Комуникационната индустрия у нас с 11 конкретни предложения за икономически мерки към правителството
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Браншовите организации изразяват готовност да предоставят безвъзмездни комуникационни консултации и помощ в периода на извънредното положение
Комуникационната индустрия у нас отправи конкретни предложения към правителството за икономически мерки, които биха могли да подпомогнат пряко засегнатите бизнеси, включително и този на комуникационните и маркетинговите агенции, а също и да гарантират финансовата стабилност на цялата държава.
Спад на наетите офиси от началото на 2020 г.
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Обемът на наетите офис площи през първото тримесечие на 2020 г. е 26 665 кв. м, което е с 22% по-малко в сравнение със същия период на 2019-а и под средната стойност за последните 5 години. Около 40% от наемните сделки от началото на годината са за подновяване на вече съществуващи договори. Това показва доклад на консултантската компания Cushman & Wakefield Forton за периода. Голяма част от наемателите преосмислят или отлагат планирани разширения на офисите си, предвиждани релокации, а също и променят бизнес стратегиите си в опит да се справят със ситуацията около коронавируса.
Прочети още: Спад на наетите офиси от началото на 2020 г.
Първо по рода си глобално проучване показва приоритетите и предизвикателствата на бизнеса в областта на дигиталните „преживявания“
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

900+ лидери разбират значението на ангажиращото дигитално присъствие, но въпреки това мнозинството от тях изпитва трудности в реализацията
Progress обяви днес резултатите от глобалното си проучване „Дигиталните преживявания: какво е състоянието на индустрията“. Според него, през последните 12 месеца 90% от участниците са отменили или забавили проекти, насочени към дигиталното присъствие на организациите си. Сред причините за това са липса на комуникация, ограничени ресурси и недостатъчна подкрепа от висшия мениджмънт.
Татяна Иванова влиза в Управителния съвет на ОББ и кънтри мениджмънт борда на КВС Груп в България
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Тя е новият изпълнителен директор на ОББ с ресор „Маркетинг и дистрибуция – банкиране на дребно“
Татяна Иванова е новият член на Управителния съвет на Обединена българска банка (ОББ) и кънтри мениджмънт борда на КВС Груп в България, считано от 01.04.2020 г. Тя поема новото професионално предизвикателство като изпълнителен директор с ресор „Маркетинг и дистрибуция – банкиране на дребно“ от Ян Суинен, който ще заеме позицията Мениджър на KBC Shared Service Center в Бърно, Чехия.
Пламена Бургуджиева поема ръководството на Softline в България
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Пламена Бургуджиева е с над 15 години опит в ИТ сферата и заема длъжността „Мениджър развитие пазари“ от стъпването на Softline за първи път у нас през 2018 г. От април 2020 г., тя поема ръководството на компанията в България и в ролята си на „Country manager“ ще отговаря за стратегията, планирането и управлението на Softline България, както и за поддържането на растежа и осигуряването на най-високо качество на услугите в областта на дигиталната трансформация и киберсигурност.
Компанията е един от 10-те глобални стратегически партньори на Майкрософт, като нейния основен фокус са облачните решения и киберсигурността, развитието на ИТ стратегии и управление на ИТ услуги.
Прочети още: Пламена Бургуджиева поема ръководството на Softline в България
Капиталовите стратегии биват пренаписвани насред ожесточената борба с въздействието на новата реалност
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Почти три четвърти (73%) от участниците в Барометъра на доверието в икономиката, едно проучване с повече от 2900 участници - топ мениджъри от целия свят, очакват COVID-19 да окаже сериозно влияние върху световната икономика посредством прекъсване на веригата на доставките и спад в потреблението. В същото време ръководителите преосмислят своите бизнес модели в отговор на кризата. Все по-масовото спиране на дейността на бизнеса в много части на света разкри уязвимостта на веригите за доставки на много компании, като над половината (52%) предприемат стъпки за промяна на сегашната си организация, а 41% инвестират в ускоряване на автоматизацията.
Най-влиятелните маркетинг комуникатори по време на пандемия
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Настоящата пандемия влияе негативно на почти всички сектори на световната икономика, но сякаш дигиталният маркетинг не е сред най-засегнатите. Как тази обстановка влияе на сектора? Neticle, компанията за интелигентен медиен анализ проучи темата.
В периода от 1-и февруари до 9-и април проследихме публичните споменавания в интеренет пространството на някои области (напр. PPC, Google Ads, SEO, Instagram marketing и др.) и дигитални агенции като Hop Online, Bulpros, Netpeak, Rioks, Accella, Optimystica, 411 Marketing, DigitInk, Dantek, Digitawise, Ganbox, iProspect, SEO Consult, Tendrik.
Прочети още: Най-влиятелните маркетинг комуникатори по време на пандемия