“Идеалният онлайн магазин е интуитивен, бърз и опростен” - Димитър Иванов от Valival Digital Agency

“Идеалният онлайн магазин е интуитивен, бърз и опростен” - Димитър Иванов от Valival Digital Agency
1.Как започнахте работа във Valival Digital Agency?

Преди Valival доста години ръководих собствен бизнес и в това време установих, че най-интересната сфера в бизнеса за мен е маркетингът. Покрай активностите, които се налагаше да правя и за бизнеса си, научих много и натрупах доста солиден опит. След като прекратих със собствената си инициатива, съвсем логична стъпка беше да потърся възможност да продължа да се занимавам с маркетинг и започнах да се оглеждам за такива възможности в Стара Загора, където вече живеех. Точно в този момент в дигитална агенция Valival се търсеше маркетинг специалист и реших да кандидатствам за тази длъжност. След не много дълъг период от време вече имах и възможността да оглавя маркетинговия отдел, който активно се развива и расте всяка година.

Прочети още: “Идеалният онлайн магазин е интуитивен, бърз и опростен” - Димитър Иванов от Valival Digital Agency

Инвестирайте в Conversion Rate Optimization за развитието на вашия онлайн магазин

Инвестирайте в Conversion Rate Optimization за развитието на вашия онлайн магазин
1. Как дойде идеята за създаването на MarmaLAB?
 
Идеята за MarmaLAB се “роди” през 2017-а, когато и аз, и моят съдружник все ощя бяхме част от корпоративния свят. Имахме знания, които трябваше да превърнем в опит и малко свободно време, за да го правим. Никога не съм крил, че в началото MarmaLAB беше повече хоби, но се радвам, че успяхме да го превърнем в бизнес. Надявам се, разпознаваем и вдъхващ доверие.
 
Стартирахме с услуги, свързани с дигиталния маркетинг, но пазарът бързо ни преориентира. Поставихме си за цел агенцията да се профилира изцяло и само към електронната търговия и съм щастлив, че успяхме да го постигнем.

Прочети още: Инвестирайте в Conversion Rate Optimization за развитието на вашия онлайн магазин

Какво е CRO и защо е важен за българските онлайн магазини

Какво е CRO и защо е важен за българските онлайн магазини
Ростислав Георгиев, Gloross Shopify Experts
 
1. Как дойде идеята за създаването на Gloross Shopify Experts?
 
Идеята за създаването на Gloross като агенция произтича от моята страст към технологиите, дизайна и предприемачеството заедно с нараствaщото търсене и потенциал в индустрията за електронна търговия и специално с Shopify платформата.

Прочети още: Какво е CRO и защо е важен за българските онлайн магазини

Минералната вода – най-добрият избор за хидратация през лятото

Минералната вода – най-добрият избор за хидратация през лятото
Не изчаквайте жаждата да ви припомни необходимостта от поемане на течности, съветва проф. д-р Донка Байкова.

Лятото e тук и освен че ни зарежда с положителни емоции и усмивки, то изисква и специално внимание към нуждите на тялото ни. В този сезон нараства желанието да се движим и затова наш верен спътник в ежедневието трябва да бъде бутилката вода, която ще се погрижи да сме здравословно хидратирани и с неизчерпаема енергия.
 

Кърменето е най-добрият източник на храна за бебетата

Кърменето е най-добрият източник на храна за бебетата
Майчиното мляко изгражда имунната система на бебето

д-р Теа Александрова, педиатър

В Световната седмица на кърменето, която всяка година отбелязваме от 1 до 7 август, д-р Теа Александрова разказва за ползите от кърменето и майчиното мляко и дава своите съвети, за да могат младите майки и бременните да почувстват подкрепа и да изградят увереност в тази мисия.

Прочети още: Кърменето е най-добрият източник на храна за бебетата

Опаковките от РЕТ са за храни и напитки: не съдържат вредното ВРА

Опаковките от РЕТ са за храни и напитки: не съдържат вредното ВРА
Контролът на производството елиминира здравните рискове
 
Интервю с Анна Иванова, инженер-химик, мениджър „Качество“ в „Ретал Балкан“
 
Госпожо Иванова, Има ли безвредна пластмаса и как да я разпознаем?

Прочети още: Опаковките от РЕТ са за храни и напитки: не съдържат вредното ВРА

Глюкозната богиня Джеси Инчауспе и топ треньорът Инес Субашка разкриват тайните на добрата форма в Storytel

Глюкозната богиня Джеси Инчауспе и топ треньорът Инес Субашка разкриват тайните на добрата форма в Storytel
Съветите за здраве и добра форма на две „богини“ – авторката на световния бестселър „Глюкозната революция” Джеси Инчауспе и българският топ треньор Инес Субашка, стават достъпни за българската публика и в аудиоформат. Подкастът „Навикът да си здрав" вече е наличен в платформата Storytel, а след броени дни на 10-ти август се очаква и премиерата на „библията“ за контрол на нивата на кръвна захар в организма.
 

Прочети още: Глюкозната богиня Джеси Инчауспе и топ треньорът Инес Субашка разкриват тайните на добрата форма в...

Реклама

Представяме ви:

Още съвети: