- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Той печели вота в оспорвана надпревара с още 5-ма номинирани ярки личности, допринесли за популяризирането на зелената идея в обществото.
Българинът Атанас Скатов взе най-голям процент от гласовете в публичното пространство в надпреварата за приза „Зелена личност“ – част от Националния конкурс „Най-зелените компании в България“, организиран от b2b Media.
Успехът на Скатов идва непосредствено след като той успя да изкачи третия по височина връх на планетата. След 15-часов преход и с чревна и белодробна инфекция той стъпи на 8-хилядника Канчендзьонга, а след завръщането си от експедицията заяви, че вече е амбициран да покори върховете Гашербрум 1 и 2. Той планира следващото му изкачване да бъде през юни, но преди това ще вземе своето отличие „Зелена личност“ по време на официална церемония.
Прочети още: Алпинистът Атанас Скатов грабва приза „Зелена личност“ 2019
- Детайли
- Написана от Super User
Националният конкурс "Най-зелените компании в България” се провежда за девета година и отличава най-отговорните бизнеси, общини, неправителствени организации и личности.
Желаещите да кандидатстват могат да подадат своите заявкина сайта: green.b2bmedia.bg.
Ранните регистрации с отстъпка са до 14 май 2019 г.
Кои ще са победителите тази година ще определи престижното жури. На 7 юни 2019 г. ще се проведе официалната церемония за връчване на наградите в 14 основни и12 допълнителни категории.
Прочети още: Удължава се срокът за ранна регистрация в надпреварата за “ЗЕЛЕНИТЕ ОСКАРИ”
- Детайли
- Написана от Super User
Върху телекомуникационните компании има силен натиск от страна на потребителите, защото те доставят възможността за комуникация между хоратаи за тях е от голямо значение да познават своята репутация, да изследват получените критики иоплаквания от страна на потребителите. Мониторинг агенцията Neticle изследва онлайн представянето на трите основни телекома в страната.
Изследвайки трите телекома, Виваком, А1 и Теленор, ясно се вижда, че през първото тримесечие на 2019г. те са генерирали между 1000 и 8000 споменавания в българското онлайн пространство. И това са само онлайн коментари, така че разполагаме с хиляди неконтролирани лични мнения за компаниите.
Прочети още: Какви са клиентските оплаквания в телекомуникациите?
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Националният конкурс "Най-зелените компании в България” се провежда за девета година и отличава най-отговорните бизнеси, общини, неправителствени организации и личности.
Желаещите да кандидатстват могат да подадат своите заявкина сайта: green.b2bmedia.bg
Кои ще са победителите тази година ще определи престижното жури.
Прочети още: Започна надпреварата за „Зелените Оскари”
- Детайли
- Написана от Александър Урумов
"Парижката Света Богородица" на Виктор Юго гори.
Отсреща е Латинският квартал с цялата си прекрасна, небрежно-бохемска атмосфера. И ако повървите малко, първото странно нещо, което ще срещнете е..."Шекспир", книжарница за английска литература. Шантава работа, нали?
Насред всичките отрупани с цветя, залети в светлина малки и много френски кафенета ще срещнете тази странна книжарница.
Прочети още: Гори християнският храм Нотр Дам дьо Пари
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Кои са най-проблемните области при банковите услуги според българските онлайн потребители? За да разбере това, онлайн медия мониторинг компанията Neticle събра и анализира потребителските коментари от българското интернет пространство. Кои са най-често срещаните проблеми? Високите такси? Мобилните приложения? Онлайн банкирането? Следват резултатите.
Neticle изследва онлайн представянето на 6-те най-популярни български банки в интернет пространството (01.10.2018 – 31.01.2019). Анализът се простира върху съдържания от социалинте медии (Фейсбук, оценки на приложения, форуми, блогове, туитове), по теми, за да се види кои са типичните проблеми, къде е най-засегнат о потребителското преживяване или т.нар. customer experience.В резултатие има 7 области, в които със сигурност банките трябва да преосмислят характеристиките на своите услуги, ако искат да имат повече доволни клиенти.
Прочети още: 7-те най-слаби точки на банковите услуги според клиентите