Гъвкаво работно пространство – пространство за дистанция

Гъвкаво работно пространство – пространство за дистанция
Sofia Airport Center е един от първите  офис проекти в София, който инвестира значително в цялостното развитие на бизнес парка, за да отговори адекватно на следпандемичните изисквания на своите наематели

Компаниите започват да планират поетапно връщане на служителите на работните им места и е необходимо да се адаптират бързо в новата среда. Сред приоритетите е преосмислянето на  цялостното разпределение на офиса с цел балансиране комфорта на служителите. Ключова роля за успеха на този процес има наемодателят. Неговата задача е да съобрази необходимостта офисните площи да бъдат съгласувани с актуалните санитарни изисквания и здравословни работни практики, както и с необходимото пространство за дистанция. Офисите в новата реалност е важно да се съобразяват с баланса  на работната среда и да се впишат като пространствени елементи на корпоративната култура.

Прочети още: Гъвкаво работно пространство – пространство за дистанция

Промени на върха в КВС Груп

Промени на върха в КВС Груп
След одобрение от годишното Общо събрание на акционерите на 6 май 2021 г. KBC Груп ще направи промени в своя Изпълнителен комитет:

• Люк Попелиер, настоящият главен изпълнителен директор на бизнес ресор “Международни пазари”, ще наследи Рик Шеерлинк като главен финансов директор и изпълнителен директор на KBC Груп. Люк ще отговаря също така и за “Пазари” и KBC Securities.

Прочети още: Промени на върха в КВС Груп

Регионалната мрежа комуникационни агенции SEEnthesis-The Balkan Hub разширява присъствието си в Словакия и Словения

Регионалната мрежа комуникационни агенции SEEnthesis-The Balkan Hub разширява присъствието си в Словакия и Словения
След официалното отбелязване на една година от създаването си независимата регионална комуникационна верига SEEnthesis (The Balkan Hub), учредена от  българската Interpartners Group, разширява присъствието си на още два пазара – Словакия и Словения, и вече оперира пълноценно в 9 страни в региона : освен България, това са Албания, Гърция, Сърбия, Хърватска, Република Северна Македония, Румъния, Словакия и Словения.

Прочети още: Регионалната мрежа комуникационни агенции SEEnthesis-The Balkan Hub разширява присъствието си в...

Теленор България с три отличия от годишните награди Employer Branding Awards 2021

Теленор България с три отличия от годишните награди Employer Branding Awards 2021
Теленор България спечели три приза на престижните награди за Employer Branding на b2b Media по време на онлайн церемония, организирана от медията.   Теленор получи отличия в три категории, като успя да спечели журито с проект, посветен на избраната от тях HR технология и имплементирането й като инструмент за по-ефективен и автоматизиран метод за управление на служителската удовлетвореност в условия на криза. 

Прочети още: Теленор България с три отличия от годишните награди Employer Branding Awards 2021

BILLA България с второ място в конкурса Employer Branding Awards

BILLA България с второ място в конкурса Employer Branding Awards
Престижното отличие бе връчено за участие в категория „Employer Branding Video“


BILLA
България бе отличена с второ място в категория “Employer Branding Video” в престижния конкурс за постижения в областта на работодателската марка – Employer Branding Awards. Това е четвъртото издание на Годишните награди и първата изцяло онлайн официална церемония по награждаването. Веригата е петият по големина работодател в страната, а служителите ѝ наброяват над 4500 души.

Прочети още: BILLA България с второ място в конкурса Employer Branding Awards

Schneider Electric печели престижно място за Employer the Year 2020 в конкурса на B2B Media

Schneider Electric печели престижно място за Employer the Year 2020 в конкурса на B2B Media
Компанията реагира много бързо и адекватно за осигуряване на спокойствието на служителите, както и на клиентите и партньорите си

На официална онлайн церемония в петък, 12-и февруари,  Schneider Electric България завоюва престижното второ място в категорията Employer of the Year, най-значимата и оспорвана категория на годишните награди Employer Branding Awards 2021 на b2b Media. Наградите отличават и поощряват постиженията на личности и компании в областта на изграждането и утвърждаването на работодателския бранд.

Прочети още: Schneider Electric печели престижно място за Employer the Year 2020 в конкурса на B2B Media

Призът за HR стратегия на годината е заслужено признание за екипа на „R&M България Производство“

Призът за HR стратегия на годината е заслужено признание за екипа на „R&M България Производство“
С гъвкавата си HR политика заводът за оптични елементи мотивира екипа и привлича нови таланти в кризата

На онлайн церемония, проведена в петък, 12-и февруари, „Райхле и Де-Масари България Пръдакшън“ бе удостоена с приза „HR стратегия на годината“ в конкурса на b2b Media. Годишните награди са с фокус върху постиженията на личности и компании в областта на изграждането и утвърждаването на работодателската марка.

Прочети още: Призът за HR стратегия на годината е заслужено признание за екипа на „R&M България Производство“

Реклама

Още новини:

Още анализи: