Либерализацията ще повиши конкуренцията на цените

Фалитът на НЕК не е желан

ЕЙ И ЕС разглежда възможности за проект за съхранение на енергия в България, споделя изп. директор на ЕЙ И ЕС България в специално интервю за b2b Media.

Оливие Маркет е изпълнителен директор на ЕЙ И ЕС България от януари 2015 година. Преди това е бил вицепрезидент „Бизнес Развитие“ на ЕЙ И ЕС Доминиканска Република. Кариерата му в енергийния сектор започва през 1995 година във Френската компания „Electricité de France“ (EDF), където той работи в продължение на 9 години преди да се присъедини към ЕЙ И ЕС Корпорация.

Преди преместването му в България, Оливие Маркет е бил мениджър „Бизнес Развитие“ за ЕЙ И ЕС Америка, директор „Бизнес Развитие“ ЕЙ И ЕС Сингапур и вицепрезидент „Бизнес Развитие“ за ЕЙ И ЕС Бразилия и Доминиканска Република.

Прочети още: Либерализацията ще повиши конкуренцията на цените

Износът дърпа България напред

Износът дърпа България напред

Главният икономист на УниКредит за ЦИЕ Любомир Митов очаква тест за устойчивост, но и стабилни темпове на растеж за България.

На фона на благоприятната външна среда в началото на година, темповете на растеж в Централна и Източна Европа предложиха положителна изненада, но тези в Русия, Украйна, Западните Балкани и особено Турция останаха като цяло разочароващи. Това каза международно признатият български финансист Любомир Митов при първото му официално представяне пред медиите в България като главен икономист на УниКредит за ЦИЕ.

Прочети още: Износът дърпа България напред

IT индустрията се трансформира

IT индустрията се трансформира

Това, което ми се иска да видя в близките години, са едни модерни университети, където младите програмисти да имат свободата да творят, а не само да наизустяват езици и кодове, коментира Димитър Димитров, изп. директор на  ALLTERCO в специално интервю за b2b Media.

Димитър Димитров е изпълнителен директор на ALLTERCO - българска компания, предоставяща мобилни разплащания и мобилна свързаност по цял свят повече от десетилетие. След години, посветени на развиването на SMS и гласовите услуги като водещ разплащателен метод - SMS паркиране, дарения чрез SMS и гласово набиране, мобилен маркетинг -  днес Димитър Димитров е изцяло отдаден на последния проект на компанията - SHE.

Прочети още: IT индустрията се трансформира

Вътрешните комуникатори са все по-важни за бизнеса

Вътрешните комуникатори са все по-важни за бизнеса

Вярвам, че най-ефективните комуникации на работното място са лично между хората, споделя Лиам Фитцпатрик пред b2b Media.

Лиам Фитцпатрик е консултант с над 25 години опит в сферата на вътрешните комуникации и промяната. Специалист в комуникирането на организационни промени, комуникация със служители при въвеждане на нови стандарти за сигурност, въвеждане на международни отличия за служители. Работил е в различни сектори - корабна индустрия, енергетика, фармацевтичен бранш, производство и др. Той е съавтор на книгата Internal Communications; a manual for practitioners, публикувана от Kogan Page.

Прочети още: Вътрешните комуникатори са все по-важни за бизнеса

Green Deli Cafe: защото поемаме ангажимент пред себе си и клиентите

Green Deli Cafe: защото поемаме ангажимент пред себе си и клиентите

Сергей Стоянов е основател и управляващ веригата кулинарни кафенета Green Deli Cafe. Заведенията са вече 7 в София и са предпочитана локация заради здравословните напитки и храни. В специално интервю за b2b Media той коментира как да успее един мениджър в този бизнес.

Как се роди идеята да създадете Green Deli Cafe?

Идеята се роди още 2002-2003 година, но явно времето не ни беше дошло, за да създадем това, което е Green Deli Café. Бяхме вдъхновени от подобни места в Европа, в градове като Берлин, Копенхаген, Амстердам и Лондон, които липсваха в София, а именно - модерно изглеждащи, уютни и универсални кафенета, в които можеш не само да пиеш кафе, но и вкусно да хапнеш, да си направиш среща или просто да прекараш време със списание или таблет в ръка.

Прочети още: Green Deli Cafe: защото поемаме ангажимент пред себе си и клиентите

България подценява бизнес възможностите с Турция

България подценява бизнес възможностите с Турция

Това, което те прави конкурентноспособен във всяка една сфера на бизнеса, е личното желание за успех, времето, което си готов да платиш и търпението, с което трябва да се въоръжиш, коментира Халил Демирдаг в специално интервю за b2b Media.

Халил Демирдаг е един от основателите на турско-българската търговско-индустриална камара и не веднъж е консултирал множество чужди бизнесмени да направят правилния избор по отношение на инвестициите си в България. Министърът на енергетиката и икономиката го удостоява с честта придобиване на българско гражданство, поради направени инвестиции в Република България. През 2009 г, г-н Демирдаг основава Smart Group. Решава, че натрупаните инвестиции през годините ще вложи в едно по-добро бъдеще за идното поколение, а именно – зелената енергия. С днешна дата мнението му е сред най-търсените, когато става дума за зелени конференции и форуми, оборотът в зеленото производство на Смарт Груп в България през 2013г. достига 43 милиона лева. Г-н Демирдаг е носител на приза “Най – зелена личност”.

Прочети още: България подценява бизнес възможностите с Турция

Технически кризата в България приключи

Технически кризата в България приключи

Всяко едно действие, което дадена фирма предприема предизвиква повече от една обратна позитивна реакция, ето защо и компаниите са като цяло склонни да ивестират в подобряване на корпоративното управление и социалната отговорност, коментира Иван Такев, изпълнителен директор на БФБ в интервю за b2b Media.

Приоритетно личните финанси се държат в банките и по-рядко се инвестират на капиталовите пазари – какви съвети имате, за да се промени това? Откъде трябва да започне промяната? Как да се почустват хората по-сигурни да инвестират?

Прочети още: Технически кризата в България приключи

Реклама

Представяме ви:

Още съвети: