инженер по образование и талантлив програмист по призвание. Завършил е „Компютърни системи“ в TУ-София и започва да разработва софтуерни проекти за американския пазар още в далечната 1999 г.

Амбициозен предприемач и мениджър на високо ниво, той създава и управлява софтуерната компания Мирчев Идеас ЕООД. Със създаването на компанията Георги започва да обмисля концепции за собствени софтуерни продукти и е основната движеща сила зад тяхното разработване, развитие и реализиране. През 2008 г. на пазара се появява и един от най-успешните продукти на Мирчев Идеас ЕООД – авторската софтуерна платформа за електронна търговия Summer Cart.В следващите 6 години, Георги Мирчев активно се занимава с проучването и интегрирането на най-добрите практики и методологии за развиване на онлайн бизнес и стриктно следи световните тенденции в бранша. Резултатът от това е постоянното и стабилно евоюлиране на Summer Cart и спечелването на няколко престижни награди, между които и първа награда в категория „Разработване на софтуер“ на списание Forbes. За този период повече от 3 000 бизнеса от всякакъв калибър използват Summer Cart като платформа за своите електронни магазини.

Прочети още: Повишава се доверието към уеб покупките

Борсата има голям потенциал

Борсата има голям потенциал

Само 2% от българските спестявания са инвестирани в продукти на капиталовите пазари за разлика от тези в САЩ, където делът достига 50 на сто.

Светозар Абрашев, председател на Борда на Директорите на София Интернешънъл Секюритиз пред b2b Media:

Прочети още: Борсата има голям потенциал

Пиер Луврие - купувачът на БТК

Пиер Луврие - купувачът на БТК

Дружеството LIC33, което се представя като фирма, "обединяваща инвеститори от ЕС, специализирани по операции на нововъзникващите пазари и изпаднали в затруднено положение", изпрати съобщение до БТА, в което посочва, че вече е мажоритарен собственик на "Виваком", контролиран до сега от Цветан Василев и инвестиционното подразделение на руската банка ВТБ.

На сайта на компанията пише, че бъдещите намерения на дружеството са "свързани с придобиването на телекомуникационен оператор, компания за телекомуникационна инфраструктура, дружества, опериращи в сферата на военната индустрия и авиацията, както и активи в областта на медиите и недвижимите имоти у нас", но не се конкретизират търговски дружества.

Прочети още: Пиер Луврие - купувачът на БТК

Крайно време е да подадем ръка на бизнеса

Крайно време е да подадем ръка на бизнеса

Любомир Стоянов организира първият конгрес на онлайн търговия – eCommCongress.

Завършили сте специалност мехатроника, а сте поели в съвсем различна посока. Какво събуди интереса Ви към организирането на събития?

В университета срещнах много колеги, които са изключителни хора и с тях все още поддържаме връзка, но в България подобна професия няма реализация – почти отсъства машиностроене. Избрах да остана тук, в България, и да се занимавам с нещо друго. Винаги съм обичал да се запознавам с нови хора и да бъда проактивен. В организацията на събитията трябва да си точно такъв. Така хобито се превръща в професия и напрежението не се усеща.

Прочети още: Крайно време е да подадем ръка на бизнеса

Крайно време е да подадем ръка на бизнеса

Крайно време е да подадем ръка на бизнеса

Любомир Стоянов организира първият конгрес на онлайн търговия – eCommCongress.

Завършили сте специалност мехатроника, а сте поели в съвсем различна посока. Какво събуди интереса Ви към организирането на събития?

В университета срещнах много колеги, които са изключителни хора и с тях все още поддържаме връзка, но в България подобна професия няма реализация – почти отсъства машиностроене. Избрах да остана тук, в България, и да се занимавам с нещо друго. Винаги съм обичал да се запознавам с нови хора и да бъда проактивен. В организацията на събитията трябва да си точно такъв. Така хобито се превръща в професия и напрежението не се усеща.

Прочети още: Крайно време е да подадем ръка на бизнеса

Кампаниите за добра кауза са важни

Кампаниите за добра кауза са важни

Джонатан Смампинато отговаря за комуникационното планиране и дейностите на Фондацията на IKEA Group. Той координира изготвянето на стратегиите за нови кампании и за ПР програмите на някои от най-утвърдените брандове по света - Pfizer, Ford Motor, включително Фондацията на Бил и Мелинда Гейтс. Джонатан е заемал позицията на зам.директор по политическите въпроси на американския бизнесмен Мит Ромни по време на неговата кампания за губернатор. Работил е и за губернатора на щата Масачузетс в отдела за „Потребление и бизнес регулации“. Завършил е Международно управление в Ню Йорк.

Прочети още: Кампаниите за добра кауза са важни

Реклама

Представяме ви:

Още съвети: