Проучване: В центъра на кризата вниманието е към онлайн пазаруването

Проучване: В центъра на кризата вниманието е към онлайн пазаруването

От всички клонове на дигиталния маркетинг, онлайн пазаруването реагира най-адекватно на пандемията – това стана ясно от проучване на компанията за онлайн мониторинг и анализ на съдържание Neticle, публикавана през април в сайта manifesto.bg. Сега ще ви запознаем с по-детайлно проучване по темата.

За да филтрира онлайн съдържанията от Нетикъл моделираха две ключови думи, синонимите онлайн пазаруване (на графиките: online shopping), както и най-значителните онлайн магазини в страната под думата webshop (Ardes.bg, Decathlon.bg, eMag.bg, FashionDays, Get.bg, Gift.bg, Helikon.bg, Ikea.bg, Koketna.bg, MyMall, Obuvki.bg, Ozone.bg, Sportdepot.bg, Store.bg, Technomarket, Technopolis, VMZona, Zora.bg).

Прочети още: Проучване: В центъра на кризата вниманието е към онлайн пазаруването

АДРЕС: 90 000 евро е средната цена на сделките за жилища в София през периода на извънредното положение

АДРЕС: 90 000 евро е средната цена на сделките за жилища в София
Средната продажна цена на жилищата в София за периода на извънредното положение е 90 000 евро. Това сочи статистиката на АДРЕС недвижими имоти за времето от 13 март до 13 май. По данни на компанията, 10% е отстъпката, която най-често е била договаряна при реализацията на сделките.

„Малко над 35% от покупките за периода на извънредното положение са реализирани с до 10% по-ниска от офертната цена. Основен катализатор на това са купувачите, които в момента са по-адаптивни от продавачите. Те проактивно търсят начин да сключат сделка, докато немалък дял от продавачите оттеглят офертите си в очакване старите ценови нива да се завърнат. Това обаче най-вероятно няма да се случи. Не знаем какво да очакваме след 6 месеца, затова хората, които искат да продават, могат да загубят от отлагането”, казва Гергана Тенекеджиева, изпълнителен директор на АДРЕС Недвижими имоти.

Прочети още: АДРЕС: 90 000 евро е средната цена на сделките за жилища в София през периода на извънредното...

Бизнесът трябва да заложи на уменията на екипа си, освен на въвеждането на изкуствения интелект, за да извлече максимална полза от него, сочи проучване

Бизнесът трябва да заложи на уменията на екипа си, освен на въвеждането на изкуствения интелект, за да извлече максимална полза от него, сочи проучване

Повече от 90% от най-зрелите AI компании наемат квалифицирани служители, за да повишат компетенциите на екипа си. 76.7% увеличават инвестициите в придобиване на нови умения

Microsoft Corp. публикува данни от международно изследване, от които става ясно, че компаниите виждат най-много бизнес ползи от изкуствения интелект (AI), когато внедряването му е комбинирано с обучителни програми, фокусирани върху развитието на технически и „меки умения на служителите. В глобалното проучване, проведено в периода 12-30 март, са участвали близо 12 000 служители и ръководители от по-големите предприятия на 20 пазара. Резултатите обобщават кои умения ще са необходими за извличането на максимална полза от изкуствения интелект, както и съвети от компании, които вече работят с него.

Прочети още: Бизнесът трябва да заложи на уменията на екипа си, освен на въвеждането на изкуствения интелект,...

Петя Жекова е новият мениджър „Бизнес операции“ на Sanofi Pasteur в България и Северна Македония

Петя Жекова е новият мениджър „Бизнес операции“ на Sanofi Pasteur в България и Северна Македония

Петя Жекова e новият мениджър „Бизнес операции“ за България и Северна Македония на Sanofi Pasteur, подразделението за ваксини на фармацевтичната компания Sanofi.

Тя ще отговаря за разработването и изпълнението на бизнес стратегията на Sanofi Pasteur в двете държави в унисон със заложените глобални цели на компанията, като поддържа високите стандарти за качество в работата си. Петя Жекова ще работи за затвърждаването на имиджа на компанията като отговорен лидер в областта на ваксините, като ще подпомага поддържането на работещи и партньорски отношения със здравните институции.

Прочети още: Петя Жекова е новият мениджър „Бизнес операции“ на Sanofi Pasteur в България и Северна Македония

Веригата комуникационни консултанти SEEnthesis с първи регионален форум на тема „Потребителското поведение и бизнес средата на Балканите“

Веригата комуникационни консултанти SEEnthesis с първи регионален  форум на тема „Потребителското поведение и бизнес средата на Балканите“
Между 30 и 50% редукция в комуникационните бюджети, до 250% ръст в онлайн присъствието, изместване на потребителски предпочитания към продукти родно производство и нараснал интерес към качествени имоти за покупка са сред общите тенденции на седемте представени пазара

София, 18-и май, 2020 г. За първи път преди дни веригата комуникационни агенции от Балканския регион SEEnthesis The Balkan Hub, учредена от българската група Interpartners, проведе международен онлайн форум на тема „Потребителско поведение и бизнес среда на Балканите“.

Прочети още: Веригата комуникационни консултанти SEEnthesis с първи регионален форум на тема „Потребителското...

Онлайн търговията засили търсенето на складови площи

Онлайн търговията засили търсенето на складови площи
Промяната във вътрешното потребление, поради правителствените мерки за ограничаване дейността на физическите обекти, доведе до ръст на онлайн търговията. За да се справят с обслужването на този тип поръчки, куриерските компании и търговците с онлайн магазини предприемат действия по реорганизация на логистиката и доставките си. В резултат се засилва интересът към складови площи до 1000-2000 кв. м в рамките на София, показват данните на консултантската компания Cushman & Wakefield Forton.

Прочети още: Онлайн търговията засили търсенето на складови площи

Близо 42 на 100 от потребителите са пазарували за първи път онлайн по време на изолацията

Близо 42 на 100 от потребителите са пазарували за първи път онлайн по време на изолацията

Най-съществен и устойчив ръст с оглед на ситуацията се наблюдава при куриерските услуги, онлайн банкирането, мобилното банкиране, онлайн курсове за обучения за придобиване на нови знания, онлайн фитнес програми, упражнения, йога. Дори и при най-възрастните - Baby Boomers, онлайн и мобилното банкиране, които традиционно не са с високо проникване в тази целева група, също отбелязват ръст.

Изминаха точно два месеца от обявяването на извънредното положение в страната. Пандемията в следствие на Covid-19 постави предизвикателство не само пред индивида, но и пред доставчиците на продукти и услуги. В следствие на това маркетингът претърпя сериозни промени. За да помогне на обществото и бизнеса да превърнат пандемията в полезен урок, All Channels Group стартира издаването на ежеседмичен бюлетин „Маркетинг по време на пандемия“ съвместно с BluePoint. Ценните инсайти от бюлетина преминаха във виртуална дискусия, която се проведе в две последователни седмици, за да обхване най-ключовите изводи от проучването и да позволи на водещите експерти от сферата на маркетинга и комуникациите да ги анализират съвместно със своите гости.

Прочети още: Близо 42 на 100 от потребителите са пазарували за първи път онлайн по време на изолацията

Реклама

Още новини:

Още анализи: