България падна от върха до дъното в класациите за интернет

България падна от върха до дъното в класациите за интернет
Възможността за виртуални мобилни оператори в България ще доведе до по-добро качество и цени за потребителите

От 2014 г. досега българският сектор на телекомуникациите е изгубил конкурентните си предимства и това ощетява както развитието на икономиката ни, така и обикновения потребител, стана ясно от конференцията ecta Country Focus: Bulgaria. На нея бяха обсъдени предизвикателствата и възможностите за развитие на българския телекомуникационен пазар. Конференцията се организира от Европейската асоциация за конкурентни телекомуникации ecta.

Прочети още: България падна от върха до дъното в класациите за интернет

ОББ с голямата награда на b2b Media Awards и още 6 първи места за иновациите на KBC

ОББ с голямата награда на b2b Media Awards и още 6 първи места за иновациите на KBC

Кампании на ОББ и ДЗИ спечелиха общо 8 отличия в различни категории

За втора поредна година Обединена българска банка (ОББ) стана носител на голямата награда в годишните бизнес награди b2b Media Awards. ОББ и ДЗИ, и двете част от белгийската финансова група KBC, грабнаха общо 8 награди, 7 от които „златни“.

Иновативната за българския пазар възможност всеки да стане клиент на ОББ дистанционно и само през мобилното приложение ОББ Мобайл, без да посещава клон на банка, бе отличена с първо място в категориите „Иновативна идея на годината“ и „Бизнес идея на годината“.

Прочети още: ОББ с голямата награда на b2b Media Awards и още 6 първи места за иновациите на KBC

Проектите за безопасен интернет на Теленор получиха отличия на IAB Mixx Awards и наградите на B2B Media Group

Проектите за безопасен интернет на Теленор получиха отличия на IAB Mixx Awards и наградите на B2B Media Group
Теленор отново беше отличена за кампаниите си за безопасен интернет. Компанията получи две награди от IAB Mixx Awards 2020, в категориите Best Mobile First Campaign и Best Social Campaign. Освен това телекомът беше награден на шестото издание на наградите на B2B Media Group, където получи признание в категория „Социално отговорна компания“.'

Прочети още: Проектите за безопасен интернет на Теленор получиха отличия на IAB Mixx Awards и наградите на B2B...

Оптималният модел на работа е хибрид между работа от вкъщи и от офиса според проучване на Adecco Group

Оптималният модел на работа е хибрид между работа от вкъщи и от офиса според проучване на Adecco Group
Служителите подкрепят система за заплащане въз основа на постигнати резултати, вместо отработени часове

Пандемията от Covid-19 вероятно ще промени начина на работа на света  повече, отколкото всяко друго отделно събитие в нашия живот. Тя доведе до съществени промени в нагласите и очакванията както на служителите, така и на работодателите. Но доколко тази промяна ще бъде трайна, и къде ще видим устойчива трансформация, изследва световният лидер в областта на HR решенията Adecco Group с последното си проучване Resetting Normal: Defining the New Era of Work. То е проведено през май сред 8000 служители и топ мениджъри на възраст между 18 и 60 години, които досега са работили в офис.

Прочети още: Оптималният модел на работа е хибрид между работа от вкъщи и от офиса според проучване на Adecco...

БЧГТПП с награда за Бизнес дебют в Годишните награди на b2bmedia

БЧГТПП с награда за Бизнес дебют в Годишните награди на b2bmedia
Българо-Черногорска Търговско Промишлена Палата  бе отличена с второ място в категория „ Бизнес дебют на годината“ в 6-тото издание на конкурса Годишни награди на b2bmedia. Наградата бе връчена на Юлиян Ефтимов, председател и член на УС по време на официалната церемония, която се проведе в условията на извънредните условия за безопасност в галерия nOva art space в София.

Българо-черногорската търговско-промишлена палата заедно с Посолството на Република България в Черна гора работят съвместно за утвърждаване и разширяване на търговско-икономическото  сътрудничество между Република България и Република Черна Гора.

Прочети още: БЧГТПП с награда за Бизнес дебют в Годишните награди на b2bmedia

Инициатива на Lidl за балансирано хранене с признание за „Образователна идея“

Инициатива на Lidl за балансирано хранене с признание за „Образователна идея“

Лидл България взе първа награда в шестото издание на Годишните награди на B2B Media в категорията за „Образователна идея“. Компанията получи отличие за своята инициатива за здравословно и балансирано хранене - „Умници гладници“. Инициативата се организира в партньорство с Асоциация „Родители“ и със съдействието на Министерство на образованието и науката.

Прочети още: Инициатива на Lidl за балансирано хранене с признание за „Образователна идея“

Ondo получи награда за Бизнес дебют на годината

Ondo получи награда за Бизнес дебют на годината
Ondo Solutions – компанията, която произвежда системата за автоматизирано напояване, прецизно торовнасяне, мониторинг и климатичен контрол Ondo- получи първата си престижна награда само седем месеца, след като продуктът е на пазара.

Прочети още: Ondo получи награда за Бизнес дебют на годината

Реклама

Още новини:

Още анализи: