BILLA Card спечели първа награда за „Бизнес проект на годината“ в конкурса b2b Media Awards 2021
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Партньорството на търговската верига с БЧК заслужи сребърно отличие в категория „Социален проект“
BILLA България бе отличена в две ключови категории в 7-мото издание на ежегодния конкурс b2b Media Awards, организиран от b2b Media. Най-мащабният проект, който търговската верига започна през втората половина на 2020 г. – обновяването и дигитализирането на програмата за лоялност BILLA Card, получи заслужено признание за „Бизнес проект на годината“. Само 9 месеца след старта, броят регистрации за новата карта е над 1,6 млн., а изтеглянията на приложението BILLA APP – над 339 000.
BILLA България бе отличена в две ключови категории в 7-мото издание на ежегодния конкурс b2b Media Awards, организиран от b2b Media. Най-мащабният проект, който търговската верига започна през втората половина на 2020 г. – обновяването и дигитализирането на програмата за лоялност BILLA Card, получи заслужено признание за „Бизнес проект на годината“. Само 9 месеца след старта, броят регистрации за новата карта е над 1,6 млн., а изтеглянията на приложението BILLA APP – над 339 000.
Български моден бранд с отличие за „Бизнес дебют на годината“
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Ellen More впечатли журито със своята политика за опазване на околната среда и отношение към устойчивата мода
По време на 7-ото издание на Годишните награди на b2b Media, Ellen More триумфира с второ място в категория „Бизнес дебют на годината“. Брандът спечели сърцата на журито със своята социална отговорност и успешния старт в предизвикателното време на пандемия. Само за половин година компанията успя да заяви своето място в българската модна индустрия. Ellen More се превърна и в един от първите родни производители, които предлагат модели, създадени с грижа към природата.
Зад идеята на Ellen More стои екип от професионалисти в шивашкия бранш, вдъхновени от силата на модата.
Прочети още: Български моден бранд с отличие за „Бизнес дебют на годината“
Теленор България спечели голямата награда на B2B Media Awards 2021
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Владимир Христов, директор „Маркетинг частни клиенти и продуктово развитие“ на компанията, е „Бизнес лидер на годината“
Теленор България е тазгодишният носител на голямата награда в годишните награди на b2b Media. Отличието се присъжда на компанията, която се е справила с предизвикателствата на сложната обстановка в условията на пандемия през 2020 година по иновативен начин и бележи успехи, независимо от предизвикателствата.
Теленор получи признание в още една изключително важна категория в условия на криза.
Ефектът Lidl – информационната кампания, с която Лидл България отбеляза своята 10-та годишнина, бе отличена с първо място за иновации в маркетинга и ПР сферата. Наградата бе връчена по време на VII-то издание на годишните награди на b2b медия. Лидл България получи и още две признания – първо място в категорията „Социално отговорна кампания на годината“ и второ – за „Зелена инициатива“.
Теленор България е тазгодишният носител на голямата награда в годишните награди на b2b Media. Отличието се присъжда на компанията, която се е справила с предизвикателствата на сложната обстановка в условията на пандемия през 2020 година по иновативен начин и бележи успехи, независимо от предизвикателствата.
Теленор получи признание в още една изключително важна категория в условия на криза.
Прочети още: Теленор България спечели голямата награда на B2B Media Awards 2021
Ефектът Lidl с награда за иновация в ПР сферата
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Лидл България спечели и първо място в категорията „Социално отговорна кампания на годината“
Ефектът Lidl – информационната кампания, с която Лидл България отбеляза своята 10-та годишнина, бе отличена с първо място за иновации в маркетинга и ПР сферата. Наградата бе връчена по време на VII-то издание на годишните награди на b2b медия. Лидл България получи и още две признания – първо място в категорията „Социално отговорна кампания на годината“ и второ – за „Зелена инициатива“.
Прочети още: Ефектът Lidl с награда за иновация в ПР сферата
Рекорден брой проекти грабнаха отличията в Годишните награди на b2b Media 2021
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Голямата награда „Иновация във време на пандемия“ отиде при Теленор България.
В седмото издание но b2b Media Awards 2021 компании, проекти и предприемачи се конкурираха в над 30 различни категории със своите постижения и кампании, голяма част, реализирани в отговор на пандемията. Въпреки предизвикателната година, в надпреварата се включиха рекорден брой участници, а утвърдено жури от професионалисти в различни сфери даде своите оценки за подадените кандидатури.
В седмото издание но b2b Media Awards 2021 компании, проекти и предприемачи се конкурираха в над 30 различни категории със своите постижения и кампании, голяма част, реализирани в отговор на пандемията. Въпреки предизвикателната година, в надпреварата се включиха рекорден брой участници, а утвърдено жури от професионалисти в различни сфери даде своите оценки за подадените кандидатури.
Прочети още: Рекорден брой проекти грабнаха отличията в Годишните награди на b2b Media 2021
„Пътешествие с мисия“ ни повежда на поход за активна грижа за краката
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Само за месец участниците в инициативата извървяха близо 3 милиона крачки
София, 7юли 2021 г. Едно ведро предизвикателство ни повежда по красиви мотивиращи маршрути из България. Пътешествие с мисия е част от националната информационна кампания „Вземи краката си в ръце активно“. За трета поредна година тя се провежда с цел повишаване на информираността за превенцията на хроничната венозна болест (ХВБ), като тази година лице на кампанията е актрисата Алекс Сърчаджиева.
София, 7юли 2021 г. Едно ведро предизвикателство ни повежда по красиви мотивиращи маршрути из България. Пътешествие с мисия е част от националната информационна кампания „Вземи краката си в ръце активно“. За трета поредна година тя се провежда с цел повишаване на информираността за превенцията на хроничната венозна болест (ХВБ), като тази година лице на кампанията е актрисата Алекс Сърчаджиева.
Прочети още: „Пътешествие с мисия“ ни повежда на поход за активна грижа за краката
Свободата да изразяваш себе си: нестандартни, но любими комбинации в стайлинга
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Модата e считана за една от най-високите форми на изкуство и себеизразяване. Привидното клише, че собственият стил е отражение на самите нас, на нашата личност и настроение, е самата истина. Началото на новия сезон е перфектният момент за експерименти и освежаване на гардероба.