„Пътешествие с мисия“ ни повежда на поход за активна грижа за краката
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Само за месец участниците в инициативата извървяха близо 3 милиона крачки
София, 7юли 2021 г. Едно ведро предизвикателство ни повежда по красиви мотивиращи маршрути из България. Пътешествие с мисия е част от националната информационна кампания „Вземи краката си в ръце активно“. За трета поредна година тя се провежда с цел повишаване на информираността за превенцията на хроничната венозна болест (ХВБ), като тази година лице на кампанията е актрисата Алекс Сърчаджиева.
Как стана така, че чакаме с нетърпение да се върнем там, откъде все ни се искаше да избягаме преди година?
COVID донесе промени - не само за хората, но и за работните им пространства, защото ни помогна да осъзнаем по нов начин причините, заради които ходим в офиса.
София, 7юли 2021 г. Едно ведро предизвикателство ни повежда по красиви мотивиращи маршрути из България. Пътешествие с мисия е част от националната информационна кампания „Вземи краката си в ръце активно“. За трета поредна година тя се провежда с цел повишаване на информираността за превенцията на хроничната венозна болест (ХВБ), като тази година лице на кампанията е актрисата Алекс Сърчаджиева.
Прочети още: „Пътешествие с мисия“ ни повежда на поход за активна грижа за краката
Свободата да изразяваш себе си: нестандартни, но любими комбинации в стайлинга
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Модата e считана за една от най-високите форми на изкуство и себеизразяване. Привидното клише, че собственият стил е отражение на самите нас, на нашата личност и настроение, е самата истина. Началото на новия сезон е перфектният момент за експерименти и освежаване на гардероба.
Прочети още: Свободата да изразяваш себе си: нестандартни, но любими комбинации в стайлинга
Офисите след пандемията: Не бюрата, хората са важни
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

С отпадането на епидемиологичните ограничения екипите постепенно се връщат в офис среда и настроението е повече от приповдигнато.
Как стана така, че чакаме с нетърпение да се върнем там, откъде все ни се искаше да избягаме преди година?
COVID донесе промени - не само за хората, но и за работните им пространства, защото ни помогна да осъзнаем по нов начин причините, заради които ходим в офиса.
Прочети още: Офисите след пандемията: Не бюрата, хората са важни
Срещите в Zoom, офисът става Living room
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Или какво променят компаниите в организирането на работното пространство, за да привлекат обратно служителите в офиса
След като пандемията преобърна всички стереотипи и принуди хората да работят от домовете си за повече от година, сега ставаме свидетели на обратния процес. Офис сградите са широко отворени, за да посрещнат обратно екипите на своите наематели. Завръщането обаче не е към познатото старо положение, а към променена работна среда с по-голяма физическа дистанция, гъвкавост в планирането на работния ден, по-кратка, но по-качествена интеракция между колегите и, разбира се, нови, по-високи хигиенни стандарти. В по-дългосрочен план COVID-19 може да се окаже катализатор и на по-дълбоки промени в бизнес моделите както на самите компании, наемащи офис пространства, така и на инвеститорите в офис сгради.
След като пандемията преобърна всички стереотипи и принуди хората да работят от домовете си за повече от година, сега ставаме свидетели на обратния процес. Офис сградите са широко отворени, за да посрещнат обратно екипите на своите наематели. Завръщането обаче не е към познатото старо положение, а към променена работна среда с по-голяма физическа дистанция, гъвкавост в планирането на работния ден, по-кратка, но по-качествена интеракция между колегите и, разбира се, нови, по-високи хигиенни стандарти. В по-дългосрочен план COVID-19 може да се окаже катализатор и на по-дълбоки промени в бизнес моделите както на самите компании, наемащи офис пространства, така и на инвеститорите в офис сгради.
Прочети още: Срещите в Zoom, офисът става Living room
Започна седмото издание на b2b Media Awards
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Отличията са за иновативни, гъвкави и социално-отговорни компании, които продължават своето развитие дори и след пандемията.
За първи път се приемат номинации и за приз "Изпълнителен директор на годината”.
Възползвайте са от ранното кандидатстване до 29 юни 2021 година.
За първи път се приемат номинации и за приз "Изпълнителен директор на годината”.
Възползвайте са от ранното кандидатстване до 29 юни 2021 година.
Как да намерим правилния ко-фаундър?
- Детайли
- Написана от Калоян Кирилов

Сигурен съм, че повечето от вас са убедени, че ако правите стартъп или стартирате бизнес е добре да имате съдружници. Двете основни предимства са ясни: допълващи умения и подкрепа в трудни моменти. По-трудния въпрос е как да разберем дали даден човек ще е подходящия съдружник за нашия бизнес?
Няма формула как да намерите отговор на този въпрос, но мога да посоча някои неща, които да ви напътстват при вземането на това решение. Всъщност и при двата ми стартъпа именно намирането на правилните ко-фаундъри бе един от големите проблеми, които оказаха най-голям влияние върху развитието на проектите. И в двата случая аз нямах познати, които имаха необходимите умения за стартирането на проектите. Това се оказа впоследствие проблем. Ето защо най-добрия вариант е да започнете бизнес с човек, който вече познавате и сте работили заедно. Не винаги обаче това е възможно.
Няма формула как да намерите отговор на този въпрос, но мога да посоча някои неща, които да ви напътстват при вземането на това решение. Всъщност и при двата ми стартъпа именно намирането на правилните ко-фаундъри бе един от големите проблеми, които оказаха най-голям влияние върху развитието на проектите. И в двата случая аз нямах познати, които имаха необходимите умения за стартирането на проектите. Това се оказа впоследствие проблем. Ето защо най-добрия вариант е да започнете бизнес с човек, който вече познавате и сте работили заедно. Не винаги обаче това е възможно.
Международно проучване показва стабилност в работната заетост и желание на хората да се завърнат в офисите
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

В 14-тото проучване „Международен летен барометър 2021 г.“ на Ferratum Group участват близо 10 000 домакинства от 12 държави по цял свят
За седма поредна година Ferratum Group проведе социологическото проучване „Летен Барометър 2021 г.“ Основната му цел е да изследва потребителските нагласи и как различните хора управляват финансите си, особено в извънредни обстоятелства. Резултатите са крайно любопитни и показват не само желанието на работещите от вкъщи да се завърнат в офиса, а и какви са плановете за лятната почивка, нагласите за ваксинация, пътуване в чужбина и др.
За седма поредна година Ferratum Group проведе социологическото проучване „Летен Барометър 2021 г.“ Основната му цел е да изследва потребителските нагласи и как различните хора управляват финансите си, особено в извънредни обстоятелства. Резултатите са крайно любопитни и показват не само желанието на работещите от вкъщи да се завърнат в офиса, а и какви са плановете за лятната почивка, нагласите за ваксинация, пътуване в чужбина и др.
Още статии ...
- b2b Media Awards станаха част от методологията за определяне на Топ 100 на най-добрите работодатели у нас
- Deichmann представи актуалната си колекция Пролет/Лято 2021 с ексклузивно онлайн събитие с участието на Кремена Станилова
- Да поговорим открито за етиката в комуникациите
- 9 начина да се отблагодарим на краката си, за да ни служат вярно
- b2b Media с приза “Най-успешна бизнес медия” от MEDIA Awards 2021