Изкуствен интелект създава персонализирани видео реклами в реално време
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Минаха няколко години, откакто роботът AI-CD β и криейтив директорът и сценарист Мицуру Курамото се изправиха в оспорвана битка кой ще създаде по-успешна реклама. Само преди 3 години изследване на RTB House в Европа показа, че използването на изкуствен интелект в банер планирането осигурява над 35% повече кликове в сравнение с естествените инстинкти на маркетинг директорите на най-големите брандове на стария континент.
Прочети още: Изкуствен интелект създава персонализирани видео реклами в реално време
Deichmann представя новите тенденции при обувките ЕСЕН/ЗИМА 2020/21
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Тренд-темата за сезона са отличителните груби рокерски боти и ботуши с връзки
След като модната пролет така и не се състоя, модната есен обещава да бъде по-вълнуваща! След седмици и месеци в „домашен“ аутфит желанието за по-интересна визия става все по-голямо.
Тази година есенната мода при обувките е еднозначно доминирана от една тренд-тема: отличителните груби рокерски боти и ботуши с връзки. Масивните и груби модели с релефни грайфери са перфектни в комбинация с нежни рокли и феерични поли.
В това 10-то юбилейно издание конкурсът, който следи "зелената" корпоративна дейност, е допълнен с нови категории, свързани с извънредната ситуация и необичайние предизвикателства на 2020 година.
Тази година есенната мода при обувките е еднозначно доминирана от една тренд-тема: отличителните груби рокерски боти и ботуши с връзки. Масивните и груби модели с релефни грайфери са перфектни в комбинация с нежни рокли и феерични поли.
Прочети още: Deichmann представя новите тенденции при обувките ЕСЕН/ЗИМА 2020/21
Нови категории в надпреварата за Националния конкурс “Най-зелените компании в България 2020”
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

В безпрецедентна година като настоящата е важно лидерите сред бизнесите и организации у нас да демонстрират своята социална отговорност.
В това 10-то юбилейно издание конкурсът, който следи "зелената" корпоративна дейност, е допълнен с нови категории, свързани с извънредната ситуация и необичайние предизвикателства на 2020 година.
Търси се “Зелена личност 2020”
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Специалното отличие „Зелена личност”, с което организаторите поощряват индивидуалните усилия, беше присъдено за първи път през 2012 година.
Наградата е единствената, която се връчва след гласуване изцяло онлайн. Призът е част от кампанията в Националния конкурс “Най-зелените компании в България”, който през 2020 се провежда за 10-та поредна година.
Надпреварата е предназначена за компаниите, които имат зелени идеи, кампании, събития, инициативи или инвестиции и самоинициират действия и каузи за по–здравословна среда.
МБАЛСМ “Н. И. Пирогов” въвежда иновативен и щадящ лапароскопски метод за лечение на деца. Toй ще бъде в помощ на малките пациенти с урологични заболявания. Иновацията е лична и професионална мисия на д-р Емил Атанасов, който е част от екипа на единствената Клиника по детска урология в България - в „Пирогов". Д-р Атанасов ще извърши първите такива лапароскопски урологични операции в България при толкова малки пациенти. По негова покана за участие в интервенциите на днес и утре (13 и 14 август) в България пристигат и световноизвестните медици от Швейцария проф. Рита Гобе и доц. Лука Мазоне.
Наградата е единствената, която се връчва след гласуване изцяло онлайн. Призът е част от кампанията в Националния конкурс “Най-зелените компании в България”, който през 2020 се провежда за 10-та поредна година.
Прочети още: Търси се “Зелена личност 2020”
Започва десетото издание на Зелените Оскари
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Националния конкурс “Най-зелените компании в България 2020” предизвиква отговорните бизнеси в необичайна година като 2020, в която отбелязва и своя 10-ти юбилей.
Надпреварата е предназначена за компаниите, които имат зелени идеи, кампании, събития, инициативи или инвестиции и самоинициират действия и каузи за по–здравословна среда.
Конкурсът е уникален за България, дори и в година като настоящата, той отчита постигането на "зелени" цели и корпоративни стратегии.
6 съвета за по-успешна публичната комуникация #AfterCovid
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Ето, че “новото нормално” след появата на COVID-19 ни промени! Настани се удобно и ни принуди да се съобразяваме с него. Внимаваме с кого и как общуваме, провокирани сме да станем по-гъвкави и по-задълбочени в общуването. Чувствителността е опъната като струна и всяка дума сякаш е по-тежка. Бизнесът е изправен пред много предизвикателства и преформатирането на общуването е едно от тях. Свикваме да работим от разстояние, да правим събития, конференции и семинари от разстояние, да бъдем екип от разстояние. В същото време брандовете имат нужда повече от всякога да бъдат по-близки до своите потребители.
Повечето рекламни кампании и комуникации се измениха, възприемайки социален тон. Промяната започна с активното споделяне на лозунга #ОстаниСиВкъщи, продължи със #ЗаедноЩеСеСправим, а днес вече живеем “новото нормално”.
Прочети още: 6 съвета за по-успешна публичната комуникация #AfterCovid
„Пирогов“ въвежда иновативен и щадящ метод за лечение на деца
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Първите урологични лапароскопски интервенции на малки деца у нас ще бъдат извършени от д-р Емил Атанасов с участието на екип медици от Швейцария
МБАЛСМ “Н. И. Пирогов” въвежда иновативен и щадящ лапароскопски метод за лечение на деца. Toй ще бъде в помощ на малките пациенти с урологични заболявания. Иновацията е лична и професионална мисия на д-р Емил Атанасов, който е част от екипа на единствената Клиника по детска урология в България - в „Пирогов". Д-р Атанасов ще извърши първите такива лапароскопски урологични операции в България при толкова малки пациенти. По негова покана за участие в интервенциите на днес и утре (13 и 14 август) в България пристигат и световноизвестните медици от Швейцария проф. Рита Гобе и доц. Лука Мазоне.
Прочети още: „Пирогов“ въвежда иновативен и щадящ метод за лечение на деца
Още статии ...
- Проучване: Колко страшно е 5G за българските интернет потребители?
- PwC: Потребителите възприемат все по-лесно новите тенденции, свързани с бързото развитие на технологиите, здравето и устойчивостта
- България падна от върха до дъното в класациите за интернет
- ОББ с голямата награда на b2b Media Awards и още 6 първи места за иновациите на KBC
- Проектите за безопасен интернет на Теленор получиха отличия на IAB Mixx Awards и наградите на B2B Media Group