BILLA Card спечели първа награда за „Бизнес проект на годината“ в конкурса b2b Media Awards 2021

BILLA Card спечели първа награда за „Бизнес проект на годината“ в конкурса b2b Media Awards 2021
Партньорството на търговската верига с БЧК заслужи сребърно отличие в категория „Социален проект“

BILLA България бе отличена в две ключови категории в 7-мото издание на ежегодния конкурс b2b Media Awards, организиран от b2b Media. Най-мащабният проект, който търговската верига започна през втората половина на 2020 г. – обновяването и дигитализирането на програмата за лоялност BILLA Card, получи заслужено признание за „Бизнес проект на годината“. Само 9 месеца след старта, броят регистрации за новата карта е над 1,6 млн., а изтеглянията на приложението BILLA APP – над 339 000.

Прочети още: BILLA Card спечели първа награда за „Бизнес проект на годината“ в конкурса b2b Media Awards 2021

Български моден бранд с отличие за „Бизнес дебют на годината“

Български моден бранд с отличие за „Бизнес дебют на годината“
Ellen More впечатли журито със своята политика за опазване на околната среда и отношение към устойчивата мода
 
По време на 7-ото издание на Годишните награди на b2b Media, Ellen More триумфира с второ място в категория „Бизнес дебют на годината“. Брандът спечели сърцата на журито със своята социална отговорност и успешния старт в предизвикателното време на пандемия. Само за половин година компанията успя да заяви своето място в българската модна индустрия. Ellen More се превърна и в един от първите родни производители, които предлагат модели, създадени с грижа към природата.
Зад идеята на Ellen More стои екип от професионалисти в шивашкия бранш, вдъхновени от силата на модата.

Прочети още: Български моден бранд с отличие за „Бизнес дебют на годината“

Теленор България спечели голямата награда на B2B Media Awards 2021

Теленор България спечели голямата награда на B2B Media Awards 2021
Владимир Христов, директор „Маркетинг частни клиенти и продуктово развитие“ на компанията, е „Бизнес лидер на годината“

Теленор България е тазгодишният носител на голямата награда в годишните награди на b2b Media. Отличието се присъжда на компанията, която се е справила с предизвикателствата на сложната обстановка в условията на пандемия през 2020 година по иновативен начин и бележи успехи, независимо от предизвикателствата.
Теленор получи признание в още една изключително важна категория в условия на криза.

Прочети още: Теленор България спечели голямата награда на B2B Media Awards 2021

Ефектът Lidl с награда за иновация в ПР сферата

Ефектът Lidl с награда за иновация в ПР сферата
Лидл България спечели и първо място в категорията „Социално отговорна кампания на годината“
 
Ефектът Lidl – информационната кампания, с която Лидл България отбеляза своята 10-та годишнина, бе отличена с първо място за иновации в маркетинга и ПР сферата. Наградата бе връчена по време на VII-то издание на годишните награди на b2b медия. Лидл България получи и още две признания – първо място в категорията „Социално отговорна кампания на годината“ и второ – за „Зелена инициатива“.

Прочети още: Ефектът Lidl с награда за иновация в ПР сферата

Рекорден брой проекти грабнаха отличията в Годишните награди на b2b Media 2021

Рекорден брой проекти грабнаха отличията в Годишните награди на b2b Media 2021
Голямата награда „Иновация във време на пандемия“ отиде при Теленор България.
 
В седмото издание но b2b Media Awards 2021 компании, проекти и предприемачи се конкурираха в над 30 различни категории със своите постижения и кампании, голяма част, реализирани в отговор на пандемията. Въпреки предизвикателната година, в надпреварата се включиха рекорден брой участници, а утвърдено жури от професионалисти в различни сфери даде своите оценки за подадените кандидатури.

Прочети още: Рекорден брой проекти грабнаха отличията в Годишните награди на b2b Media 2021

„Пътешествие с мисия“ ни повежда на поход за активна грижа за краката

„Пътешествие с мисия“ ни повежда на поход за активна грижа за краката
Само за месец участниците в инициативата извървяха близо 3 милиона крачки
 
София, 7юли 2021 г. Едно ведро предизвикателство ни повежда по красиви мотивиращи маршрути из България. Пътешествие с мисия е част от националната информационна кампания „Вземи  краката си в ръце активно“. За трета поредна година тя се провежда с цел повишаване на информираността за превенцията на хроничната венозна болест (ХВБ), като тази година лице на кампанията е актрисата Алекс Сърчаджиева.

Прочети още: „Пътешествие с мисия“ ни повежда на поход за активна грижа за краката

Свободата да изразяваш себе си: нестандартни, но любими комбинации в стайлинга

Свободата да изразяваш себе си: нестандартни, но любими комбинации в стайлинга
Модата e считана за една от най-високите форми на изкуство и себеизразяване. Привидното клише, че собственият стил е отражение на самите нас, на нашата личност и настроение, е самата истина. Началото на новия сезон е перфектният момент за експерименти и освежаване на гардероба.

Реклама

Още новини:

Още анализи: