Над 13 000 потребители избраха финалистите сред любимите си марки

Над 13 000 потребители избраха финалистите сред любимите си марки

Над 13 000 хиляди души посочиха предпочитаните от тях брандове във втори етап от единствената потребителска класация у нас “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”.  В рамките на 8 дни (от 13 до 20 юни) общо 234 марки в 39 категории се бориха за продължаване във финалния кръг на конкурса. В този кръг потребителите имаха възможност да гласуват за до три от общо 6-те бранда в отделните категории. Топ 3 брандовете, събрали най-голям брой гласове, продължават в трети, последен кръг от класацията, който ще стартира на 3 юли и ще продължи до 9 юли. А резултатите от него ще покажат любимите марки на българския потребител в съответните категории, както и ЛЮБИМАТА МАРКА за 2017 година.

Прочети още: Над 13 000 потребители избраха финалистите сред любимите си марки

Остават шест дни до първия практически уъркшоп в българия на Лучия Джованини

Остават шест дни до първия практически уъркшоп в българия на Лучия Джованини

На 27 юни - вторник, ще се проведе първия практически уъркшоп с техники по себепознаване на Лучия Джованини. ИЗЦЯЛО НОВ ЖИВОТ е трансформиращо изживяване и уникална възможност за участниците да си изяснят истинските цели в живота и как да се придържат към тях.

Практиките ще покажат как да запалим положителните промени в живота си, как да овладеем силата на насочването на вниманието, как да превъзмогнем страховете си и да изпитваме дълбоко чувство на радост и задоволство.

Прочети още: Остават шест дни до първия практически уъркшоп в българия на Лучия Джованини

 Потребителите избраха топ 6 на най-предпочитаните марки у нас в различни категории

 Потребителите избраха топ 6 на най-предпочитаните марки у нас в различни категории

Над три хиляди души посочиха предпочитаните от тях брандове в първи етап от единствената потребителска класация у нас “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. Стартът на първия етап на инициативата беше на 31 май и продължи до 9 юни. В този етап потребителите посочваха предпочитаната от тях марка в падащото меню от предварително селектираните 39 категории. Този кръг отличи Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли, съобразно потребителския вот. Класацията се провежда за девета поредна година. Гласуването се извършва он-лайн на адрес: www.mylovemarks.eu, след предварителна регистрация. Потребителите номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат.

Прочети още:  Потребителите избраха топ 6 на най-предпочитаните марки у нас в различни категории

Започна кандидатстването за Годишните награди на b2b Media

Започна кандидатстването за Годишните награди на b2b Media

Третото издание на b2b Media Annual Awards ще отличи най-иновативните компании и предприемачи у нас.

Конкурсът ще отличи най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-креативните корпоративни офиси, най-интересните външни пространства, както и социално - отговорни кампании, използващи иновативно мислене за постигане на значими резултати.

Прочети още: Започна кандидатстването за Годишните награди на b2b Media

Реклама & Интернет тенденции 2017

Реклама & Интернет тенденции 2017

Мери Мийкър, консултант на Kleiner Perkins Caufield & Byers, публикува тази седмица годишната си презентация относно интернет тенденциите през 2017 г. Огромният доклад от 355 слайда бе представен на Code Conference в Калифорния.

Според изследването, през следващите шест месеца интернет рекламата ще надхвърли разходите за телевизия. Приходите от онлайн реклама в САЩ са нараснали с 22% през 2016 г., като голяма част от растежа се дължи на мобилните устройства, тъй като сега именно те генерират повечето рекламни приходи.

Прочети още: Реклама & Интернет тенденции 2017

4 от мегапроектите, които напълно ще променят облика на Сан Франциско

4 от мегапроектите, които напълно ще променят облика на Сан Франциско

В идните годините години кварталът в Сан Франциско Mission Bay ще изглежда напълно различен от сегашния му облик.

Някога съставен от индустриални складове и корабостроителници, районът от 303 акра край бреговете започна да се преустройства в края на 90-те години, добавяйки хиляди нови жилищни сгради, обществени площадки, модерен медицински център и офис площи от 580 000 квадратни фута.

Прочети още: 4 от мегапроектите, които напълно ще променят облика на Сан Франциско

Вицепрезидентът поздрави организаторите на Националния конкурс “Най-зелените компании в България”

Вицепрезидентът поздрави организаторите на Националния конкурс “Най-зелените компании в България”

В специален адрес по повод церемонията по връчване на Зелените Оскари за бизнеса, вицепрезидентът Илияна Йотова поздрави b2b Media като организатор на събитието.

В документа с печат на институцията се казва:

За мен е удоволствие да приветствам организаторите и участниците в Седмия Национален конкурс “Най-зелените компании в България” за личния и професионален принос в подкрепа на “зелените каузи” и опазването на околната среда.

Прочети още: Вицепрезидентът поздрави организаторите на Националния конкурс “Най-зелените компании в България”

Реклама

Още новини:

Още анализи: