Каталин Емилиан: изкуственият интелект движи маркетинг индустрията напред

Каталин Емилиан: изкуственият интелект движи маркетинг индустрията напред

Когато говорим за изкуствен интелект, обикновено си представяме САЩ или Далечния Изток като водещите сили в областта. Миналата година обаче една полска компания си извоюва място сред световните лидери, разработващи технологии, базирани на AI, след като обяви, че е интегрирала алгоритми с дълбоко учене на всеки етап от своите технологии. Често определяно за един от най-перспективните видове изкуствен интелект, дълбокото учене имитира начина, по който работят невронните мрежи в човешкия мозък.  В дигиталния маркетинг технологията позволява изключително прецизнa оценка на една от най-използваните метрики на успеха - CTR (съотношението между кликове върху банер срещу общия брой импресии).

Как този напредък ще се отрази на рекламната индустрия и доколко подобни технологии са приложими на българския пазар, разпитахме мениджъра за България и Румъния на RTB House Каталин Емилиан.

Прочети още: Каталин Емилиан: изкуственият интелект движи маркетинг индустрията напред

Предстои бурно развитие на блокчейн

Предстои бурно развитие на блокчейн

Очаквам трендът към изграждане на децентрализирани организации и икономики да се засили през идните години и да продължи да променя света, смята основателят на Софтуерен Университет Светлин Наков.

Светлин Наков ще е сред говорителите на CLOUD & BLOCKCHAIN Forum 2018.

Той е доктор по компютърни науки, специалист в криптирането, създател на Националната академия по разработка на софтуери и носител на наградата "Джон Атанасов. Само преди месец президентът Румен Радев му връчи наградата за специален принос към индустрията на високите технологии в конкурса "Наградите на БАИТ" за 2017 година.

Прочети още: Предстои бурно развитие на блокчейн

Коучинг програмите ще намират все по-голямо място в културата на организациите

Коучинг програмите ще намират все по-голямо място в културата на организациите

Тренингът „Виртуоз в продажбите“, който бе отличен в конкурса Employer Branding: Битката на талантите представя модел на учене чрез преживяване

Георги Христулев е обучител, предприемач, експерт в областта на комуникационните умения, маркетинга и продажбите. За периода 2014 – 2017 г. повече от 4000 човека от почти  1200 фирми посещават обученията, които води и организира. Георги Христулев е предпочитан експерт в областта на онлайн  маркетинга, продажбите и обучителния дизайн. Има издателска дейност и често е канен за лектор в семинари и конференции. Подкрепя и участва в много образователни инициативи за деца и младежи като „Аз Мога Тук и Сега“, „Аз събуждам България“ , „Младежки бизнес клуб към УНСС“ и други.

С тренинга си „Виртуоз в продажбите“ Георги Христулев печели второ място в категорията Excellence in Coaching в първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд.

Прочети още: Коучинг програмите ще намират все по-голямо място в културата на организациите

Всеки един от нас е майстор на своята съдба

Всеки един от нас е майстор на своята съдба

Ако трябва да сравним - къде е по-благоприятната среда за развиване на бизнес у нас или в САЩ, където имате опит?

Иванина Донно: Определено и в двете страни е много интересно и предизвикателството да правиш бизнес е голямо. Все още имам сравнително скромни наблюдения за бизнес средата в България, защото работя тук от само две години и половина. За разлика от това, имам задълбочен поглед за динамиката отвъд океана. Това, което буквално ме шокира в България е огромната бюрокрация. Тя действа като спирачка за частния бизнес. Аз самата съм го изпитала от първа ръка, да не говорим за не малкото споделени истории от колеги и приятели в тази насока. Разбира се, в момента България е една много интересна бизнес дестинация, съществуват много нишови възможности за развитие на бизнес, което определено е нещо много положително. Поради тези причини, мисля че, както българските предприемачи, така и чуждите инвеститори трябва да се възползват от тези възможности. Отново се налага да повторя, че един от големите проблеми пред българския бизнес е нсе още голямата бюрократщина у нас. 

Прочети още: Всеки един от нас е майстор на своята съдба

Предизвикателството пред университетите е да образоват младите хора за още несъществуващи професии

Зам-ректорът на Американския университет:

След едно посещение в Американския университет в Благоевград, решихме, че ще е интересно да обсъдим с ръководството на този не съвсем стандартен за нашите ширини образователен център какво е различното в техния подход към образованието и студентите и как виждат връзката между университетите и бизнеса, за да е в полза тя за кариерата на младите хора. Разговаряхме с доц. Емилия Занкина, първи заместник-ректор по академичните въпроси на АУБ и преподавател по политически науки. Преди АУБ, тя е защитила докторат и е работила в Питсбъргския университет, САЩ, което прави мнението и още по-интересно заради сравнението между двете системи.

Прочети още: Предизвикателството пред университетите е да образоват младите хора за още несъществуващи професии

Мечтата да пресъздадеш Марлене Дитрих

Мечтата да пресъздадеш Марлене Дитрих

Вера Шандел е една от трите съвременни български емблеми на суинг музиката, които познаваме от триото  Sentimental Swingers. Франкофон по душа, родена в Кюстендил, израснала в Алжир, с кариера на финансист, от 2010 г. е на сцената. Избира музиката и преоткрива женствеността във всеки детайл от живота си. Вярва, че ако човек тръгне по някакъв път и този път е към „себе си“, нещата се случват сами.

Прочети още: Мечтата да пресъздадеш Марлене Дитрих

Надя Маринова: Битката за талантите се води на много нива

Надя Маринова: Битката за талантите се води на много нива

По време на конференция за Employer Branding на 24 ноември 2017 в Експо хотел София ще се дискутират най-добрите стратегии за управление на бранд репутацията, за изжраждане на работодателския имидж и най-успешно въведените програми за устойчиво развитие на employer brand, разказва Надя Маринова, главен редактор на b2b Mediа и организатор на форума “Битката за талантите” в специално интервю за списание “Човешки ресурси”.

Прочети още: Надя Маринова: Битката за талантите се води на много нива

Реклама

Представяме ви:

Още съвети: