Първо по рода си глобално проучване показва приоритетите и предизвикателствата на бизнеса в областта на дигиталните „преживявания“

Първо по рода си глобално проучване показва приоритетите и предизвикателствата на бизнеса в областта на дигиталните „преживявания“

900+ лидери разбират значението на ангажиращото дигитално присъствие, но въпреки това мнозинството от тях изпитва трудности в реализацията

 Progress обяви днес резултатите от глобалното си проучване „Дигиталните преживявания: какво е състоянието на индустрията“. Според него, през последните 12 месеца 90% от участниците са отменили или забавили проекти, насочени към дигиталното присъствие на организациите си. Сред причините за това са липса на комуникация, ограничени ресурси и недостатъчна подкрепа от висшия мениджмънт.

Прочети още: Първо по рода си глобално проучване показва приоритетите и предизвикателствата на бизнеса в...

Татяна Иванова влиза в Управителния съвет на ОББ и кънтри мениджмънт борда на КВС Груп в България

Татяна Иванова влиза в Управителния съвет на ОББ и кънтри мениджмънт борда на КВС Груп в България

Тя е новият изпълнителен директор на ОББ с ресор „Маркетинг и дистрибуция – банкиране на дребно“

Татяна Иванова е новият член на Управителния съвет на Обединена българска банка (ОББ) и кънтри мениджмънт борда на КВС Груп в България, считано от 01.04.2020 г. Тя поема новото професионално предизвикателство като изпълнителен директор с ресор „Маркетинг и дистрибуция – банкиране на дребно“ от Ян Суинен, който ще заеме позицията Мениджър на KBC Shared Service Center в Бърно, Чехия.

Прочети още: Татяна Иванова влиза в Управителния съвет на ОББ и кънтри мениджмънт борда на КВС Груп в България

Пламена Бургуджиева поема ръководството на Softline в България

Пламена Бургуджиева поема ръководството на Softline в България

Пламена Бургуджиева е с над 15 години опит в ИТ сферата и заема длъжността „Мениджър развитие пазари“ от стъпването на Softline за първи път у нас през 2018 г. От април 2020 г., тя поема ръководството на компанията в България и в ролята си на „Country manager“ ще отговаря за стратегията, планирането и управлението на Softline България, както и за поддържането на растежа и осигуряването на най-високо качество на услугите в областта на дигиталната трансформация и киберсигурност.

Компанията е един от 10-те глобални стратегически партньори на Майкрософт, като нейния основен фокус са облачните решения и киберсигурността, развитието на ИТ стратегии и управление на ИТ услуги.

Прочети още: Пламена Бургуджиева поема ръководството на Softline в България

Капиталовите стратегии биват пренаписвани насред ожесточената борба с въздействието на новата реалност

Капиталовите стратегии биват пренаписвани насред ожесточената борба с въздействието на новата реалност
 
Лондон, април 2020. Глобалните бизнес лидери се съсредоточават върху управлението на непосредственото въздействие, което COVID-19 оказва върху веригите на доставките, приходите и рентабилността, като същевременно реорганизират разпределението на капитала и правят планове за сливания и придобивания за след кризата, според 22-ото издание на глобалния Барометър на доверието в икономиката на EY (Global Capital Confidence Barometer).

Почти три четвърти (73%) от участниците в Барометъра на доверието в икономиката, едно проучване с повече от 2900 участници - топ мениджъри от целия свят, очакват COVID-19 да окаже сериозно влияние върху световната икономика посредством прекъсване на веригата на доставките и спад в потреблението. В същото време ръководителите преосмислят своите бизнес модели в отговор на кризата. Все по-масовото спиране на дейността на бизнеса в много части на света разкри уязвимостта на веригите за доставки на много компании, като над половината (52%) предприемат стъпки за промяна на сегашната си организация, а 41% инвестират в ускоряване на автоматизацията.

Прочети още: Капиталовите стратегии биват пренаписвани насред ожесточената борба с въздействието на новата...

Най-влиятелните маркетинг комуникатори по време на пандемия

Най-влиятелните маркетинг комуникатори по време на пандемия

Настоящата пандемия влияе негативно на почти всички сектори на световната икономика, но сякаш дигиталният маркетинг не е сред най-засегнатите. Как тази обстановка влияе на сектора? Neticle, компанията за интелигентен медиен анализ проучи темата.

В периода от 1-и февруари до 9-и април проследихме публичните споменавания в интеренет пространството на някои области (напр. PPC, Google Ads, SEO, Instagram marketing и др.) и дигитални агенции като Hop Online, Bulpros, Netpeak, Rioks, Accella, Optimystica, 411 Marketing, DigitInk, Dantek, Digitawise, Ganbox, iProspect, SEO Consult, Tendrik.

Прочети още: Най-влиятелните маркетинг комуникатори по време на пандемия

Професиите, работещи с хора, ще бъдат по-ценени в бъдеще, отколкото са днес

Професиите, работещи с хора, ще бъдат по-ценени в бъдеще, отколкото са днес

Paylab анализира подробно през октомври 2019 г. заплатите на учители и ги сравни с други избрани длъжности, които включват ежедневна работа с хора, като лекари, продавач-консултанти и служители поддръжка на клиенти.

Според резултатите на Paylab заплатите на учителите в много държави, въпреки образованието им, не им дават много поводи за радост. Възнаграждението им често е сравнимо със заплатите на служителите със средно образование. Тенденцията обаче показва, че професиите, които работят с хора, ще бъдат изключително ценени и желани в бъдеще. Въпреки автоматизацията на производствата и обработването на данни, работата с хора, която създава стойност, ще бъде сред „професиите на бъдещето", a тяхната цена ще продължава да расте.

Прочети още: Професиите, работещи с хора, ще бъдат по-ценени в бъдеще, отколкото са днес

Проучване: Потребителят ще стане по-рационален и силно ценово чувствителен

Проучване: Потребителят ще стане по-рационален и силно ценово чувствителен

Клиентите се съпротивляват срещу външно наложената промяна на техните стил на живот и потребителското поведение в настоящата кризисна ситуация. Това показва национално представително проучване на МаркетЛинкс и Интеримидж.

Данните сочат стремеж към максимиризарне на избора на потребителите – повече за същите или по-малко разходи. Клиентите са и много по-внимателни в оценките на потребностите си, като в същото време са повече ориентирани към цените и промоциите, отколкото към качеството. Когато преценят дадена покупка като рискова, са склонни да инвестират повече усилия в проучване. Обнадеждаващо е все пак, че повечето потребители остават лоялни към търговците.

Прочети още: Проучване: Потребителят ще стане по-рационален и силно ценово чувствителен

Реклама

Още новини:

Още анализи: