Спряха за два месеца снимките на "Мисията невъзможна 6"заради Том Круз

Спряха за два месеца снимките на "Мисията невъзможна 6"заради Том Круз
Снимките на шестата част от екшън сагата „Мисията невъзможна“ бяха спрени, след като звездата на поредицата Том Круз си счупи костици в глезена докато правеше каскада за филма.

Прочети още: Спряха за два месеца снимките на "Мисията невъзможна 6"заради Том Круз

WSJ: Apple ще изхарчи $1 милиард през 2018 година за шоута и сериали

WSJ: Apple ще изхарчи $1 милиард през 2018 година за шоута и сериали

Преди няколко часа авторитетното издание The Wall Street Journal съобщи, че Apple също се заема със създаването на висококачествено видео съдържание и е готова да инвестира в това направление около $1 милиард. Вестникът подчертава, че тази сума е съпоставима с разходите на Amazon през 2013 година за създаването на собствени шоута и е двойно по-малка от бюджета на HBO за 2016 година.

Прочети още: WSJ: Apple ще изхарчи $1 милиард през 2018 година за шоута и сериали

Американска клиника за гръбначни заболявания в София с награда за „Бизнес дебют на годината“

Американска клиника за гръбначни заболявания в София с награда за „Бизнес дебют на годината“

Американска клиника за гръбначни заболявания в София отпразнува своята първа годишнина и бе отличена с трето място в категория „Бизнес дебют на годината“ в Годишните награди на b2b Media.  Като първата подобна клиника в Европа, медицинското заведение се превърна в еталон за професионална диагностика и работа с пациентите, за отношение и дейност. Специалистите демонстрираха нагледно колко успешни могат да бъдат методите на хиропрактиката и резултатите не закъсняха – доволните пациенти са все повече и повече, а техните досегашни проблеми остават зад гърба им.

Прочети още: Американска клиника за гръбначни заболявания в София с награда за „Бизнес дебют на годината“

Нетуъркингът е изкуство и сигурен път за растеж на бизнеса

Нетуъркингът е изкуство и сигурен път за растеж на бизнеса

Партньор на третото издание в Годишните награди на b2b Media бе българското представителство на международната организация BNI. Препоръчана от FORBES като една от петте световни нетуъркинг организации за развитие на бизнеса, BNI се уповава на маркетинг чрез препоръки.

Създадена преди 32 години от д-р Айвън Майснер, организацията вече има клонове в 69 страни. Членовете на организацията са 222 000, в 8 061 дружества. Сключените сделки от препоръки за последните 12 месеца са на обща стойност 13 400 000 000 USD.

Прочети още: Нетуъркингът е изкуство и сигурен път за растеж на бизнеса

Бизнес наградите са допълнителен стимул за чуждестранните инвеститори

Бизнес наградите са допълнителен стимул за чуждестранните инвеститори

Инвестиционната компания The Blueprint бе удостоена с приз „Най-иновативна стартираща компания“ на третото издание на Годишните награди на b2b Media. Отличието е за първия проект на The Blueprint в България – Picmiller. Това е професионална фоторедакторска услуга, създадена във Финландия. Обработката на кадри се случва в рамките на 24 часа, а единственото, което се иска от потребителите, е да качат своите снимки на сървър в подходящ за редакция размер. Достъпът до платформата е денонощен, седем дни в седмицата, от всяка точка на земното кълбо. Така само след денонощие клиентите на Picmiller получават обработени изображения – изчистени от сенки, с подобрено качество на цветовете, адаптиран кадър спрямо перцепцията на човешкото око.

Прочети още: Бизнес наградите са допълнителен стимул за чуждестранните инвеститори

Заради Brexit: EasyJet създава нова авиолиния в Австрия

Заради Brexit: EasyJet създава нова авиолиния в Австрия

EasyJet ще създаде нова авиолиния, която ще бъде базирана във Виена и ще предпази възможността на компанията да изпълнява маршрути в рамките на Европейския съюз в случай, че Великобритания не постигне нужните споразумения с блока.

Прочети още: Заради Brexit: EasyJet създава нова авиолиния в Австрия

10 горещи дигитални маркетингови стратегии

10 горещи дигитални маркетингови стратегии

Резултатите, постигнати в социалните медии са решаващи за успеха на дигиталната маркетингова стратегия на всяка компания. Въпреки това, бизнеси от всякакъв вид и размери си позволяват да не използват този инструмент в пълните му възможности. Въпреки че броят на "последванията", "харесванията" и "споделянията" все още е важен, доверието към марката е много повече от това. Днес социалните медии изискват уникален набор от умения, чрез които търговците трябва да разбират напълно нуждите на своите клиенти. Ето и 10 стратегии за маркетинг в социални медии, които ще са ви от полза, независимо дали сте млад предприемач или добре утвърдена компания.

Прочети още: 10 горещи дигитални маркетингови стратегии

Реклама

Още новини:

Още анализи: