Теленор България с три отличия от годишните награди Employer Branding Awards 2021
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Теленор България спечели три приза на престижните награди за Employer Branding на b2b Media по време на онлайн церемония, организирана от медията. Теленор получи отличия в три категории, като успя да спечели журито с проект, посветен на избраната от тях HR технология и имплементирането й като инструмент за по-ефективен и автоматизиран метод за управление на служителската удовлетвореност в условия на криза.
Прочети още: Теленор България с три отличия от годишните награди Employer Branding Awards 2021
BILLA България с второ място в конкурса Employer Branding Awards
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Престижното отличие бе връчено за участие в категория „Employer Branding Video“
BILLA България бе отличена с второ място в категория “Employer Branding Video” в престижния конкурс за постижения в областта на работодателската марка – Employer Branding Awards. Това е четвъртото издание на Годишните награди и първата изцяло онлайн официална церемония по награждаването. Веригата е петият по големина работодател в страната, а служителите ѝ наброяват над 4500 души.
Прочети още: BILLA България с второ място в конкурса Employer Branding Awards
Schneider Electric печели престижно място за Employer the Year 2020 в конкурса на B2B Media
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Компанията реагира много бързо и адекватно за осигуряване на спокойствието на служителите, както и на клиентите и партньорите си
На официална онлайн церемония в петък, 12-и февруари, Schneider Electric България завоюва престижното второ място в категорията Employer of the Year, най-значимата и оспорвана категория на годишните награди Employer Branding Awards 2021 на b2b Media. Наградите отличават и поощряват постиженията на личности и компании в областта на изграждането и утвърждаването на работодателския бранд.
На официална онлайн церемония в петък, 12-и февруари, Schneider Electric България завоюва престижното второ място в категорията Employer of the Year, най-значимата и оспорвана категория на годишните награди Employer Branding Awards 2021 на b2b Media. Наградите отличават и поощряват постиженията на личности и компании в областта на изграждането и утвърждаването на работодателския бранд.
Призът за HR стратегия на годината е заслужено признание за екипа на „R&M България Производство“
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

С гъвкавата си HR политика заводът за оптични елементи мотивира екипа и привлича нови таланти в кризата
На онлайн церемония, проведена в петък, 12-и февруари, „Райхле и Де-Масари България Пръдакшън“ бе удостоена с приза „HR стратегия на годината“ в конкурса на b2b Media. Годишните награди са с фокус върху постиженията на личности и компании в областта на изграждането и утвърждаването на работодателската марка.
Кои са призьорите в Employer Branding Awards 2021
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Годишните награди на b2b Media, които отличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд, се проведоха за първи път изцяло онлайн. По време на дигиталната официална церемония на 12 февруари бяха определени призьорите в близо 20 категории.
Наградата за “Най-добър работодател на годината - Employer of the Year” спечели Пощенска банка, за Employer Brand Leader отличието си поделиха Kaufland Bulgaria и Филип Морис България, а индивидуалният приз беше присъден на Милена Драгийска, главен изп. директор на Лидл България ЕООД енд КО КД.
Прочети още: Кои са призьорите в Employer Branding Awards 2021
Кофас: ръст на БВП в света през 2021 г., но и неравномерно възстановяване на икономиките
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Експертите на Кофас прогнозират ръст на световния БВП с 4,3% през 2021г. и увеличение на глобалната търговия с 6,7%, след отчетения спад от 5,2% през 2020г. Една година след началото на пандемията от COVID-19, която предизвика най-голямата глобална рецесия след края на Втората световна война, икономиките започват постепенно възстановяване, което обаче е неравномерно.
Това стана ясно от специалната виртуална среща с медиите в рамките на ежегодната Конференция за управление на риска на Кофас в Париж. Данните от Барометъра за последното тримесечие на 2020 и анализът бяха предоставени от Жулиен Марсили, главен икономист на кредитния застраховател.
Как COVID-19 ускори края на 8 часовия работен ден и 5-дневната работна седмица?
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Тенденцията се променя от отработени часове към заплащане за резултат
В продължение на десетилетия възнагражденията по трудовите договори се определяше от броя часове, които работим. Но с трансформациите в световната икономика, технологичната революция и последствията за трудовия пазар от COVID-19 пандемията, се очертава ясната нужда от промяна на начина, по който се определя и измерва производителността.
В продължение на десетилетия възнагражденията по трудовите договори се определяше от броя часове, които работим. Но с трансформациите в световната икономика, технологичната революция и последствията за трудовия пазар от COVID-19 пандемията, се очертава ясната нужда от промяна на начина, по който се определя и измерва производителността.
Прочети още: Как COVID-19 ускори края на 8 часовия работен ден и 5-дневната работна седмица?
Още статии ...
- Средно годишно покачване от 5% на цените на жилищата в София и първи отчетен спад в определени квартали
- Ще има ли нова нормативна уредба за работата „хоум офиса“?
- След „Голямото затваряне“ - 78% от хората са убедени, че щастието трябва да бъде поставено над парите
- Лидия Шулева бе избрана за заместник-председател на Икономическия и социален съвет
- Екатерина Недялкова поема управлението на Experian в България