Умната фабрика на Schneider Electric в Пловдив грабна отличието „Технологична иновация на годината“
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Наградата е признание за високото ниво на технологична зрялост на производството и постоянни иновации
Заводът на Schneider Electric в Пловдив спечели приза на годишните награди на b2b Media в категория „Технологична иновация на годината“ при силна и респектираща конкуренция. Това е един от най-големите и модерни заводи на компанията в Европа, лидер в дигиталната трансформация на енергийния мениджмънт и автоматизацията.
През изминалата година, когато фабриката на Schneider Electric в Пловдив навърши 20 години от започването на своята дейност в България, заводът бе отличен и с високо международно признание – Smart Factory. Това е най-високият вътрешен стандарт на групата Schneider в индустриалното производство, автоматизацията и ефективно управление на процесите. С получаването на сертификата заводът в Пловдив стана първата и единствена Smart Factory на компанията за цяла Източна Европа и втората на Стария континент изобщо, както и демонстрационен Smart Factory център за 14 държави.
Заводът на Schneider Electric в Пловдив спечели приза на годишните награди на b2b Media в категория „Технологична иновация на годината“ при силна и респектираща конкуренция. Това е един от най-големите и модерни заводи на компанията в Европа, лидер в дигиталната трансформация на енергийния мениджмънт и автоматизацията.
През изминалата година, когато фабриката на Schneider Electric в Пловдив навърши 20 години от започването на своята дейност в България, заводът бе отличен и с високо международно признание – Smart Factory. Това е най-високият вътрешен стандарт на групата Schneider в индустриалното производство, автоматизацията и ефективно управление на процесите. С получаването на сертификата заводът в Пловдив стана първата и единствена Smart Factory на компанията за цяла Източна Европа и втората на Стария континент изобщо, както и демонстрационен Smart Factory център за 14 държави.
Силни проекти грабнаха бизнес отличията в Годишните награди на b2b Media
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Голямата награда за Иновация в криза в шестото издание на престижния конкурс взе Обединена българска банка.
В това издание но b2b Media Awards 2020 компании, проекти и предприемачи се конкурираха в над 30 различни категории със своите постижения и кампании в отговор на COVID-19, а утвърдено жури от професионалисти в различни сфери даде своите оценки за подадените кандидатури.
Новите категории за 2020 година бяха: Предприемачество в криза, Кампания с кауза в COVID-19 и Социален проект в отговор на COVID-19!
Прочети още: Силни проекти грабнаха бизнес отличията в Годишните награди на b2b Media
Бизнес лидерите в ЕМЕА: За да бъдат компаниите успешни, технологиите трябва да са част от ДНК-то на изпълнителните директори
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Три четвърти (71%) от бизнес лидерите в Европа, Близкия Изток и Африка (EMEA) споделят, че ако компаниите искат да са успешни, служителите, които са част от висшия мениджмънт, трябва да имат технологичен опит (например в създаването на софтуерни приложения).
Ново международно проучване* показва, че издигането на служители с технологичен опит във висшия мениджмънт на компаниите има силно положително влияние върху цялата организация. Изследването разкрива следните любопитни резултати:
Буалем Саиди пое ръководството на направление Кроп Сайанс в Байер, координирайки дейностите за Румъния, България и Република Молдова. В България Жечо Мурзов продължава да ръководи направлението Кроп Сайанс на позицията Търговски директор, която зае през 2019 година.
Ново международно проучване* показва, че издигането на служители с технологичен опит във висшия мениджмънт на компаниите има силно положително влияние върху цялата организация. Изследването разкрива следните любопитни резултати:
Буалем Саиди е новият Ръководител на направление Байер Кроп Сайанс за региона Румъния, България и Молдова
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Жечо Мурзов продължава да ръководи направлението в България на позиция Търговски директор
Буалем Саиди пое ръководството на направление Кроп Сайанс в Байер, координирайки дейностите за Румъния, България и Република Молдова. В България Жечо Мурзов продължава да ръководи направлението Кроп Сайанс на позицията Търговски директор, която зае през 2019 година.
Главният изпълнителен директор на УниКредит Булбанк Теодора Петкова влиза в Управителния съвет на Съвет на жените в бизнеса в България
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Теодора Петкова, главен изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на УниКредит Булбанк, влиза в Управителния съвет на Съвета на жените в бизнеса в България (СЖББ). Кандидатурата на Теодора Петкова беше гласувана единодушно на проведеното на 22 юни Общо събрание* на организацията. Като представител на УниКредит Булбанк в ръководния орган на СЖББ Теодора Петкова ще наследи Цветанка Минчева, която поема ново кариерно предизвикателство като зам.-главен изпълнителен директор на УниКредит Румъния.
Да превключиш на честотата на служителите
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Напоследък се говори все по-усилено за индивидуалното изживяване на служителя в професионалния му път. Предвид състоянието на икономиката, не е изненада, че служителите са на първо място като приоритет за работодателя. Въпреки промените и кризата, в глобален мащаб безработицата все още е съвсем ниска, отчитайки нивата от последните десет години.
Според ежегодното проучване на Мърсър за глобалните тенденции, още през 2019 г. 97% от лидерите предвиждат засилване на конкуренцията за таланти, а над 50% се безпокоят, че времето за затваряне на конкретна позиция става все по-дълго. От друга страна, текучеството остава риск номер едно, имайки предвид всички онези служители, които си тръгват доброволно, независимо от пазарната обстановка. Ниската ангажираност на служителите продължава да е постоянен проблем, който подронва авторитета на работодателската марка и продуктивността.
Според ежегодното проучване на Мърсър за глобалните тенденции, още през 2019 г. 97% от лидерите предвиждат засилване на конкуренцията за таланти, а над 50% се безпокоят, че времето за затваряне на конкретна позиция става все по-дълго. От друга страна, текучеството остава риск номер едно, имайки предвид всички онези служители, които си тръгват доброволно, независимо от пазарната обстановка. Ниската ангажираност на служителите продължава да е постоянен проблем, който подронва авторитета на работодателската марка и продуктивността.
Отношението на онлайн потребителите към дрогериите в България
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Компанията за онлайн анализи Neticle изследва онлайн репутацията на три вериги дрогерии в България: немските Douglas и dm-drogerie markt, както и сръбската Lilly. Интересни резултати се получиха от данните, събрани през периода от 15 февруари до 15 юни. От тях ясно се вижда, че трите компании прилагат коренно различни комуникационни стратегии в страната.
Прочети още: Отношението на онлайн потребителите към дрогериите в България