- Детайли
- Написана от Ива Лангурова
При нас иновациите са много важен елемент и са по-скоро част от дългосрочната ни стратегия, коментира изпълнителния директор на Аурубис България Тим Курт в специално интервю за b2b Media.
Прочети още: България не трябва да се подценява
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Катя Димитрова е Управляващ съдружник на Интерпартерс Комюнкейшънс – рекламна агенция за цялостно обслужване, създадена през 1992. През 2008 отделя ПР услугите на агенцията в самостоятелен бранд и създава ИнтерИмидж – агенция за ПР и менажиране на събития. Катя е Магистър по Международни Икономически Отношения, специализирала е маркетинг и реклама в Белгия и Германия, занимава се с публични комуникации вече 22 години. Омъжена, с две големи деца, тя определя себе си като непоправим оптимист и вярва, че най-доброто винаги предстои!
Прочети още: Пазарът търси не имиджови, а преки резултати
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Д-р Радина Денкова е водещ специалист дерматолог. Специализирала в областта на козметичната дерматология в Бон, Париж и Виена. Член на Европейската академия по дерматология и венерология, Асоциацията на свободнопрактикуващите дерматолози и Българското дерматологично дружество.
Посветили сте се на здравето, добрия външен вид и подмладяването на нежния пол, удовлетворена ли се чувствате от този избор?
Прочети още: Харесвам предизвикателствата, чуствам се жива
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Има хора, които се притесняват, че могат да изгубят имота си, коментира адв. д-р Дани Каназирева, председател на група общински съветници "Съюз за Пловдив" в Общински съвет Пловдив, доктор по Конституционно право, с направление "Местната власт в условията на членство на България в ЕС".
Прочети още: Ще се провали ли програмата за саниране?
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Да се превърнеш в “суперзвезда” може тотално да навреди на кариерата ти.
Изпълнителнитя директор на компания BlackBerry Джон Чен твърди, че когато един работодател се превърне в особено популярна личност, това се отразява неготаивно ан неговото професионално развитие. “Хубаво е да бъдеш оценяват. Да се отличаваш от всички останали с добавената стойност в работата, която вършиш, но славата има свойството да заслепява и обикновено влияе пагубно”, твърди известният мениджър.
Прочети още: Защо скромните мениджъри печелят