Албена Георгиева е новият главен оперативен директор на BILLA България
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

BILLA България има нов главен оперативен директор – Албена Георгиева. Тя е на поста от началото на 2019 г. и ще отговаря за отделите „Управление на категориите”, „Развитие собствени марки“, „Контрол на качеството”, „Спейсмениджмънт“, „Импортмениджмънт“ и „Търговия на едро“.
Прочети още: Албена Георгиева е новият главен оперативен директор на BILLA България
Стартира кандидатстването за Годишните награди Employer Branding Awards 2019
- Детайли
- Написана от Super User

С нарастването на огромния интерес към брандинга на работодателите и желанието за изграждане на успешен имидж на бизнесите, съвсем естествено идва второто издане на Годишните награди Employer Branding Awards 2019.
Отличията ще бъдат връчени на официална церемония, която ще се проведе на 15.02.2019 г.в присъствието на професионалисти, официални гости, медии и жури.
Прочети още: Стартира кандидатстването за Годишните награди Employer Branding Awards 2019
Битката за талантите 2018: Талантите искат да знаят, че са ценни
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Второто издание на Битката за талантите – форумът за employer branding на b2b Media – премина с много споделен опит и голям интерес и присъствие.
Прочети още: Битката за талантите 2018: Талантите искат да знаят, че са ценни
Какво мислят за свободата на словото българските онлайн потребители?
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Свобода на медиите, свобода на словото - не са лесни теми, но са неизбежни, когато става въпрос за предоставяне на независима информация и изказване на различни мнения и гледни точки. Онлайн мониторинг платформата Neticle изследва какво мислят по темата българските онлайн потребители.
Прочети още: Какво мислят за свободата на словото българските онлайн потребители?
10-те най-желани работодатели
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Брейнсторминг техники за предприемачи
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Независимо дали се опитвате да намерите удивителна идея за бизнес от дома или търсите нови идеи как да увеличите приходите от настоящия си бизнес, брейнстормингът е отличен начин да произведете идеи.
5 начина, по които работодателската марка привлича нови таланти
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Защо определени компании са наричани предпочитан работодател? Истината е, че малките промени могат да доведат до големи резултати. Правилното управление на работодателската марка може да привлече точно онези таланти, които бизнесът желае. Ето 5 начина това да се случи:
Прочети още: 5 начина, по които работодателската марка привлича нови таланти
Още статии ...
- Топ 5: Как Изкуственият интелект революционизира Човешките ресурси
- Най-добрите работодатели представят своите стратегии за employer branding
- SMART CITY 2018: Умният град е градът на хората
- Какво мислят българите за собственото си материално състояние?
- Демократите овладяха Конгреса, но републиканците печелят Сената