- Детайли
- Написана от Мариела Желязкова
Джонатан Смампинато отговаря за комуникационното планиране и дейностите на Фондацията на IKEA Group. Той координира изготвянето на стратегиите за нови кампании и за ПР програмите на някои от най-утвърдените брандове по света - Pfizer, Ford Motor, включително Фондацията на Бил и Мелинда Гейтс. Джонатан е заемал позицията на зам.директор по политическите въпроси на американския бизнесмен Мит Ромни по време на неговата кампания за губернатор. Работил е и за губернатора на щата Масачузетс в отдела за „Потребление и бизнес регулации“. Завършил е Международно управление в Ню Йорк.
Прочети още: Кампаниите за добра кауза са важни
- Детайли
- Написана от Николай Желязков
Помислете за това какъв искате да бъде перфектният служител, какъв вие искате да сте като перфектен служител.
Ще забележите, че изброените от вас качества са предимно лични характеристики и само малка част - компетенции. Във всепроменящата се икономическа и социална среда, човешкият ресурс е с най-голямо значение за компанията. Все повече бизнесът осъзнава, че техническите знания могат да бъдат научени от всеки, но не всеки има необходимата мотивация за работа. Дали ние ще развием нашите служители или ще ги затрупаме с изисквания, ще реши дали ще прогресираме или ще се провалим в нашия бизнес.
Прочети още: Мотивира ме желанието да помагам
- Детайли
- Написана от Ива Лангурова
Загорска е изпълнителен директор на APRA Porter Novelli, една от големите ПР агенции в България. Ружа е магистър по Финанси и има специализация по Банково дело и Маркетинг. Повече от 15 години работи в сферата на комуникациите, а преди това 4 години работи в банковия сектор, занимавайки се основно с международни разплащания. Тя е член на Управителния съвет на БАПРА (Българска асоциация на ПР агенциите), както и учредител на БААДК (Българска асоциация на агенциите за дигитални комуникации).
Прочети още: Много работа, страхотни проекти и забавление
- Детайли
- Написана от Ива Лангурова
При нас иновациите са много важен елемент и са по-скоро част от дългосрочната ни стратегия, коментира изпълнителния директор на Аурубис България Тим Курт в специално интервю за b2b Media.
Прочети още: България не трябва да се подценява
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Катя Димитрова е Управляващ съдружник на Интерпартерс Комюнкейшънс – рекламна агенция за цялостно обслужване, създадена през 1992. През 2008 отделя ПР услугите на агенцията в самостоятелен бранд и създава ИнтерИмидж – агенция за ПР и менажиране на събития. Катя е Магистър по Международни Икономически Отношения, специализирала е маркетинг и реклама в Белгия и Германия, занимава се с публични комуникации вече 22 години. Омъжена, с две големи деца, тя определя себе си като непоправим оптимист и вярва, че най-доброто винаги предстои!
Прочети още: Пазарът търси не имиджови, а преки резултати
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Д-р Радина Денкова е водещ специалист дерматолог. Специализирала в областта на козметичната дерматология в Бон, Париж и Виена. Член на Европейската академия по дерматология и венерология, Асоциацията на свободнопрактикуващите дерматолози и Българското дерматологично дружество.
Посветили сте се на здравето, добрия външен вид и подмладяването на нежния пол, удовлетворена ли се чувствате от този избор?
Прочети още: Харесвам предизвикателствата, чуствам се жива