Онлайн търговията засили търсенето на складови площи
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Прочети още: Онлайн търговията засили търсенето на складови площи
Близо 42 на 100 от потребителите са пазарували за първи път онлайн по време на изолацията
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Най-съществен и устойчив ръст с оглед на ситуацията се наблюдава при куриерските услуги, онлайн банкирането, мобилното банкиране, онлайн курсове за обучения за придобиване на нови знания, онлайн фитнес програми, упражнения, йога. Дори и при най-възрастните - Baby Boomers, онлайн и мобилното банкиране, които традиционно не са с високо проникване в тази целева група, също отбелязват ръст.
Изминаха точно два месеца от обявяването на извънредното положение в страната. Пандемията в следствие на Covid-19 постави предизвикателство не само пред индивида, но и пред доставчиците на продукти и услуги. В следствие на това маркетингът претърпя сериозни промени. За да помогне на обществото и бизнеса да превърнат пандемията в полезен урок, All Channels Group стартира издаването на ежеседмичен бюлетин „Маркетинг по време на пандемия“ съвместно с BluePoint. Ценните инсайти от бюлетина преминаха във виртуална дискусия, която се проведе в две последователни седмици, за да обхване най-ключовите изводи от проучването и да позволи на водещите експерти от сферата на маркетинга и комуникациите да ги анализират съвместно със своите гости.
Само 15% от компаниите в AIBEST планират връщане на целия екип в офиса с края на извънредното положение
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

За над 60% от тях кризата не се е отразила значително на бизнеса им
Проучване сред членовете на Асоциацията за иновации, бизнес услуги и технологии (AIBEST) показва, че само 15% от компании ще върнат целия си екип в офисите. Всяка трета компания планира да удължи работата от вкъщи, а над половина от тях за избрали варианта за поетапно връщане или организиране на работата в офиса на смени. Вътрешните анализи показват, че дистанционната работа по никакъв начин не се е отразила на ефективността и качеството на предлаганите от тях услуги. Затова членовете на AIBEST смятат да запазят и в бъдеще част от практиките, прилагани при извънредното положение, като дадат възможност за увеличаване на часовете за работа от вкъщи и продължат с професионалното развитие през виртуални обучения и онлайн платформи.
Институт GATE създава платформа за изследване и анализ на икономиката по време на и след пандемията от COVID-19
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Институтът GATE, „Големи данни в полза на интелигентното общество“, създава първата по рода си платформа (COVID-19 Activity Tracker - CAT), която обработва и представя емпиричната информация за стопанската дейност на отделни индустрии и икономиката като цяло, на основата на ограниченията, наложени върху човешкия фактор.
Това става по начин, който позволява на заинтересованите страни да вземат решения за своите или общи действия на възстановяване след кризата.
Започва предоговаряне на наемите в молове и на търговски улици
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

„Търсенето на консенсус между наемодателите и наемателите е процес, който към момента протича строго индивидуално и е съобразен с множество фактори. Макар исканията на наемателите често да са сходни, подходът от страната на търговските центрове спрямо тях е различен. Това е процес който тече в почти всички европейски страни, където няма специфично законодателство, което да регулира отношенията между наемодатели и наематели по време на пандемия или няма въведени специфични кризисни мерки като в Гърция или Украйна“, коментира Иван Граматиков, мениджър „Търговски площи“ в Cushman & Wakefield Forton.
Прочети още: Започва предоговаряне на наемите в молове и на търговски улици
Регионалната мрежа комуникационни консултанти SEEnthesis / The Balkan Hub организира онлайн форум с водещи лектори от седем пазара
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

На 12 май, с начало 16 часа, мрежата от комуникационни агенции на Балканите SEEnthesis организира експертен онлайн форум. Събитието си поставя за цел да подкрепи бизнесите, които оперират или имат интерес към региона на Балканите с последни данни за всеки един пазар, анализ на потребителското поведение в новата реалност, както и очертаване на възможности и рискове.
В рамките на час и половина ще бъдат представени анализи и тенденции за България, Румъния, Гърция, Хърватска, Албания и Северна Македония. Участниците ще получат достъп до пазарни проучвания и експертни препоръки.
Deichmann представя цветовете на лятото
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Новата колекция на модния бранд акцентира върху елегантни и пъстри соло модели
Животът е хубав! Въпреки всичко! Deichmann представя актуалните цветове на лято 2020, които приканват към експерименти и смели комбинации. Новите обувки и аксесоари в пъстри летни цветове излъчват увереност и женственост. Соло елементите привличат погледа, като са напълно достатъчни за перфектния летен стайлинг. Модерните визии освежават гардероба и гарантират доброто настроение!
Лятната палитра от модерни и якри цветове се характеризира с изкрящо жълто, минавайки през оранжево и прасковено, нежно розово, простирайки се чак до дръзките червено и синьо!
Още статии ...
- Комуникационната индустрия у нас с 11 конкретни предложения за икономически мерки към правителството
- Спад на наетите офиси от началото на 2020 г.
- Първо по рода си глобално проучване показва приоритетите и предизвикателствата на бизнеса в областта на дигиталните „преживявания“
- Татяна Иванова влиза в Управителния съвет на ОББ и кънтри мениджмънт борда на КВС Груп в България
- Пламена Бургуджиева поема ръководството на Softline в България