България не трябва да се подценява

България не трява да се подценява

При нас иновациите са много важен елемент и са по-скоро част от дългосрочната ни стратегия, коментира изпълнителния директор на Аурубис България Тим Курт в специално интервю за b2b Media.

 

Прочети още: България не трябва да се подценява

Пазарът търси не имиджови, а преки резултати

Пазарът търси не имиджови, а преки резултати

Катя Димитрова е Управляващ съдружник на Интерпартерс Комюнкейшънс – рекламна агенция за цялостно обслужване, създадена през 1992. През 2008 отделя ПР услугите на агенцията в самостоятелен бранд и създава ИнтерИмидж – агенция за ПР и менажиране на събития. Катя е Магистър по Международни Икономически Отношения,  специализирала е маркетинг и реклама в Белгия и Германия, занимава се с публични комуникации вече 22 години. Омъжена, с две големи деца, тя определя себе си като непоправим оптимист и вярва, че най-доброто винаги предстои!

Прочети още: Пазарът търси не имиджови, а преки резултати

Харесвам предизвикателствата, чуствам се жива

Харесвам предизвикателствата, чуствам се жива

Д-р Радина Денкова е водещ специалист дерматолог. Специализирала в областта на козметичната дерматология в Бон, Париж и Виена. Член на Европейската академия по дерматология и венерология, Асоциацията на свободнопрактикуващите дерматолози и Българското дерматологично дружество.

Посветили сте се на здравето, добрия външен вид и подмладяването на нежния пол, удовлетворена ли се чувствате от този избор?

Прочети още: Харесвам предизвикателствата, чуствам се жива

Ще се провали ли програмата за саниране?

 Ще се провали ли програмата за саниране?

Има хора, които се притесняват, че могат да изгубят имота си, коментира адв. д-р Дани Каназирева, председател на група общински съветници "Съюз за Пловдив" в Общински съвет Пловдив, доктор по Конституционно право, с направление "Местната власт в условията на членство на България в ЕС".

Прочети още: Ще се провали ли програмата за саниране?

Защо скромните мениджъри печелят

Защо скромните мениджъри печелят

Да се превърнеш в “суперзвезда” може тотално да навреди на кариерата ти.

Изпълнителнитя директор на компания BlackBerry Джон Чен твърди, че когато един работодател се превърне в особено популярна личност, това се отразява неготаивно ан неговото професионално развитие. “Хубаво е да бъдеш оценяват. Да се отличаваш от всички останали с добавената стойност в работата, която вършиш, но славата има свойството да заслепява и обикновено влияе пагубно”, твърди известният мениджър.

Прочети още: Защо скромните мениджъри печелят

Стимулираме дългосрочното развитие на пазара на ИТ специалисти

Стимулираме дългосрочното развитие на пазара на ИТ специалисти

Малкият и средният бизнес са формирани от гъвкави по своята природа компании, които са в състояние бързо да отговарят на променящите тенденции и развитието на пазарите, казва изпълнителният директор на Luxoft България.

Прочети още: Стимулираме дългосрочното развитие на пазара на ИТ специалисти

Реклама

Представяме ви:

Още съвети: