Да поговорим открито за етиката в комуникациите

Да поговорим открито за етиката в комуникациите
Последните дни в ефир наситено се върти шеговита реклама, в която букмейкър се закача със своите конкуренти. За много хора сигурно е забавна, сигурно има и такива, на които им е безразлична. За мен като човек, който прави маркетинг комуникация от близо две десетилетия, това е добър повод  да повдигнем една по-голяма тема – етиката в маркетинг комуникациите. Къде е баланса между това рекламата да грабва вниманието за да продава, и това да запази интересите на потребителя и добрия тон към конкурентите?

Рекламата е силата да комуникираш с разбиране и уважение. Разбиране и уважение към потребителите, обществото и конкурентите.Такава реклама създава лоялни клиенти и добър бизнес. Рекламата без етика често се разминава с потребителя  и може да съсипе авторитета на един бизнес в очите на хората.

Прочети още: Да поговорим открито за етиката в комуникациите

9 начина да се отблагодарим на краката си, за да ни служат вярно

9 начина да се отблагодарим на краката си, за да ни служат вярно
Краката са уморени, особено в края на деня. Дали сме се погрижили за тях по най-добрия начин, за да ни служат вярно и утре? Болки, крампи, подуване и понякога тежест, също мравучкане и сърбеж.
 
Тези често срещани оплаквания може да сигнализират за проблеми с кръвоносните съдове и за развитието на така неестетичните разширени вени. Лекарите наричат състоянието „хронична венозна болест“ и като всяка болест тя също подлежи на профилактика и лечение.

Прочети още: 9 начина да се отблагодарим на краката си, за да ни служат вярно

b2b Media с приза “Най-успешна бизнес медия” от MEDIA Awards 2021

b2b Media с приза “Най-успешна бизнес медия” от MEDIA Awards 2021
Екипът прие отличието като признание за непрестанните усилия в подкрепа на бизнеса в България, особено в трудни времена на пандемия.
 
b2b Media получи приза “Най-успешна бизнес медия” на церемонията за десетото издание на годишните награди за журналистика - MEDIA Awards 2021. Екипът прие отличието с посвещението да продължи своите усилия в отразяването и подкрепата към предприемчивите българи, компании и личности.

Прочети още: b2b Media с приза “Най-успешна бизнес медия” от MEDIA Awards 2021

Любимият аксесоар е огледало на характера

Любимият аксесоар е огледало на характера
Що за интересни обувки носи момичето на светофара? Сигурно изборът на другите не е по ваш вкус, но той е в немалка степен израз на тяхната индивидуалност. Това се отнася и до облеклото, но обувките като аксесоар вече сами по себе си разказват истории за нашия темперамент. Този толкова любим, не само на нежния пол, аксесоар е натоварен и с психологическа функция – да маскира определени личностни дефицити. Е, да, но психолозите са готови да разконспирират всичко това.

Прочети още: Любимият аксесоар е огледало на характера

„Винена личност на Балканите“ ще бъде избрана за първи път на Балканския международен винен конкурс и фестивал 2021

„Винена личност на Балканите“ ще бъде избрана за първи път на Балканския международен винен конкурс и фестивал 2021
Юбилейното издание на Балканския международен винен конкурс е първото, на което ще бъде връчен специалния приз „Винена личност на Балканите“ за доказания принос през годините при промотирането на вината от Балканите, местните сортове и култура. Отличеният ще получи плакет  на специална Гала вечеря, на която ще се обявят наградите “Best of Show” за всяка страна след края на конкурсната част на мащабния винен форум, който ще се състои от 2 до 4 юни в Скопие.
 
Поради рекордния брой мостри, които ще бъдат оценявани в конкурса, журито за първи път е в състав от 18 души – винени експерти от 10 държави.

Прочети още: „Винена личност на Балканите“ ще бъде избрана за първи път на Балканския международен винен...

BILLA България с признание на националния конкурс “Най-зелените компании в България

BILLA България с признание на националния конкурс “Най-зелените компании в България
Търговската верига зае второ място в категорията „Устойчиви политики в условията на пандемия“

BILLA България спечели второ място в Националния конкурс “Най-зелените компании в България”, организиран от b2b Media. Отличието е в категорията „Устойчиви политики в условията на пандемия“. Търговската верига бе отличена от експертното жури за своите иновативни зелени практики и проекти, насочени към запазването на устойчивостта на корпоративните ангажименти по отношение на обществото и околната среда.

Прочети още: BILLA България с признание на националния конкурс “Най-зелените компании в България

Две призови места за членове на БАТОК в конкурс за зелен бизнес

Две призови места за членове на БАТОК в конкурс за зелен бизнес
Две престижни отличия за зелено производство спечелиха членовете на Българската асоциация за текстил облекло и кожи (БАТОК) – Антоан Вилл и МИК-БГ. Те триумфираха в категория „Индустрия и производствен сектор” по време на 11-ото издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България" като заеха съответно първо и трето място. Компаниите се наредиха сред победителите със своята социална ангажираност и политика за устойчивост в сферата на текстила и облеклото.

Прочети още: Две призови места за членове на БАТОК в конкурс за зелен бизнес

Реклама

Още новини:

Още анализи: