Ако една страница не е удобна за мобилни устройства, повечето клиенти я напускат
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Моля, направете кратко представяне на вас и на организацията, която представлявате
Казвам се Даниел Йорданов и съм част от SEO журито в Ecommerce Academy Awards 2022. Започнах активно да се занимавам със SEO през 2019 година във фирма Webtik. До момента съм работил в множество проекти с различна концепция. С годините разбрах, че всеки бизнес има своя специфика, заради това всяка оптимизация е едно ново предизвикателство за мен. За Webtik мога да спомена, че е фирма позиционирана в София, която се занимава с изработката на онлайн магазини, SEO и дигитален маркетинг.
Прочети още: Ако една страница не е удобна за мобилни устройства, повечето клиенти я напускат
Все така най-важни са линковете към сайта, текстовото съдържание и техническото състояние на сайта
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Моля, направете кратко представяне на вас и на организацията, която представлявате.
Казвам се Георги Стефанов и съм създател на "Ganbox - лесно откриване на вашия сайт", една от първите SEO агенции в България. Сайтът https://ganbox.com е създаден през 2006 г.
Казвам се Георги Стефанов и съм създател на "Ganbox - лесно откриване на вашия сайт", една от първите SEO агенции в България. Сайтът https://ganbox.com е създаден през 2006 г.
Качественото и разнообразно съдържание е ключът към успеха в онлайн маркетинга
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Моля, направете кратко представяне на вас и на организацията, която представлявате.
Казвам се Венцислав Танев, на 33 години от Стара Загора и съм CRM специалист в екипа на Netpeak Bulgaria от 2019 година. Дипломиран магистър по Маркетингови комуникации в Стопанска Академия Д. А. Ценов град Свищов. Занимавам се с дигитален маркетинг от 2015 година, като съм се специализирал в изграждане, ефективно управление и развитие на имейл маркетинг кампании за Е-commerce проекти в различни сфери. Към момента отговарям за CRM проектите в Netpeak Bulgaria. Това, което ми харесва в дигиталния маркетинг и изцяло отговаря на моята концепция е, че чрез подходящите инструменти, добри практики и правилно послание, може да се достигне до целевата аудитория в подходящото време и да се постигне максимален резултат за минимално разходи.
Казвам се Венцислав Танев, на 33 години от Стара Загора и съм CRM специалист в екипа на Netpeak Bulgaria от 2019 година. Дипломиран магистър по Маркетингови комуникации в Стопанска Академия Д. А. Ценов град Свищов. Занимавам се с дигитален маркетинг от 2015 година, като съм се специализирал в изграждане, ефективно управление и развитие на имейл маркетинг кампании за Е-commerce проекти в различни сфери. Към момента отговарям за CRM проектите в Netpeak Bulgaria. Това, което ми харесва в дигиталния маркетинг и изцяло отговаря на моята концепция е, че чрез подходящите инструменти, добри практики и правилно послание, може да се достигне до целевата аудитория в подходящото време и да се постигне максимален резултат за минимално разходи.
Прочети още: Качественото и разнообразно съдържание е ключът към успеха в онлайн маркетинга
За мен фокусът към клиента е основен
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Моля, направете кратко представяне на вас и на организацията, която представлявате.
Казвам се Валентин Кунторов и през последната година усилено работя по проект за създаване на 3rd party маркетплейс от ново поколение, с доста атрактивни условия към търговците - Merkato. Амбицията е платформата да стартира първо в България и след това максимално бързо да покрие територията на Европейската икономическа зона, там където около 150 000 търговци вече ползват услугите на myPOS - основен партньор в проекта. Преди това съм ръководил Емаг маркетплейс за България и съм пряко отговорен за увеличаването на търговците на платформата от около 800 на 5000. Цялата ми професионална кариера е свързана със създаването и управлението на успешни селс екипи в телеком и ритейл сектора.
Казвам се Валентин Кунторов и през последната година усилено работя по проект за създаване на 3rd party маркетплейс от ново поколение, с доста атрактивни условия към търговците - Merkato. Амбицията е платформата да стартира първо в България и след това максимално бързо да покрие територията на Европейската икономическа зона, там където около 150 000 търговци вече ползват услугите на myPOS - основен партньор в проекта. Преди това съм ръководил Емаг маркетплейс за България и съм пряко отговорен за увеличаването на търговците на платформата от около 800 на 5000. Цялата ми професионална кариера е свързана със създаването и управлението на успешни селс екипи в телеком и ритейл сектора.
Прочети още: За мен фокусът към клиента е основен
Зам. министър Карина Ангелиева: „Очакваме помощта за възстановяване да достигне до около 1000 предприятия.“
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

До 23 май е отворено кандидатстването по новата програма за възстановяване на българските малки и средни предприятия, чрез подобряване на енергийната ефективност
Напълно ново финансиране за безвъзмездна помощ от Европейския съюз е програмата REACT-EU. Чрез нея Европейският фонд за регионално развитие (ЕФРР) подпомага българските малки и средни предприятия да се възстановяват от икономическите последици от разпространението на пандемията COVID-19.
Еndava преосмисля връзката между хората и технологиите в банковото дело и капиталовите пазари
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

КОМПАНИЯТА ПРИСЪСТВА В ТЕЗИ СЕКТОРИ ВЕЧЕ НАД 20 ГОДИНИ, ПАРТНЬОР Е С ВОДЕЩИТЕ ФИРМИ В ТЯХ
Вече повече от 20 години Endava е ключов партньор на някои от най-важните компании в областта на банкирането и капиталовите пазари. Тази дълга традиция произтича от задълбоченото познаване на тези сектори, което позволява на британската IT компания да подпомага своите клиенти, като създава дигитални решения за инвестиции, банкови операции, хедж фондове или инструменти за управление на активи както и за справяне с критични ситуации на капиталовите пазари. Разчитайки на забележителната си адаптивност като основна своя ценност, компанията успява да се справи с новите тенденции като криптовалути, машинно обучение или добавена реалност и да приложи нови идеи в тази област.
Вече повече от 20 години Endava е ключов партньор на някои от най-важните компании в областта на банкирането и капиталовите пазари. Тази дълга традиция произтича от задълбоченото познаване на тези сектори, което позволява на британската IT компания да подпомага своите клиенти, като създава дигитални решения за инвестиции, банкови операции, хедж фондове или инструменти за управление на активи както и за справяне с критични ситуации на капиталовите пазари. Разчитайки на забележителната си адаптивност като основна своя ценност, компанията успява да се справи с новите тенденции като криптовалути, машинно обучение или добавена реалност и да приложи нови идеи в тази област.
Under Armour се фокусира върху дигитална стратегия за растеж с VTEX
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Брандът за спортни стоки отбеляза 35% ръст в коефициента на конверсия в електронната си търговия, след като избра VTEX за своя платформа и я внедри само 90 дни
През последните години електронната търговия стана неделима част от глобалната рамка на търговията на дребно. Според един от последните доклади на McKinsey за спортните стоки два ключови факта, свързани с онлайн продажбите, се определят като оформящи сектора през 2022 г. Те са, че над 80% от потребителите използват онлайн канали за търсене на продукти, а приблизително 45% от продажбите през 2021 г. са направени чрез онлайн канали дори след падането на ограниченията на локдауна и повторното отваряне на физическите магазини.
Прочети още: Under Armour се фокусира върху дигитална стратегия за растеж с VTEX
Още статии ...
- Пандемията ускори трансформацията на бизнеса
- ПЪТ за балканско земеделие
- Неформалното общуване в офиса създава „заедност“
- Емилия Георгиева: “В Меншън вярваме, че всеки служител е ценен.”
- Доц. Димитър Петков към хората, страдащи от разширени вени: Движете се активно през лятото, за да противодействате на венозния застой