Проучване: В центъра на кризата вниманието е към онлайн пазаруването
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

От всички клонове на дигиталния маркетинг, онлайн пазаруването реагира най-адекватно на пандемията – това стана ясно от проучване на компанията за онлайн мониторинг и анализ на съдържание Neticle, публикавана през април в сайта manifesto.bg. Сега ще ви запознаем с по-детайлно проучване по темата.
За да филтрира онлайн съдържанията от Нетикъл моделираха две ключови думи, синонимите онлайн пазаруване (на графиките: online shopping), както и най-значителните онлайн магазини в страната под думата webshop (Ardes.bg, Decathlon.bg, eMag.bg, FashionDays, Get.bg, Gift.bg, Helikon.bg, Ikea.bg, Koketna.bg, MyMall, Obuvki.bg, Ozone.bg, Sportdepot.bg, Store.bg, Technomarket, Technopolis, VMZona, Zora.bg).
Прочети още: Проучване: В центъра на кризата вниманието е към онлайн пазаруването
АДРЕС: 90 000 евро е средната цена на сделките за жилища в София през периода на извънредното положение
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

„Малко над 35% от покупките за периода на извънредното положение са реализирани с до 10% по-ниска от офертната цена. Основен катализатор на това са купувачите, които в момента са по-адаптивни от продавачите. Те проактивно търсят начин да сключат сделка, докато немалък дял от продавачите оттеглят офертите си в очакване старите ценови нива да се завърнат. Това обаче най-вероятно няма да се случи. Не знаем какво да очакваме след 6 месеца, затова хората, които искат да продават, могат да загубят от отлагането”, казва Гергана Тенекеджиева, изпълнителен директор на АДРЕС Недвижими имоти.
Бизнесът трябва да заложи на уменията на екипа си, освен на въвеждането на изкуствения интелект, за да извлече максимална полза от него, сочи проучване
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Повече от 90% от най-зрелите AI компании наемат квалифицирани служители, за да повишат компетенциите на екипа си. 76.7% увеличават инвестициите в придобиване на нови умения
Microsoft Corp. публикува данни от международно изследване, от които става ясно, че компаниите виждат най-много бизнес ползи от изкуствения интелект (AI), когато внедряването му е комбинирано с обучителни програми, фокусирани върху развитието на технически и „меки” умения на служителите. В глобалното проучване, проведено в периода 12-30 март, са участвали близо 12 000 служители и ръководители от по-големите предприятия на 20 пазара. Резултатите обобщават кои умения ще са необходими за извличането на максимална полза от изкуствения интелект, както и съвети от компании, които вече работят с него.
Петя Жекова е новият мениджър „Бизнес операции“ на Sanofi Pasteur в България и Северна Македония
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Петя Жекова e новият мениджър „Бизнес операции“ за България и Северна Македония на Sanofi Pasteur, подразделението за ваксини на фармацевтичната компания Sanofi.
Тя ще отговаря за разработването и изпълнението на бизнес стратегията на Sanofi Pasteur в двете държави в унисон със заложените глобални цели на компанията, като поддържа високите стандарти за качество в работата си. Петя Жекова ще работи за затвърждаването на имиджа на компанията като отговорен лидер в областта на ваксините, като ще подпомага поддържането на работещи и партньорски отношения със здравните институции.
Веригата комуникационни консултанти SEEnthesis с първи регионален форум на тема „Потребителското поведение и бизнес средата на Балканите“
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

София, 18-и май, 2020 г. За първи път преди дни веригата комуникационни агенции от Балканския регион SEEnthesis – The Balkan Hub, учредена от българската група Interpartners, проведе международен онлайн форум на тема „Потребителско поведение и бизнес среда на Балканите“.
Онлайн търговията засили търсенето на складови площи
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Прочети още: Онлайн търговията засили търсенето на складови площи
Близо 42 на 100 от потребителите са пазарували за първи път онлайн по време на изолацията
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Най-съществен и устойчив ръст с оглед на ситуацията се наблюдава при куриерските услуги, онлайн банкирането, мобилното банкиране, онлайн курсове за обучения за придобиване на нови знания, онлайн фитнес програми, упражнения, йога. Дори и при най-възрастните - Baby Boomers, онлайн и мобилното банкиране, които традиционно не са с високо проникване в тази целева група, също отбелязват ръст.
Изминаха точно два месеца от обявяването на извънредното положение в страната. Пандемията в следствие на Covid-19 постави предизвикателство не само пред индивида, но и пред доставчиците на продукти и услуги. В следствие на това маркетингът претърпя сериозни промени. За да помогне на обществото и бизнеса да превърнат пандемията в полезен урок, All Channels Group стартира издаването на ежеседмичен бюлетин „Маркетинг по време на пандемия“ съвместно с BluePoint. Ценните инсайти от бюлетина преминаха във виртуална дискусия, която се проведе в две последователни седмици, за да обхване най-ключовите изводи от проучването и да позволи на водещите експерти от сферата на маркетинга и комуникациите да ги анализират съвместно със своите гости.
Още статии ...
- Само 15% от компаниите в AIBEST планират връщане на целия екип в офиса с края на извънредното положение
- Институт GATE създава платформа за изследване и анализ на икономиката по време на и след пандемията от COVID-19
- Започва предоговаряне на наемите в молове и на търговски улици
- Регионалната мрежа комуникационни консултанти SEEnthesis / The Balkan Hub организира онлайн форум с водещи лектори от седем пазара
- Deichmann представя цветовете на лятото