Съветът на жените в бизнеса стартира програма за малкия бизнес
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Водещи дами-мениджъри подкрепят със знания и опит прохождащи предприемачи в страната
В тон със своята основна мисия за предаване на знания и опит на ново поколение предприемачи, Съветът на жените в бизнеса в България (СЖББ) с подкрепата на фондация „Америка за България“ стартира специална програма „Бизнес академия за стартиращи предприемачи“ (BASE). Тя е насочена към желаещите да започнат или да доразвият своя собствен бизнес в населени места извън столицата. Програмата е с продължителност от 12 седмици и започва с работни форуми в Ловеч и Велинград.
Прочети още: Съветът на жените в бизнеса стартира програма за малкия бизнес
Недоволството на клиентите от големите вериги магазини се отразява във форумите
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

От какво се оплакват клиентите големите вериги хипермаркети в България, и кои кампании са успешни? Neticle провери онлайн коментарите, както в социалните мрежи, така и в новините.
Компанията за медиенанализ Neticle отново изследва онлайн репутацията на основните вериги хипермаркети. Миналата година също изследваха тези данни за периада 1 май – 1 юли, а сега ще се занимаем с изминалите 8 месеца. Новото е, че освен Лидл, Кауфланд и Била, сега част от изследването е и CBA.
Прочети още: Недоволството на клиентите от големите вериги магазини се отразява във форумите
Лекторите в „Пътят на предприемача“: „Гответе се за още по-практически насочени теми!“
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Как се подготвя лекторският екип за финален етап от информационна кампания, чийто маршрут, започнал преди година и завършващ на 29 февруари в столицата, се е състоял в информационни срещи в редица населени места?
Когато целта на такава кампания е да сподели прагматични познания, като вдъхнови добрите идеи и насърчи ефективната промяна в нагласите, социалната интелигентност е необходимо, но съвсем не изчерпателно качество.Прочети още: Лекторите в „Пътят на предприемача“: „Гответе се за още по-практически насочени теми!“
Джон Абрахамсън Ринг е новият изпълнителен директор на Inter IKEA Group
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Торбьорн Льоф, който през последните седем години успешно управлява Inter IKEA Group, реши да се оттегли от своята позиция на изпълнителен директор. Неговият наследник ще бъде Джон Абрахамсън Ринг, който в момента ръководи франчайз подразделението на компанията. За да улесни предаването на работата, г-н Ринг първо ще заеме позицията заместник изпълнителен директор на Inter IKEA Group, считано от 1 март, като през това време ще отговаря пред г-н Льоф. Очаква се той да поеме новата си роля в компанията на 1 септември 2020 година.
Прочети още: Джон Абрахамсън Ринг е новият изпълнителен директор на Inter IKEA Group
Кои са победителите в третото издание на конкурса?
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Над 20 компании грабнаха отличията в третото издание на Годишните награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд.
На официална церемония в Новотел София бяха определени призьорите в присъствието на професионалисти, официални гости, медии и жури.
Прочети още: Кои са победителите в третото издание на конкурса?
Заводът на Schneider Electric в Пловдив е Employer Brand Leader of The Year 2020
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

На официална церемония снощи заводът на Schneider Electric в Пловдив получи високо признание и стана Employer Brand Leader of The Year на годишните награди на b2b Media – Employer Branding Awards 2020. Te oтличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването на имиджа и популярността на работодателския бранд.
Прочети още: Заводът на Schneider Electric в Пловдив е Employer Brand Leader of The Year 2020
BHTC България спечели i-во място за hr стратегия на годината
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Високото отличие на Employer Branding Awards нарежда компанията на челна позиция сред най-сигурните и предпочитани работодатели у нас
Behr-Hella Thermocontrol (BHTC) България зае призовото място в категория „HR стратегия на годината“ от наградите Employer Branding Awards 2020, организирани от b2b Media. За втора поредна година компанията, лидер в производството на климатични системи и термоуправление в автомобилната индустрия, бе удостоена за стратегическия си HR подход. Формулата на успеха на BHTC България се крие в съвкупността от осигуряване на широк социален пакет, продължаващо образование и корпоративната социална отговорност с активното участие на служителите. Тя създава осъзната принадлежност на екипа към компанията, лоялност и стремеж за личностно развитие и растеж.
Прочети още: BHTC България спечели i-во място за hr стратегия на годината
Още статии ...
- Максим Бехар e Employer Brand Leader на годината
- Елица Ценова заема позицията директор „Инвестиции“ в Lion’s head
- Доц. Емилия Занкина оглавява филиала в Рим на университета „Темпъл“
- Димитър Шумаров е носителят на приз „Буров“ за банково управление за 2019 г.
- „Колегата, който ме вдъхновява“ търси 30 вдъхновяващи личности на нашето време