ЕСРИ България с награда за устойчиви политики в COVID-19
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Компанията беше отличена за своите социални ГИС проекти за борба с пандемията.
София, 02 октомври 2020г. – В конкурса за “Най-зелените компании в България” ЕСРИ България получи признание за цялостната социална политика, която прилага в подкрепа на усилията за борба с пандемията от коронавирус в страната. За 10-та поредна година b2b Media отличи компании, общини, неправителствени организации и личности с особени заслуги в грижата за околната среда, а тази година конкурсът беше допълнен с нови категории свързани с необичайните предизвикателства на 2020 година.
Отличието бе присъдено на ЕСРИ България за комплексът от ГИС приложения, които компанията разработи в синхрон с нуждите на обществото и институциите да получават важна информация и пространствени анализи за развитието на пандемията у нас.
Прочети още: ЕСРИ България с награда за устойчиви политики в COVID-19
Кои са отличниците в юбилейното издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България" 2020?
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

В престижните зелени награди, организирани от b2b Media, отличени за 10-ти път най-отговорните бизнеси, общини, неправителствени организации и личности.
Голямата награда грабна Кауфланд България, а „Зелена личност 2020“ стана Никола Рахнев, инициатор на Гората.бг.
Изкуствен интелект създава персонализирани видео реклами в реално време
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Минаха няколко години, откакто роботът AI-CD β и криейтив директорът и сценарист Мицуру Курамото се изправиха в оспорвана битка кой ще създаде по-успешна реклама. Само преди 3 години изследване на RTB House в Европа показа, че използването на изкуствен интелект в банер планирането осигурява над 35% повече кликове в сравнение с естествените инстинкти на маркетинг директорите на най-големите брандове на стария континент.
Прочети още: Изкуствен интелект създава персонализирани видео реклами в реално време
Deichmann представя новите тенденции при обувките ЕСЕН/ЗИМА 2020/21
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Тренд-темата за сезона са отличителните груби рокерски боти и ботуши с връзки
След като модната пролет така и не се състоя, модната есен обещава да бъде по-вълнуваща! След седмици и месеци в „домашен“ аутфит желанието за по-интересна визия става все по-голямо.
Тази година есенната мода при обувките е еднозначно доминирана от една тренд-тема: отличителните груби рокерски боти и ботуши с връзки. Масивните и груби модели с релефни грайфери са перфектни в комбинация с нежни рокли и феерични поли.
В това 10-то юбилейно издание конкурсът, който следи "зелената" корпоративна дейност, е допълнен с нови категории, свързани с извънредната ситуация и необичайние предизвикателства на 2020 година.
Тази година есенната мода при обувките е еднозначно доминирана от една тренд-тема: отличителните груби рокерски боти и ботуши с връзки. Масивните и груби модели с релефни грайфери са перфектни в комбинация с нежни рокли и феерични поли.
Прочети още: Deichmann представя новите тенденции при обувките ЕСЕН/ЗИМА 2020/21
Нови категории в надпреварата за Националния конкурс “Най-зелените компании в България 2020”
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

В безпрецедентна година като настоящата е важно лидерите сред бизнесите и организации у нас да демонстрират своята социална отговорност.
В това 10-то юбилейно издание конкурсът, който следи "зелената" корпоративна дейност, е допълнен с нови категории, свързани с извънредната ситуация и необичайние предизвикателства на 2020 година.
Търси се “Зелена личност 2020”
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Специалното отличие „Зелена личност”, с което организаторите поощряват индивидуалните усилия, беше присъдено за първи път през 2012 година.
Наградата е единствената, която се връчва след гласуване изцяло онлайн. Призът е част от кампанията в Националния конкурс “Най-зелените компании в България”, който през 2020 се провежда за 10-та поредна година.
Надпреварата е предназначена за компаниите, които имат зелени идеи, кампании, събития, инициативи или инвестиции и самоинициират действия и каузи за по–здравословна среда.
Наградата е единствената, която се връчва след гласуване изцяло онлайн. Призът е част от кампанията в Националния конкурс “Най-зелените компании в България”, който през 2020 се провежда за 10-та поредна година.
Започва десетото издание на Зелените Оскари
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Националния конкурс “Най-зелените компании в България 2020” предизвиква отговорните бизнеси в необичайна година като 2020, в която отбелязва и своя 10-ти юбилей.
Надпреварата е предназначена за компаниите, които имат зелени идеи, кампании, събития, инициативи или инвестиции и самоинициират действия и каузи за по–здравословна среда.
Конкурсът е уникален за България, дори и в година като настоящата, той отчита постигането на "зелени" цели и корпоративни стратегии.
Още статии ...
- 6 съвета за по-успешна публичната комуникация #AfterCovid
- „Пирогов“ въвежда иновативен и щадящ метод за лечение на деца
- Проучване: Колко страшно е 5G за българските интернет потребители?
- PwC: Потребителите възприемат все по-лесно новите тенденции, свързани с бързото развитие на технологиите, здравето и устойчивостта
- България падна от върха до дъното в класациите за интернет