Остават броени дни за кандидатстване за Зелените Оскари 2022

Остават броени дни за кандидатстване за Зелените Оскари 2022

Зелените бизнеси, организации и личности са предизвикани да участват със своите проекти, кампании, инициативи и стратегии!

Платформата за кандидатстване в Националния конкурс "Най-зелените компании в България 2022" ще бъде отворена до 29 април 2022 включително. Надпреварата е в над 30 категории - 15 основни и останалите са допълнителни с опростен въпросник.

Прочети още: Остават броени дни за кандидатстване за Зелените Оскари 2022

Още повишения в българския офис на Viber

Още повишения в българския офис на Viber
Даниела Иванова поема ролята на директор развитие за Европа, а Момчил Еленков ще отговаря за финтех глобални партньорства в компанията

От Viber обявиха още повишения в българския офис на компанията. След като през февруари, Атанас Райков пое ролята на Старши директор развитие за най-важните държави за приложението,  с две нови ключови роли сега са  Даниела Иванова и Момчил Еленков. Двамата ще развиват бизнеса на компанията, както и финтех продуктите на глобално ниво.

Прочети още: Още повишения в българския офис на Viber

Явор Стефанов е новият търговски директор на Кока-Кола ХБК България

Явор Стефанов е новият търговски директор на Кока-Кола ХБК България
Той ще ръководи над 400 професионалисти, които изграждат търговската сила на компанията
 
Явор Стефанов е новият директор „Търговски отдел“ на Кока-Кола ХБК България. Той поема функциите от предшественика си Марко Андрич, който занапред ще отговаря за търговските операции на компанията в Румъния.

Прочети още: Явор Стефанов е новият търговски директор на Кока-Кола ХБК България

Арт инсталация #DoingIsEverything провокира общественото внимание към устойчивото развитие чрез колективни малки действия в ежедневието ни

Арт инсталация #DoingIsEverything провокира общественото внимание към устойчивото развитие чрез колективни малки действия в ежедневието ни
Проектът по инициатива на Nespresso и изработка на Ателие Трион може да бъде видян на ключови локации в столицата

По-рано днес беше открита арт инсталацията #DoingIsEverything, представляваща съвместна работа между Nespresso и Ателие Трион. За направата му творческият колектив е използвал над 2500 вече използвани кафе капсули на швейцарския кафе производител. Жителите и гостите на София могат да я посетят на ключови локации в града през месеците април и май.

Прочети още: Арт инсталация #DoingIsEverything провокира общественото внимание към устойчивото развитие чрез...

Националната информационна кампания „Вземи краката си в ръце активно“ стартира за четвърта поредна година

Националната информационна кампания „Вземи краката си в ръце активно“ стартира за четвърта поредна година
От Българското национално дружество по съдова и ендоваскуларна хирургия и ангиология излязоха с общо становище за необходимостта от по-добра информираност на българите относно хроничната венозна болест

Националната информационна кампания „Вземи краката си в ръце активно“, която се организира от Българското национално дружество по съдова и ендоваскуларна хирургия и ангиология (БНДСЕХА), съвместно със сайта venite.bg, стартира за четвърта поредна година. Водещи лекари в областта на венозната патология у нас излязоха с общ призив за  необходимостта от повишаване на информираността на здравните специалисти и на пациентите относно ранната диагностика и своевременното лечение на заболяването чрез провеждане на регулярни образователни инициативи.

Прочети още: Националната информационна кампания „Вземи краката си в ръце активно“ стартира за четвърта поредна...

12-тото издание на Зелените Оскари е в разгара си

12-тото издание на Зелените Оскари е в разгара си

Зелените бизнеси, организации и личности са предизвикани да участват със своите проекти, кампании, инициативи и стратегии!

Вече е отворена платформата за кандидатстване в Националния конкурс "Най-зелените компании в България 2022". Надпреварата е в над 30 категории - 15 основни и останалите са допълнителни с опростен въпросник.

Прочети още: 12-тото издание на Зелените Оскари е в разгара си

Над 8 500 тренировки са осъществени от пускането на първото българско приложение за спорт у дома

Над 8 500 тренировки са осъществени от пускането на първото българско приложение за спорт у дома
Първото българско приложение за спорт от вкъщи от жени за жени MIA стартира през януари и вече е част от по-здравословното ежедневие на стотици българки. В него има богато разнообразие от тренировки по фитнес, йога, пилатес, стречинг, фитнес танци, както и сеанси по медитация. От старта преди близо три месеца, за MIA са се абонирали над 1 400 души, които вече са с една стъпка по-близо до новогодишното си обещание да се грижат за себе си и да бъдат по-активни и в по-добра форма. Те вече са изпълнили над 8 500 тренировки и са спортували над 843 часа.

Прочети още: Над 8 500 тренировки са осъществени от пускането на първото българско приложение за спорт у дома

Реклама

Още новини:

Още анализи: