Михай Войку е новият генерален мениджър на „Каменица“ АД

Михай Войку е новият генерален мениджър на „Каменица“ АД

Той пое управлението на компанията от началото на 2019 година

Считано от 1виянуари2019г., „Каменица“ АД– част от една от най-големите пивоварни компаниив светаMolson Coors, има нов Генерален мениджър. 

Михай Войку, бивш директор „Продажби“ в румънския бизнес на Molson Coors, пое управлението на първия български пивовар. На новото си назначение като Генерален мениджър Войку ще ръководи цялостната стратегия за развитие на „Каменица“ АД и богатото ѝ портфолио от изключителни марки, част от които са местните Каменица, Astikaи Бургаско, пражка бира №1 в света Staropramen, белгийската перла Stella Artois, световноизвестната мексиканска бира Coronaи много други бирени брандове, предоставящи уникални бирени преживявания. 

Прочети още: Михай Войку е новият генерален мениджър на „Каменица“ АД

Практическият форум „Пътят на предприемача“ ще търси отговор на въпроса „защо“

Практическият форум „Пътят на предприемача“ ще търси отговор на въпроса „защо“

Програмата ще е изпълнена с нетуъркинг паузи, решаване на реални казуси и анализиране на конкретни бизнес ситуации

На 9 февруари ще се проведепрактическият форум „Пътят на предприемача“, насочен към всеки, който планира да стартира собствен бизнес или вече е предприел тази крачка. Събитието има за цел да подкрепи предприемачите в процеса на създаването и растежа на фирмата, като ги преведе през основните теми, свързани с този процес – определянето на мисията и визията, административната и бюрократична страна на предприемачеството, приоритизирането на финансите и много други.

Прочети още: Практическият форум „Пътят на предприемача“ ще търси отговор на въпроса „защо“

Албена Георгиева е новият главен оперативен директор на BILLA България

Албена Георгиева е новият главен оперативен директор на BILLA България

BILLA България има нов главен оперативен директор – Албена Георгиева. Тя е на поста от началото на 2019 г. и ще отговаря за отделите „Управление на категориите”, „Развитие собствени марки“, „Контрол на качеството”, „Спейсмениджмънт“, „Импортмениджмънт“ и „Търговия на едро“.

Прочети още: Албена Георгиева е новият главен оперативен директор на BILLA България

Стартира кандидатстването за Годишните награди Employer Branding Awards 2019

Стартира кандидатстването за Годишните награди Employer Branding Awards 2019

С нарастването на огромния интерес към брандинга на работодателите и желанието за изграждане на успешен имидж на бизнесите, съвсем естествено идва второто издане на Годишните награди Employer Branding Awards 2019.

Отличията ще бъдат връчени на официална церемония, която ще се проведе на 15.02.2019 г.в присъствието на професионалисти, официални гости, медии и жури.

Прочети още: Стартира кандидатстването за Годишните награди Employer Branding Awards 2019

Битката за талантите 2018: Талантите искат да знаят, че са ценни

Битката за талантите 2018: Талантите искат да знаят, че са ценни

Второто издание на Битката за талантите – форумът за employer branding на b2b Media – премина с много споделен опит и голям интерес и присъствие.

Прочети още: Битката за талантите 2018: Талантите искат да знаят, че са ценни

Какво мислят за свободата на словото българските онлайн потребители?

Какво мислят за свободата на словото българските онлайн потребители?

Свобода на медиите, свобода на словото - не са лесни теми, но са неизбежни, когато става въпрос за предоставяне на независима информация и изказване на различни мнения и гледни точки. Онлайн мониторинг платформата Neticle изследва какво мислят по темата българските онлайн потребители.

Прочети още: Какво мислят за свободата на словото българските онлайн потребители?

Реклама

Още новини:

Още анализи: