Еndava преосмисля връзката между хората и технологиите в банковото дело и капиталовите пазари

Еndava преосмисля връзката между хората и технологиите в банковото дело и капиталовите пазари
КОМПАНИЯТА ПРИСЪСТВА В ТЕЗИ СЕКТОРИ ВЕЧЕ НАД 20 ГОДИНИ, ПАРТНЬОР Е С ВОДЕЩИТЕ ФИРМИ В ТЯХ
 
Вече повече от 20 години Endava е ключов партньор на някои от най-важните компании в областта на банкирането и капиталовите пазари. Тази дълга традиция произтича от задълбоченото познаване на тези сектори, което позволява на британската IT компания да подпомага своите клиенти, като създава дигитални решения за инвестиции, банкови операции, хедж фондове или инструменти за управление на активи както и за справяне с критични ситуации на капиталовите пазари. Разчитайки на забележителната си адаптивност като основна своя ценност, компанията успява да се справи с новите тенденции като криптовалути, машинно обучение или добавена реалност и да приложи нови идеи в тази област.

Прочети още: Еndava преосмисля връзката между хората и технологиите в банковото дело и капиталовите пазари

Under Armour се фокусира върху дигитална стратегия за растеж с VTEX

Under Armour се фокусира върху дигитална стратегия  за растеж с VTEX
Брандът за спортни стоки отбеляза 35% ръст в коефициента на конверсия в електронната си търговия, след като избра VTEX за своя платформа и я внедри само 90 дни
 
През последните години електронната търговия стана неделима част от глобалната рамка на търговията на дребно. Според един от последните доклади на McKinsey за спортните стоки два ключови факта, свързани с онлайн продажбите, се определят като оформящи сектора през 2022 г. Те са, че над 80% от потребителите използват онлайн канали за търсене на продукти, а приблизително 45% от продажбите през 2021 г. са направени чрез онлайн канали дори след падането на ограниченията на локдауна и повторното отваряне на физическите магазини.

Прочети още: Under Armour се фокусира върху дигитална стратегия за растеж с VTEX

Пандемията ускори трансформацията на бизнеса

Пандемията ускори трансформацията на бизнеса
Някои отрасли получиха необходимия тласък от кризата, други бяха сред най-пострадалите, но според мен в бъдеще всички ще намерят новия начин за съществуване и развитие, споделя д-р инж. Боряна Манолова, главен изпълнителен директор на Сименс за България и Северна Македония, както и председател на Съвета на жените в бизнеса в България. Тя даде специално интервю за b2b Media по време на Global Women Leaders Forum 2021. Събитието е организирано от Съвета на жените в бизнеса в България и Фондация „Конрад Аденауер“.

Прочети още: Пандемията ускори трансформацията на бизнеса

ПЪТ за балканско земеделие

ПЪТ за балканско земеделие
BalkanROAD е финалист на наградите Regiostars 2021, бе съобщено по време на Седмицата на регионите на ЕС 2021 г.
 
Проектът с българско участие BalkanROAD е финалист на наградите Regiostars 2021. Той отразява желанието на фермерите да опазват околната среда и сериозната им загриженост за развитие на техните умения, модернизиране и увеличаване на рентабилността на техните ферми.

Прочети още: ПЪТ за балканско земеделие

Неформалното общуване в офиса създава „заедност“

Неформалното общуване в офиса създава „заедност“
Ние сме социални същества и всяка продължителна изолация унищожава нашите мотивационни системи за участие и създаване на контакти, споделя Йордан Танковски, организационен психолог.
 
Йордан Танковски има повече от 24 години опит в организационното развитие и провеждането на обучения в областта на меките умения за бизнес организации, НПО, педагогически колективи и държавни организации.  Той е организационен консултант, специализирал в оценката на организации и стратегическо планиране. Сериозна част от портфолиото му е провеждането на лидерски и мениджърски курсове за среден и висш мениджмънт от бизнес организации и държавни структури. Провежда тренинги за различни специалисти и професионални групи в търговски преговорни умения; продажбени умения; комуникативни умения; управление на стреса – превенция на професионалното прегаряне; изграждане на екипна ефективност; емоционална компетентност; обслужване на клиенти и други. Член е на управителния съвет на „Българска асоциация за тренинг и развитие“.

Прочети още: Неформалното общуване в офиса създава „заедност“

Емилия Георгиева: “В Меншън вярваме, че всеки служител е ценен.”

Емилия Георгиева: “В Меншън вярваме, че всеки служител е ценен.”
Към момента Емилия Георгиева е Бизнес партньор „Човешки ресурси“ в Mansion Group. Придобива магистърска степен по „Управление на човешките ресурси“ в УНСС и има предишен опит в областта на управлението на хора в местни и международни компании в областта на развлекателната индустрия и застраховането.
 
1. Г-жо Георгиева, каква ще е организацията на работа сега, след повече от година пандемична обстановка? Завръщането в офисите вече факт ли е или се придържате към друг режим на работа?

През март 2020 г. светът се изправи пред необходимостта да се предприемат бързи и адекватни решения. Пандемията постави под светлините на прожекторите качествата гъвкавост, адаптивност и решителност като ключови за оцеляването на световната икономика. В този смисъл Меншън успя да калибрира целите си спрямо актуалната ситуация.

Компанията реагира мигновено на настъпилите промени и успя да съхрани трендовете си на развитие, залагайки на приоритети като сигурност за служителите, запазване високото качество на обслужване на клиентите си, фокус върху разработването на нови пазари и надграждане на портфолиото от продукти и услуги. И всичко това – от уюта на домашната атмосфера.
 
2. Трудно ли се стига до избора на такъв режим?

Когато настъпи голямата промяна, нямаше съмнение, че трябва да помислим най-напред за сигурността на служителите. Затова от март 2020 г. всички в Меншън работят от вкъщи, като са подсигурени необходимите за безпроблемното изпълнение на служебните задължения средства. Решението на мениджмънта за преминаване в режим на работа от разстояние беше взето изцяло с мисълта и грижата за хората, вярвайки, че спокойствието и сигурността на служителите са ключът към цялостния успех на компанията.

Към днешна дата работим върху изготвяне на стратегия за преминаване към предишния режим на работа. Резултатите от проведеното вътрешно проучване ни позволиха да усетим пулса на компанията. Гъвкавостта и балансът между работата и личния живот са в основата на плана ни за рестарт.  

3. Каква е ролята на работното пространство за мотивацията и удовлетворението на служителите?

Комфортът и условията на работното пространство са от изключително значение за това човек да се чувства добре и мотивиран да изпълнява служебните си задължения. Осъзнавайки това, Меншън подсигури възможност на всеки от екипа да се възползва от необходимата му техника, бюро, ергономичен стол и др., подпомагайки го в изграждането на свой офис кът в рамките на дома. Включването на ежемесечен финансов ресурс, необходим за покриване на основни режийни разходи (интернет, отопление, семейни инициативи и др.), допълнително внесе усещането за съпричастност у хората, което бе особено важно в този момент.
 
4. Мегапарк ги очаква изцяло трансформиран. Как оценявате промените в интериора?

Високо ценим усилията, положени за обновяване визията на вътрешния облик на сградата, и Ви поздравяваме за избора на дизайнерски решения. Откроява се топлината на меките нюанси, които създават чувство за комфорт и спокойствие. Цялостната промяна на интериора изгражда усещане за уют и удобство, което е изключително ценно в контекста влиянието на работното пространство върху мотивацията на служителите.
 
5. Какви са начините за поддържане на корпоративната култура, когато хората и екипите са отдалечени дълго време? Бихте ли споделили успешни примери?

Съзнавайки необходимостта да трансферираме доскорошните инициативи, провеждани на живо (happy hour, тиймбилдинги, турнири, групови събирания), във виртуални такива, се наложи да бъдем изключително гъвкави и доста креативни, за да продължим да поддържаме корпоративния дух в Меншън. В тази връзка заложихме на виртуални състезания, игри, мастър-класове и други дейности, стимулиращи активното участие на служителите. Целта ни е да подпомогнем всеки да се усети част от цялото, част от екипа въпреки физическата дистанция. В топлите месеци поощряваме събирането на малки групи на открити пространства, при спазване на всички мерки за безопасност, с оглед да подобрим корпоративната култура и да заздравим екипния дух в компанията.
 
6. А кои според Вас са печелившите стратегии за запазване на ценните служители?

В Меншън вярваме, че всеки служител е ценен. А печелившата стратегия за запазване на служителите ни, е пряко обвързана с разбирането ни за развитие на бизнеса. Това е една от основните причини да търсим мнението на хората в компанията, да откликваме на техните нужди и да се интересуваме от това как се чувстват и какво можем да подобрим. Създадохме изцяло нов автоматизиран процес, който улавя нагласата на новите колеги, за да успеем да предприемем нужните действия за промяна, ако това е необходимо. По този начин целим всеки да почувства индивидуално отношение и грижа, така характерни за Меншън.

Разработеният вече процес по целеполагане гарантира предоставянето на двупосочна обратна връзка между мениджърите и екипите им, а това от своя страна допринася за съществуването на открита и ясна комуникация в компанията.

Организирането на обучителни сесии за надграждане на мениджърските умения дава своето отражение по всички нива на йерархията, вследствие на което се радваме и на положителните резултати.
 
7. Kакво ще бъде „новото нормално“ във фирмената култура?

Ние, в Меншън, залагаме на две ключови думи, що се касае до формулиране на разбирането за „новото нормално“ във фирмената ни култура – грижа и доверие.
Грижата е насочена не само към физическото благосъстояние на хората, но и към тяхното психическо и емоционално здраве. Предоставяме на служителите и техните близки възможността да се възползват от Програма за помощ на служители, която ги подпомага по-успешно да се справят със своите лични и професионални отговорности.

Доверието е единицата мярка за успех, без която нямаше как заедно да преминем през изпитанието, наречено пандемия. Видяхме, че при наличие на мотивация, отговорност и ангажираност, дистанцията е неспособна да повлияе на резултатите. В този смисъл предоставяме гъвкавост и проявяваме разбиране в индивидуалния подход при балансирането между работата и личния живот.
 
За компанията:
Mansion Group е компания с над 15-годишна история в онлайн гейминга, наложила се като лидер с международно признание. Компанията управлява три водещи онлайн казина включително Casino.com, MansionCasino и Slots Heaven, както и спортния канал MansionBet.com.

Mansion Group е носител на престижни награди в индустрията - Online Casino Operator of the Year 2018, WiG 2019 Employee Wellbeing Award, IGA 2020 Best Customer Service Company.

Кампанията на MansionBet “Cheltmas” спечели престижната награда EGR Marketing and Innovation Awards 2021 за маркетингова кампания (спортни залагания).

Доц. Димитър Петков към хората, страдащи от разширени вени: Движете се активно през лятото, за да противодействате на венозния застой

Доц. Димитър Петков към хората, страдащи от разширени вени: Движете се активно през лятото, за да противодействате на венозния застой
Доц. Д-р Димитър Петков - Началник на Отделение по съдова и ендоваскуларна хирургия МБАЛ „Тракия“, Стара Загора е съдов хирург с дългогодишен опит в лечението на съдовите заболявания, с водещи интереси в областта на ендоваскуларното им лечение.

Той е един от първите съдови хирурзи в страната въвели и популяризирали широко ендоваскуларната лазерна аблация и склеротерапията при лечение на варикозната болест.

Прочети още: Доц. Димитър Петков към хората, страдащи от разширени вени: Движете се активно през лятото, за да...

Реклама

Представяме ви:

Още съвети: