Теленор България с три отличия от годишните награди Employer Branding Awards 2021

Теленор България с три отличия от годишните награди Employer Branding Awards 2021
Теленор България спечели три приза на престижните награди за Employer Branding на b2b Media по време на онлайн церемония, организирана от медията.   Теленор получи отличия в три категории, като успя да спечели журито с проект, посветен на избраната от тях HR технология и имплементирането й като инструмент за по-ефективен и автоматизиран метод за управление на служителската удовлетвореност в условия на криза. 

Прочети още: Теленор България с три отличия от годишните награди Employer Branding Awards 2021

BILLA България с второ място в конкурса Employer Branding Awards

BILLA България с второ място в конкурса Employer Branding Awards
Престижното отличие бе връчено за участие в категория „Employer Branding Video“


BILLA
България бе отличена с второ място в категория “Employer Branding Video” в престижния конкурс за постижения в областта на работодателската марка – Employer Branding Awards. Това е четвъртото издание на Годишните награди и първата изцяло онлайн официална церемония по награждаването. Веригата е петият по големина работодател в страната, а служителите ѝ наброяват над 4500 души.

Прочети още: BILLA България с второ място в конкурса Employer Branding Awards

Schneider Electric печели престижно място за Employer the Year 2020 в конкурса на B2B Media

Schneider Electric печели престижно място за Employer the Year 2020 в конкурса на B2B Media
Компанията реагира много бързо и адекватно за осигуряване на спокойствието на служителите, както и на клиентите и партньорите си

На официална онлайн церемония в петък, 12-и февруари,  Schneider Electric България завоюва престижното второ място в категорията Employer of the Year, най-значимата и оспорвана категория на годишните награди Employer Branding Awards 2021 на b2b Media. Наградите отличават и поощряват постиженията на личности и компании в областта на изграждането и утвърждаването на работодателския бранд.

Прочети още: Schneider Electric печели престижно място за Employer the Year 2020 в конкурса на B2B Media

Призът за HR стратегия на годината е заслужено признание за екипа на „R&M България Производство“

Призът за HR стратегия на годината е заслужено признание за екипа на „R&M България Производство“
С гъвкавата си HR политика заводът за оптични елементи мотивира екипа и привлича нови таланти в кризата

На онлайн церемония, проведена в петък, 12-и февруари, „Райхле и Де-Масари България Пръдакшън“ бе удостоена с приза „HR стратегия на годината“ в конкурса на b2b Media. Годишните награди са с фокус върху постиженията на личности и компании в областта на изграждането и утвърждаването на работодателската марка.

Прочети още: Призът за HR стратегия на годината е заслужено признание за екипа на „R&M България Производство“

Кои са призьорите в Employer Branding Awards 2021

Кои са призьорите в Employer Branding Awards 2021
Годишните награди на b2b Media, които отличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд, се проведоха за първи път изцяло онлайн. По време на дигиталната официална церемония на 12 февруари бяха определени призьорите в близо 20 категории.

Наградата за “Най-добър работодател на годината - Employer of the Year” спечели Пощенска банка, за Employer Brand Leader отличието си поделиха Kaufland Bulgaria и Филип Морис България, а индивидуалният приз беше присъден на Милена Драгийска, главен изп. директор на Лидл България ЕООД енд КО КД.

Прочети още: Кои са призьорите в Employer Branding Awards 2021

Кофас: ръст на БВП в света през 2021 г., но и неравномерно възстановяване на икономиките

Кофас: ръст на БВП в света през 2021 г., но и неравномерно възстановяване на икономиките
Експертите на Кофас прогнозират ръст на световния БВП с 4,3% през 2021г. и увеличение на глобалната търговия с 6,7%, след отчетения спад от 5,2% през 2020г. Една година след началото на пандемията от COVID-19, която предизвика най-голямата глобална рецесия след края на Втората световна война, икономиките започват постепенно възстановяване, което обаче е неравномерно.
Това стана ясно от специалната виртуална среща с медиите в рамките на ежегодната Конференция за управление на риска на Кофас в Париж. Данните от Барометъра за последното тримесечие на 2020 и анализът бяха предоставени от Жулиен Марсили, главен икономист на кредитния застраховател.

Прочети още: Кофас: ръст на БВП в света през 2021 г., но и неравномерно възстановяване на икономиките

Как COVID-19 ускори края на 8 часовия работен ден и 5-дневната работна седмица?

Как COVID-19 ускори края на 8 часовия работен ден и 5-дневната работна седмица?
Тенденцията се променя от отработени часове към заплащане за резултат

В продължение на десетилетия възнагражденията по трудовите договори се определяше от броя часове, които работим. Но с трансформациите в световната икономика, технологичната революция и последствията за трудовия пазар от COVID-19 пандемията, се очертава ясната нужда от промяна на начина, по който се определя и измерва производителността.

Прочети още: Как COVID-19 ускори края на 8 часовия работен ден и 5-дневната работна седмица?

Реклама

Още новини:

Още анализи: