Какви са клиентските оплаквания в телекомуникациите?

Какви са клиентските оплаквания в телекомуникациите?

Върху телекомуникационните компании има силен натиск от страна на потребителите, защото те доставят възможността за комуникация между хоратаи за тях е от голямо значение да познават своята репутация, да изследват получените критики иоплаквания от страна на потребителите. Мониторинг агенцията Neticle изследва онлайн представянето на трите основни телекома в страната.

Изследвайки трите телекома, Виваком, А1 и Теленор, ясно се вижда, че през първото тримесечие на 2019г. те са генерирали между 1000 и 8000 споменавания в българското онлайн пространство. И това са само онлайн коментари, така че разполагаме с хиляди неконтролирани лични мнения за компаниите.

Прочети още: Какви са клиентските оплаквания в телекомуникациите?

Започна надпреварата за „Зелените Оскари”

Започна надпреварата за „Зелените Оскари”

Националният конкурс "Най-зелените компании в България” се провежда за девета година и отличава най-отговорните бизнеси, общини, неправителствени организации и личности.

Желаещите да кандидатстват могат да подадат своите заявкина сайта: green.b2bmedia.bg

Кои ще са победителите тази година ще определи престижното жури.

Прочети още: Започна надпреварата за „Зелените Оскари”

Гори християнският храм Нотр Дам дьо Пари

Гори християнският храм Нотр Дам дьо Пари
"Парижката Света Богородица" на Виктор Юго гори.
 
Отсреща е Латинският квартал с цялата си прекрасна, небрежно-бохемска атмосфера. И ако повървите малко, първото странно нещо, което ще срещнете е..."Шекспир", книжарница за английска литература. Шантава работа, нали?

Насред всичките отрупани с цветя, залети в светлина малки и много френски кафенета ще срещнете тази странна книжарница.

Прочети още: Гори християнският храм Нотр Дам дьо Пари

7-те най-слаби точки на банковите услуги според клиентите

7-те най-слаби точки на банковите услуги според клиентите

Кои са най-проблемните области при банковите услуги според българските онлайн потребители? За да разбере това, онлайн медия мониторинг компанията Neticle събра и анализира потребителските коментари от българското интернет пространство. Кои са най-често срещаните проблеми? Високите такси? Мобилните приложения? Онлайн банкирането? Следват резултатите.

Neticle изследва онлайн представянето на 6-те най-популярни български банки в интернет пространството (01.10.2018 – 31.01.2019). Анализът се простира върху съдържания от социалинте медии (Фейсбук, оценки на приложения, форуми, блогове, туитове), по теми, за да се види кои са типичните проблеми, къде е най-засегнат о потребителското преживяване или т.нар. customer experience.В резултатие има 7 области, в които със сигурност банките трябва да преосмислят характеристиките на своите услуги, ако искат да имат повече доволни клиенти.

Прочети още: 7-те най-слаби точки на банковите услуги според клиентите

Миглена Узунова-Цекова е новият председател на УС на Българска асоциация за управление на хора

Миглена Узунова-Цекова е новият председател на УС на Българска асоциация за управление на хора

Миглена Узунова-Цекова бе избрана за председател на новия Управителен съвет на Българска асоциация за управление на хорана провелата се на 5 март 2019 г. първа среща на управляващия орган. Госпожа Узунова получи доверие от общността на ЧР специалистите, където членува почти от създаването й, а от 2009 г. е член на УС и е член на Комисията по Сертифициране към Асоциацията.

Миглена е Старши директор Човешки ресурси и член на Лидерския екип на А1 България, като от началото на 2019 г. под нейно ръководство преминава и администрацията на компанията. Работи в сферата на човешките ресурси от 20 години, като последните 12 години ръководи цялостната дейност по управление на хора в телекомуникационната компания. 

Прочети още: Миглена Узунова-Цекова е новият председател на УС на Българска асоциация за управление на хора

Перфектната буря: Cloud, AI and Blockchain Evolution

Перфектната буря: Cloud, AI and Blockchain Evolution

B2B TECH FORUM 2019 събира за четвърта година водещите експерти от света на информационните технологии. 

Събитието ще е на 29 март 2019 г в Capital Fort София.

Най-добрите технологии са тези, които не забелязвате или не трябва да разбирате, но въпреки това можете да се възползвате от тях, каза Андрю Андерсън, участник в миналогодишното издание.

Прочети още: Перфектната буря: Cloud, AI and Blockchain Evolution

Най-добрите работодатели бяха отличени във второто издание на Employer Branding Awards

Най-добрите работодатели бяха отличени във второто издание на Employer Branding Awards

Наградата “Employer of the Year” спечели Пощенска банка в силно оспорвана конкуренция.

Близо 20 компании грабнаха призовите места в Годишните Employer Branding Awards, организирани за втора година от b2b Media. 

На официалната церемония в Новотел София присъстваха експерти по employer branding, практици, които се занимават с привличане на таланти и силни лидери на компании, които са открили тайната как да изграждат успешна работодателска марка.

Прочети още: Най-добрите работодатели бяха отличени във второто издание на Employer Branding Awards

Реклама

Още новини:

Още анализи: