Алпинистът Атанас Скатов грабва приза „Зелена личност“ 2019

Алпинистът Атанас Скатов грабва приза „Зелена личност“ 2019

Той печели вота в оспорвана надпревара с още 5-ма номинирани ярки личности, допринесли за популяризирането на зелената идея в обществото.

Българинът Атанас Скатов взе най-голям процент от гласовете в публичното пространство в надпреварата за приза „Зелена личност“ – част от Националния конкурс „Най-зелените компании в България“, организиран от b2b Media.   

Успехът на Скатов идва непосредствено след като той успя да изкачи третия по височина връх на планетата. След 15-часов преход и с чревна и белодробна инфекция той стъпи на 8-хилядника Канчендзьонга, а след завръщането си от експедицията заяви, че вече е амбициран да покори върховете Гашербрум 1 и 2. Той планира следващото му изкачване да бъде през юни, но преди това ще вземе своето отличие „Зелена личност“ по време на официална церемония. 

Прочети още: Алпинистът Атанас Скатов грабва приза „Зелена личност“ 2019

Удължава се срокът за ранна регистрация в надпреварата за “ЗЕЛЕНИТЕ ОСКАРИ”

Удължава се срокът за ранна регистрация в надпреварата за “ЗЕЛЕНИТЕ ОСКАРИ”

Националният конкурс "Най-зелените компании в България” се провежда за девета година и отличава най-отговорните бизнеси, общини, неправителствени организации и личности.

Желаещите да кандидатстват могат да подадат своите заявкина сайта: green.b2bmedia.bg.  

Ранните регистрации с отстъпка са до 14 май 2019 г.

Кои ще са победителите тази година ще определи престижното жури. На 7 юни 2019 г. ще се проведе официалната церемония за връчване на наградите в 14 основни и12 допълнителни категории. 

Прочети още: Удължава се срокът за ранна регистрация в надпреварата за “ЗЕЛЕНИТЕ ОСКАРИ”

Какви са клиентските оплаквания в телекомуникациите?

Какви са клиентските оплаквания в телекомуникациите?

Върху телекомуникационните компании има силен натиск от страна на потребителите, защото те доставят възможността за комуникация между хоратаи за тях е от голямо значение да познават своята репутация, да изследват получените критики иоплаквания от страна на потребителите. Мониторинг агенцията Neticle изследва онлайн представянето на трите основни телекома в страната.

Изследвайки трите телекома, Виваком, А1 и Теленор, ясно се вижда, че през първото тримесечие на 2019г. те са генерирали между 1000 и 8000 споменавания в българското онлайн пространство. И това са само онлайн коментари, така че разполагаме с хиляди неконтролирани лични мнения за компаниите.

Прочети още: Какви са клиентските оплаквания в телекомуникациите?

Започна надпреварата за „Зелените Оскари”

Започна надпреварата за „Зелените Оскари”

Националният конкурс "Най-зелените компании в България” се провежда за девета година и отличава най-отговорните бизнеси, общини, неправителствени организации и личности.

Желаещите да кандидатстват могат да подадат своите заявкина сайта: green.b2bmedia.bg

Кои ще са победителите тази година ще определи престижното жури.

Прочети още: Започна надпреварата за „Зелените Оскари”

Гори християнският храм Нотр Дам дьо Пари

Гори християнският храм Нотр Дам дьо Пари
"Парижката Света Богородица" на Виктор Юго гори.
 
Отсреща е Латинският квартал с цялата си прекрасна, небрежно-бохемска атмосфера. И ако повървите малко, първото странно нещо, което ще срещнете е..."Шекспир", книжарница за английска литература. Шантава работа, нали?

Насред всичките отрупани с цветя, залети в светлина малки и много френски кафенета ще срещнете тази странна книжарница.

Прочети още: Гори християнският храм Нотр Дам дьо Пари

7-те най-слаби точки на банковите услуги според клиентите

7-те най-слаби точки на банковите услуги според клиентите

Кои са най-проблемните области при банковите услуги според българските онлайн потребители? За да разбере това, онлайн медия мониторинг компанията Neticle събра и анализира потребителските коментари от българското интернет пространство. Кои са най-често срещаните проблеми? Високите такси? Мобилните приложения? Онлайн банкирането? Следват резултатите.

Neticle изследва онлайн представянето на 6-те най-популярни български банки в интернет пространството (01.10.2018 – 31.01.2019). Анализът се простира върху съдържания от социалинте медии (Фейсбук, оценки на приложения, форуми, блогове, туитове), по теми, за да се види кои са типичните проблеми, къде е най-засегнат о потребителското преживяване или т.нар. customer experience.В резултатие има 7 области, в които със сигурност банките трябва да преосмислят характеристиките на своите услуги, ако искат да имат повече доволни клиенти.

Прочети още: 7-те най-слаби точки на банковите услуги според клиентите

Миглена Узунова-Цекова е новият председател на УС на Българска асоциация за управление на хора

Миглена Узунова-Цекова е новият председател на УС на Българска асоциация за управление на хора

Миглена Узунова-Цекова бе избрана за председател на новия Управителен съвет на Българска асоциация за управление на хорана провелата се на 5 март 2019 г. първа среща на управляващия орган. Госпожа Узунова получи доверие от общността на ЧР специалистите, където членува почти от създаването й, а от 2009 г. е член на УС и е член на Комисията по Сертифициране към Асоциацията.

Миглена е Старши директор Човешки ресурси и член на Лидерския екип на А1 България, като от началото на 2019 г. под нейно ръководство преминава и администрацията на компанията. Работи в сферата на човешките ресурси от 20 години, като последните 12 години ръководи цялостната дейност по управление на хора в телекомуникационната компания. 

Прочети още: Миглена Узунова-Цекова е новият председател на УС на Българска асоциация за управление на хора

Реклама

Още новини:

Още анализи: