Комуникационната индустрия у нас с 11 конкретни предложения за икономически мерки към правителството

Комуникационната индустрия у нас с 11 конкретни предложения за икономически мерки към правителството

Браншовите организации изразяват готовност да предоставят безвъзмездни комуникационни консултации и помощ в периода на извънредното положение

Комуникационната индустрия у нас отправи конкретни предложения към правителството за икономически мерки, които биха могли да подпомогнат пряко засегнатите бизнеси, включително и този на комуникационните и маркетинговите агенции, а също и да гарантират финансовата стабилност на цялата държава.

Прочети още: Комуникационната индустрия у нас с 11 конкретни предложения за икономически мерки към правителството

Спад на наетите офиси от началото на 2020 г.

Спад на наетите офиси от началото на 2020 г.

Обемът на наетите офис площи през първото тримесечие на 2020 г. е 26 665 кв. м, което е с 22% по-малко в сравнение със същия период на 2019-а и под средната стойност за последните 5 години. Около 40% от наемните сделки от началото на годината са за подновяване на вече съществуващи договори. Това показва доклад на консултантската компания Cushman & Wakefield Forton за периода. Голяма част от наемателите преосмислят или отлагат планирани разширения на офисите си, предвиждани релокации, а също и променят бизнес стратегиите си в опит да се справят със ситуацията около коронавируса.

Прочети още: Спад на наетите офиси от началото на 2020 г.

Първо по рода си глобално проучване показва приоритетите и предизвикателствата на бизнеса в областта на дигиталните „преживявания“

Първо по рода си глобално проучване показва приоритетите и предизвикателствата на бизнеса в областта на дигиталните „преживявания“

900+ лидери разбират значението на ангажиращото дигитално присъствие, но въпреки това мнозинството от тях изпитва трудности в реализацията

 Progress обяви днес резултатите от глобалното си проучване „Дигиталните преживявания: какво е състоянието на индустрията“. Според него, през последните 12 месеца 90% от участниците са отменили или забавили проекти, насочени към дигиталното присъствие на организациите си. Сред причините за това са липса на комуникация, ограничени ресурси и недостатъчна подкрепа от висшия мениджмънт.

Прочети още: Първо по рода си глобално проучване показва приоритетите и предизвикателствата на бизнеса в...

Татяна Иванова влиза в Управителния съвет на ОББ и кънтри мениджмънт борда на КВС Груп в България

Татяна Иванова влиза в Управителния съвет на ОББ и кънтри мениджмънт борда на КВС Груп в България

Тя е новият изпълнителен директор на ОББ с ресор „Маркетинг и дистрибуция – банкиране на дребно“

Татяна Иванова е новият член на Управителния съвет на Обединена българска банка (ОББ) и кънтри мениджмънт борда на КВС Груп в България, считано от 01.04.2020 г. Тя поема новото професионално предизвикателство като изпълнителен директор с ресор „Маркетинг и дистрибуция – банкиране на дребно“ от Ян Суинен, който ще заеме позицията Мениджър на KBC Shared Service Center в Бърно, Чехия.

Прочети още: Татяна Иванова влиза в Управителния съвет на ОББ и кънтри мениджмънт борда на КВС Груп в България

Пламена Бургуджиева поема ръководството на Softline в България

Пламена Бургуджиева поема ръководството на Softline в България

Пламена Бургуджиева е с над 15 години опит в ИТ сферата и заема длъжността „Мениджър развитие пазари“ от стъпването на Softline за първи път у нас през 2018 г. От април 2020 г., тя поема ръководството на компанията в България и в ролята си на „Country manager“ ще отговаря за стратегията, планирането и управлението на Softline България, както и за поддържането на растежа и осигуряването на най-високо качество на услугите в областта на дигиталната трансформация и киберсигурност.

Компанията е един от 10-те глобални стратегически партньори на Майкрософт, като нейния основен фокус са облачните решения и киберсигурността, развитието на ИТ стратегии и управление на ИТ услуги.

Прочети още: Пламена Бургуджиева поема ръководството на Softline в България

Капиталовите стратегии биват пренаписвани насред ожесточената борба с въздействието на новата реалност

Капиталовите стратегии биват пренаписвани насред ожесточената борба с въздействието на новата реалност
 
Лондон, април 2020. Глобалните бизнес лидери се съсредоточават върху управлението на непосредственото въздействие, което COVID-19 оказва върху веригите на доставките, приходите и рентабилността, като същевременно реорганизират разпределението на капитала и правят планове за сливания и придобивания за след кризата, според 22-ото издание на глобалния Барометър на доверието в икономиката на EY (Global Capital Confidence Barometer).

Почти три четвърти (73%) от участниците в Барометъра на доверието в икономиката, едно проучване с повече от 2900 участници - топ мениджъри от целия свят, очакват COVID-19 да окаже сериозно влияние върху световната икономика посредством прекъсване на веригата на доставките и спад в потреблението. В същото време ръководителите преосмислят своите бизнес модели в отговор на кризата. Все по-масовото спиране на дейността на бизнеса в много части на света разкри уязвимостта на веригите за доставки на много компании, като над половината (52%) предприемат стъпки за промяна на сегашната си организация, а 41% инвестират в ускоряване на автоматизацията.

Прочети още: Капиталовите стратегии биват пренаписвани насред ожесточената борба с въздействието на новата...

Най-влиятелните маркетинг комуникатори по време на пандемия

Най-влиятелните маркетинг комуникатори по време на пандемия

Настоящата пандемия влияе негативно на почти всички сектори на световната икономика, но сякаш дигиталният маркетинг не е сред най-засегнатите. Как тази обстановка влияе на сектора? Neticle, компанията за интелигентен медиен анализ проучи темата.

В периода от 1-и февруари до 9-и април проследихме публичните споменавания в интеренет пространството на някои области (напр. PPC, Google Ads, SEO, Instagram marketing и др.) и дигитални агенции като Hop Online, Bulpros, Netpeak, Rioks, Accella, Optimystica, 411 Marketing, DigitInk, Dantek, Digitawise, Ganbox, iProspect, SEO Consult, Tendrik.

Прочети още: Най-влиятелните маркетинг комуникатори по време на пандемия

Реклама

Още новини:

Още анализи: