Acronis назначи Candid Wüest за Вицепрезидент по проучвания в областта на киберзащитата
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Известният експерт по сигурността ще отговаря за изследването на тенденциите в появата на нови заплахи и комплексните методи за защита от тях
Acronis, световният лидер в областта на киберзащитата, назначи Candid Wüest за Вицепрезидент по проучвания в областта на киберзащитата в Acronis. Wüest ще отговаря за изследването на най-новите тенденции при киберзаплахите и новите методи за защита, с основна цел непрекъснато подобряване на най-иновативните решения за киберзащита в света.
Прочети още: Acronis назначи Candid Wüest за Вицепрезидент по проучвания в областта на киберзащитата
Проучване: Потребителско поведение по време на COVID-19
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

В динамичната ситуация на COVID-19, потребителското поведение е нетипично и рязко се променя. Затова за брандовете е изключително важно да следят как тяхната целева аудитория мисли какви са нагласите и очакванията ѝ.
За да разберем доколко и как хората се влияят от COVID-19, проведено от маркетинговата агенция Pragmatica, проведоха проучване сред 400 представители на градското население на България, ползващо интернет. Проучването беше проведено на 22 и 23 март, 10 дни след обявяването на кризисното положение в страната. Настоящият доклад представя анализ на потребителското поведение в ситуацията на COVID-19.
Прочети още: Проучване: Потребителско поведение по време на COVID-19
Световният лидер по киберзащита Acronis назначава ветерана в областта на сигурността René Bonvanie за председател на Борда
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Технологичният лидер от глобалната компания Palo Alto Networks ще помогне да бъде прокарана стратегията за киберзащита на Acronis в целия корпоративен сектор
Acronis, световен лидер в киберзащитата, назначи René Bonvanie за председател на Борда. Член на Борда на директорите на Acronis от 2014г., г-н Bonvanie е Executive Vice President of Strategic Accounts в Palo Alto Networks. Като председател на Борда на Acronis, той ще работи с изпълнителния директор на Acronis и управленския екип за корпоративната стратегия на компанията и нейното изпълнение.
Владан Матич е новият изпълнителен директор на „Каменица“ АД
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Той ще изпълнява и ролята на Директор „Продажби и развитие на отношенията с клиентите“ за компанията
Владан Матич е новият Изпълнителен директор на „Каменица“ АД, част от глобалната Молсън Корс Бевъридж Къмпани.
Владан Матич оглавява организацията като Изпълнителен директор и директор „Продажби и развитие на отношенията с клиентите“, като по този начин директно ще ръководи цялата търговска стратегия на компанията. Той наследява позицията от Михай Войку, който поема бизнеса на Молсън Корс в Румъния.
Прочети още: Владан Матич е новият изпълнителен директор на „Каменица“ АД
Весела Апостолова, изпълнителен директор на комуникационния бизнес на Publicis Groupe България, поема допълнителната роля на главен оперативен директор в компанията
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Съветът на жените в бизнеса стартира програма за малкия бизнес
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Водещи дами-мениджъри подкрепят със знания и опит прохождащи предприемачи в страната
В тон със своята основна мисия за предаване на знания и опит на ново поколение предприемачи, Съветът на жените в бизнеса в България (СЖББ) с подкрепата на фондация „Америка за България“ стартира специална програма „Бизнес академия за стартиращи предприемачи“ (BASE). Тя е насочена към желаещите да започнат или да доразвият своя собствен бизнес в населени места извън столицата. Програмата е с продължителност от 12 седмици и започва с работни форуми в Ловеч и Велинград.
Прочети още: Съветът на жените в бизнеса стартира програма за малкия бизнес
Недоволството на клиентите от големите вериги магазини се отразява във форумите
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

От какво се оплакват клиентите големите вериги хипермаркети в България, и кои кампании са успешни? Neticle провери онлайн коментарите, както в социалните мрежи, така и в новините.
Компанията за медиенанализ Neticle отново изследва онлайн репутацията на основните вериги хипермаркети. Миналата година също изследваха тези данни за периада 1 май – 1 юли, а сега ще се занимаем с изминалите 8 месеца. Новото е, че освен Лидл, Кауфланд и Била, сега част от изследването е и CBA.
Прочети още: Недоволството на клиентите от големите вериги магазини се отразява във форумите
Още статии ...
- Лекторите в „Пътят на предприемача“: „Гответе се за още по-практически насочени теми!“
- Джон Абрахамсън Ринг е новият изпълнителен директор на Inter IKEA Group
- Кои са победителите в третото издание на конкурса?
- Заводът на Schneider Electric в Пловдив е Employer Brand Leader of The Year 2020
- BHTC България спечели i-во място за hr стратегия на годината