PwC: Българските бизнес лидери са предпазливо оптимистични за икономически растеж
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

68% от българските бизнес лидери очакват ръст на приходите на компаниите си, но едва 45% прогнозират ръст на рентабилността. В световен мащаб съответните резултати са 74% и 65%.
Прочети още: PwC: Българските бизнес лидери са предпазливо оптимистични за икономически растеж
Кога е най-подходящият момент да наемем нов човек в екипа?
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Какво е различното в третото издание на „Управлявай успешно финансите на бизнеса си“?
Лекторите на събитието Димка Кънчева и Ивайло Гърков ще споделят своя дългогодишен опит от практиката, а участниците в обучението ще могат да задават лично своите въпроси към тях в реално време. „Големият успех на предишните две издания, ни провокира да проведем обученията за трети път и то в рамките само на една календарна година!“, споделят организаторите. „Този път ще обърнем особено внимание и на всички казуси и теми, които възникнаха сред предишните участници“, допълват още лекторите.
Стремежът ни да реорганизираме максимално ефективно работата на фирмата си, както и необходимостта от делегиране на задачите, ни води до неизменния въпрос - в кой момент трябва да се наеме нов човек в екипа, особено в несигурни икономически времена като през последната година? Този казус все по-често се дискутира между участниците в обучението “Управлявай успешно финансите на бизнеса си “. Това е въпрос, на който не може да се отговори еднозначно. Отговорът много зависи от конкретната ситуация. Решението, което предлагаме по време на обучението, е предприемачите да нарисуват в цифри картината на бизнеса си. На база на тези цифри, вече ще могат да вземат адекватно за ситуацията решение.
Въпросът за необходимостта от наемане на нови служители, често се задава от собственици на бизнес в сферата на услугите – проектантски, архитектурни, IT, консултантски, счетоводни, правни, обучителни и др. Особено е характерен за бизнеси, които работят по проекти.
Дали е добра идея да се натовари съществуващият екип с повече работа и самите собственици на бизнес да не поемат повече задачи за известно време, вместо да назначат нов човек? Дали не е по-доброто решение да се поддържа допълнителен ресурс, натоварен по-малко, но с идеята, че като се поемат нови проекти ще бъде запълнено времето на наетото лице (лица)? И в двата случая е необходимо да се помисли какво печели и какво губи собственикът на компанията. Добре е да се анализират внимателно всички положителни и отрицателни страни и на база картината на бизнеса в цифри, както и всички останали фактори, да се прецени кое решение в момента ще е най-ефективно.
Ако вие сте собственик на бизнес и сте имали подобни ситуации, ще се радваме да ги споделите с нас по време на следващото ни обучение „Управлявай успешно финансите на бизнеса си“, което ще се състои през месец юни 2021.
ПРОГРАМА НА ОБУЧЕНИЕТО
• Модул 1. Рентабилност, 11.06.2021 г.
• Модул 2. Парите в бизнеса, 18.06.2021 г.
• Модул 3. Управление на проекти, 25.06.2021 г.
• Модул 4. Финансирай дейността, 02.07.2021 г.
Повече информация за събитието, както и как да се включите в него следете на https://consendo.bg/ .
Гъвкаво работно пространство – пространство за дистанция
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Прочети още: Гъвкаво работно пространство – пространство за дистанция
Промени на върха в КВС Груп
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

• Люк Попелиер, настоящият главен изпълнителен директор на бизнес ресор “Международни пазари”, ще наследи Рик Шеерлинк като главен финансов директор и изпълнителен директор на KBC Груп. Люк ще отговаря също така и за “Пазари” и KBC Securities.
Прочети още: Промени на върха в КВС Груп
Регионалната мрежа комуникационни агенции SEEnthesis-The Balkan Hub разширява присъствието си в Словакия и Словения
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Теленор България с три отличия от годишните награди Employer Branding Awards 2021
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Прочети още: Теленор България с три отличия от годишните награди Employer Branding Awards 2021
BILLA България с второ място в конкурса Employer Branding Awards
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

BILLA България бе отличена с второ място в категория “Employer Branding Video” в престижния конкурс за постижения в областта на работодателската марка – Employer Branding Awards. Това е четвъртото издание на Годишните награди и първата изцяло онлайн официална церемония по награждаването. Веригата е петият по големина работодател в страната, а служителите ѝ наброяват над 4500 души.
Прочети още: BILLA България с второ място в конкурса Employer Branding Awards
Още статии ...
- Schneider Electric печели престижно място за Employer the Year 2020 в конкурса на B2B Media
- Призът за HR стратегия на годината е заслужено признание за екипа на „R&M България Производство“
- Кои са призьорите в Employer Branding Awards 2021
- Кофас: ръст на БВП в света през 2021 г., но и неравномерно възстановяване на икономиките
- Как COVID-19 ускори края на 8 часовия работен ден и 5-дневната работна седмица?