Металически отблясъци и наситени тонове VS пастелни и перлени нюанси – това са трендовете при обувките за лято 2020 на Deichmann
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Преживяхме домашната изолация! Настъпи моментът да захвърлим чехлите и анцузите и да се гмурнем в лятната мода! Експресивни и нежни цветни комбинации в колекция Лято 2020 на модния бранд Deichmann подаряват на fashion посланиците дългоочакваното ваканционно настроение. Време е да се насладим на прекрасните слънчеви дни със стил!
За Кристо с реализъм
- Детайли
- Написана от Стефан Янков

Прочети още: За Кристо с реализъм
Кофас начертава два сценария за възстановяване след кризата
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Според първия, базов сценарий, се очаква внимателно и постепенно съживяване на бизнеса от края на месец май нататък, а възстановяването ще дойде през третото и четвърто тримесечие на годината. При рисков сценарий обаче се очаква втора вълна на заразата през есента, което ще донесе допълнителни карантинни мерки, а това ще има доста по-дълъг негативен ефект върху бизнеса в световен мащаб. Съответно, възстановяването ще дойде доста по-бавно.
Прочети още: Кофас начертава два сценария за възстановяване след кризата
Кои са новите модели на работа в контекста на новата реалност? или Какви са тенденциите на работната среда на бъдещето?
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Лектори на SMART WORK – Бъдещето е тук бяха Елена Дречева, изпълнителен директор на „Коника Минолта Бизнес Солюшънс България“, Теодора Петкова, председател на УС и главен изпълнителен директор на „УниКредит Булбанк“, Петър Торнев, директор на Технологичния център на „Аксенчър" в България, и Евелина Славкова, социолог, съосновател на агенция „Тренд“.
Проучване: В центъра на кризата вниманието е към онлайн пазаруването
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

От всички клонове на дигиталния маркетинг, онлайн пазаруването реагира най-адекватно на пандемията – това стана ясно от проучване на компанията за онлайн мониторинг и анализ на съдържание Neticle, публикавана през април в сайта manifesto.bg. Сега ще ви запознаем с по-детайлно проучване по темата.
За да филтрира онлайн съдържанията от Нетикъл моделираха две ключови думи, синонимите онлайн пазаруване (на графиките: online shopping), както и най-значителните онлайн магазини в страната под думата webshop (Ardes.bg, Decathlon.bg, eMag.bg, FashionDays, Get.bg, Gift.bg, Helikon.bg, Ikea.bg, Koketna.bg, MyMall, Obuvki.bg, Ozone.bg, Sportdepot.bg, Store.bg, Technomarket, Technopolis, VMZona, Zora.bg).
Прочети още: Проучване: В центъра на кризата вниманието е към онлайн пазаруването
АДРЕС: 90 000 евро е средната цена на сделките за жилища в София през периода на извънредното положение
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

„Малко над 35% от покупките за периода на извънредното положение са реализирани с до 10% по-ниска от офертната цена. Основен катализатор на това са купувачите, които в момента са по-адаптивни от продавачите. Те проактивно търсят начин да сключат сделка, докато немалък дял от продавачите оттеглят офертите си в очакване старите ценови нива да се завърнат. Това обаче най-вероятно няма да се случи. Не знаем какво да очакваме след 6 месеца, затова хората, които искат да продават, могат да загубят от отлагането”, казва Гергана Тенекеджиева, изпълнителен директор на АДРЕС Недвижими имоти.
Бизнесът трябва да заложи на уменията на екипа си, освен на въвеждането на изкуствения интелект, за да извлече максимална полза от него, сочи проучване
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Повече от 90% от най-зрелите AI компании наемат квалифицирани служители, за да повишат компетенциите на екипа си. 76.7% увеличават инвестициите в придобиване на нови умения
Microsoft Corp. публикува данни от международно изследване, от които става ясно, че компаниите виждат най-много бизнес ползи от изкуствения интелект (AI), когато внедряването му е комбинирано с обучителни програми, фокусирани върху развитието на технически и „меки” умения на служителите. В глобалното проучване, проведено в периода 12-30 март, са участвали близо 12 000 служители и ръководители от по-големите предприятия на 20 пазара. Резултатите обобщават кои умения ще са необходими за извличането на максимална полза от изкуствения интелект, както и съвети от компании, които вече работят с него.
Още статии ...
- Петя Жекова е новият мениджър „Бизнес операции“ на Sanofi Pasteur в България и Северна Македония
- Веригата комуникационни консултанти SEEnthesis с първи регионален форум на тема „Потребителското поведение и бизнес средата на Балканите“
- Онлайн търговията засили търсенето на складови площи
- Близо 42 на 100 от потребителите са пазарували за първи път онлайн по време на изолацията
- Само 15% от компаниите в AIBEST планират връщане на целия екип в офиса с края на извънредното положение