Не е отлично, но не е и страшно: Онлайн отношението към Telenor и A1 в България
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Всички телекомуникационни компании получават доста клиентски оплаквания. Могат да се появят много проблеми, които да предизвикат недоволството на клиентите им, като например слабо покритие, бъгове в приложенията и др. Компанията за интелигентен анализ на съдържание, Neticle, изследва как подобни случаи влияят на отношението на онлайн потребителите към Telenor и A1 в България.
Прочети още: Не е отлично, но не е и страшно: Онлайн отношението към Telenor и A1 в България
Росен Плевнелиев, президент на Р България (2012-2017) откри "Битката за талантите"
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Силно трето издание на годишния форум „Битката за талантите“ събра в София най-добрите експерти по Employer Branding.
В дискусиите се включиха топ мениджъри, комуникационни експерти и специалисти по човешки ресурси, а събитието откри Президентът (2012-2017) Росен Плевнелиев.
Според Ива Григорова, директор MSL/Publicis Groupe България
Служителите на компанията са и нейните посланици и са силен инструмент за бизнеса. Тя посочи как много от големите компании представят имиджа на фирмата през личните истории.
Прочети още: Росен Плевнелиев, президент на Р България (2012-2017) откри "Битката за талантите"
Проучване: Как хората в 12 страни избират коледни елхички
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Изборът и украсяването на коледна елха е традиция в цял свят. Има обаче различия в предпочитанията към цвят, форма, големина, украса, както и в бюджета, който отделят семействата в различните страни в Европа. Това заявяват от единствената фабрика за производство на елхи на Балканите, която се намира в гр. Раковски, по повод неформално проучване в 12 страни: България, Румъния, Унгария, Сърбия, Хърватска, Македония, Словения, Австрия, Босна, Херцеговина, Словакия и Чехия.
Прочети още: Проучване: Как хората в 12 страни избират коледни елхички
Предстои третото издание на най-силния форум за Employer Branding – "Битката за талантите"
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Водещи експерти разкриват най-ефективните стратегии за изграждане на работодателска марка на 12 декември
София, 29-и ноември 2019 г. На 12-и декември в Polygraphia Office Center в София ще се проведе третото издание на най-силното събитие в областта на Employer Branding: „Битката за талантите“ 2019. Утвърдени експерти в областта ще представят най-ефективните комуникационни стратегии за привличане и задържане на талантите.
Всяка втора компания дава коледен бонус, но не в размера на 13-та заплата
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Само половината компании дават на служителите си коледен бонус, но не с големината на 13-та заплата. Това показва проучване на лидера в областта на HR решенията Adecco България сред 100 български и международни компании от секторите ИТ, аутсорсинг, телекомуникации, финанси, търговия и производство, базирани основно в София и Пловдив. Причина за това е, че компаниите са ориентирани към поощряване на доброто представяне и предпочитат да плащат бонуси за постигнати резултати, а не за конкретни празници. Вероятно и това обяснява и защо великденските бонуси са още по-малко популярни. Срещат се при едва 20% от компаниите.
Прочети още: Всяка втора компания дава коледен бонус, но не в размера на 13-та заплата
Най-силните Employer Branding стратегии са във фокуса на "Битката за талантите"
- Детайли
- Написана от Super User

Третото издание на форума представя комуникационни кампании и стратегии на големите работодатели за привличане и задържане на талантите.
Не само, че изграждането на успешна работодателска марка е сред най-значимите тенденции на годината, но и събитието тази година ще разшири и допълни темите от предишните издания с различни подходи и нестанадртни гледни точки.
Третото издание на най-силното събитие в областта на Employer Branding: Битката за талантите 2019 отново привлича с богата програма и пълна палитра експерти по темата.
Прочети още: Най-силните Employer Branding стратегии са във фокуса на "Битката за талантите"
Кофас има нов управител за България
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Новият управител на Кофас България е Пламен Димитров, който заема позицията от 30 септември 2019 г.
Той ще управлява операциите на компанията в страната ни, като по този начин ще допринесе за продължаването на консолидацията на бизнеса. Като управител той ще работи в тясно сътрудничество с местния екип за постигане на бизнес целите на групата, както и за поддържане на лидерската позиция на Кофас на българския пазар.
Още статии ...
- Миклос Шмит поема ръководството на Cargotec България
- Кои български банки са с най-добра онлайн репутация - прочуване на NEXT DIFI 2019
- Проведе се първият в България международен форум с акцент върху антисемейните политики
- Ексклузивен медиен анализ на банките в България на форума #NEXT DIFI 2019
- С The Balkan Hub Интерпартнерс става първата българска комуникационна група със собствена партньорска мрежа на Балканите