Разширените вени изискват постоянна грижа, особено през лятото

Разширените вени изискват постоянна грижа, особено през лятото
Дръжте под контрол заболяването с помощта на доказаните венотоници, препоръчва магистър-фармацевт Надежда Колева

Вените са съдовете, по които кръвта се движи към сърцето. И тъй като венозните стени нямат мускулни влакна, еднопосочното движение на кръвта в тях се осигурява от венозните клапи и от съкращението на околните мускули. Когато ходим и мускулите ни се съкращават, те подпомагат придвижването на кръвта по вените. Когато обаче стоим прави продължително, кръвта забавя движението си и се задържа в най-ниско разположените части на тялото.

Прочети още: Разширените вени изискват постоянна грижа, особено през лятото

Каква е ролята на CRM специалиста в онлайн магазина

Каква е ролята на CRM специалиста в онлайн магазина
1. Как започнахте работа в Netpeak?
 
По стандартния начин: преди 4 години бях поканен на интервю за работа с Геннадий Воробьов (CEO на Netpеak Bulgariа) за позицията CRM специалист. Тогава все още нямаше такъв отдел в компанията и той ми обясни, че имат нужда от професионалист, който да помогне с развитието на тази услуга и привличането на нови клиенти. Всичко това ме привлече и мотивира да приема това предизвикателство. Ясно изградената визия, организация и точно поставените цели ме привлякоха. Отличната продуктивна среда, приятелски колектив и позитивна атмосфера са друга положителна черта на агенцията, която открих. Сега, след толкова години в Netpeak се чувствам горд и удовлетворен от свършената работа, постигнатите резултати, от развитието на CRM услугата и най-вече от доволните клиенти.
 
2. Как един CRM специалист може да помогне на успешното развитие на онлайн магазин?
 
Добрият CRM специалист помага на онлайн магазина да създава по-силни и дълготрайни взаимоотношения с клиентите си, което води до повишаване на продажбите и растеж на бизнеса. За да бъда по-конкретен ще посоча в какви направления работи CRM специалиста: разработване на стратегия за развитие на лоялни клиенти, активиране на автоматизирани кампании, персонализиране на маркетинг посланията, подобряване на клиентското преживяване, по-добрa сегментация на целевата аудитория, повишаване ефективността и качествен анализ. Някои от основните канали и инструменти, с които работи CRM специалиста са: имейл маркетинг, push известия, pop-up кампании, Viber и/или SMS, Chat bot, AI инструменти и други.
 
3. Какви са последните новости в e-mail маркетинга?
 
Тенденциите през 2023 година в имейл маркетинг сферата могат да се маркират в няколко направления:
 
➢ Автоматизациите. Автоматизираните имейли помогнаха да доставяме персонализирани съобщения и съдържание на аудиторията през различни маркетингови канали. Това ни помогна да увеличим ефективността, да спестим доста време, ресурси и усилия по оптимизиране на процесите. Автоматизацията на имейли позволява да се увеличат приходите средно м/у 20 и 30%. Друга полза от въвеждането на автоматизирани кампании е създаването на по-добро клиентско изживяване.
 
➢ (AI) изкуственият интелект става все по-ценен. В резултат на това платформите използващи изкуствен интелект ни помагат да изпращаме по-качествени имейли. Например с помощта на Chat GPT увеличaваме процента на Open Rate, CTR и да генерираме повече поръчки от кампаниите си. Друга новост в това направление са функционалностите на платформи базирани на ,,machine learning”. Mашинното обучение използва програмирани алгоритми, които получават и анализират входни данни, за да предскажат стойности. Например ние използваме подобна функционалност, за да сегментираме таргет аудитория по: Брой поръчки за следващите 2 месеца, Вероятност при риск за отпадане, Стойност на последваща поръчка и други.
 
➢ Интерактивно съдържание. Интерактивните имейли имат функционални елементи в имейл шаблона, които позволяват на потребителите да се ангажират със съдържанието. Понастоящем интерактивното съдържание се състои от викторини, въртележки с изображения и геймификации, които са популярни сред потребителите. Всъщност те могат да повишат CTR до 300%. В резултат на това те повишават ангажираността на клиентите и значително увеличават взаимодействието с имейлите. Основната концепция на интерактивността при имейл кампаниите е да се взаимодейства със съдържанието.
 
➢ Употребата на multi-channel инструменти. С цел повишаване ефективността и добрите резултати използваме микс от различни канали през които да достигнем до целевата аудитория и да персонализираме посланията въз основа на потребителското поведение.
 
➢ Персонализиране на имейл съдържанието. Един от най-добрите начини за генериране на повече приходи чрез имейл маркетинг е персонализиране на потребителското изживяване. Използването на динамични тагове в темплейтите за име, фамилия или други данни за персонализиране, като последни покупки или местоположение, правят имейл кампаниите по-благоприятни и целенасочени. Също така изпращането на автоматизирани имейли въз основа на потребителското поведение е първокласна стратегия за изграждане на доверие и връзка, а оттам и на по-високи приходи.

Венцислав Танев e част от eCommerce Academy Awards 2023 - Конкурсът на електронните търговци в България. Повече за наградите и как да се включите можете да видите тук: https://awards.ecommercebg.com/.

Каква е ролята на CRM специалиста в онлайн магазина

4. Какви съвети бихте дали на онлайн търговците за да могат да направят своя e-mail бюлетин привлекателен за клиентите?
 
Основното което онлайн търговците трябва да направят е да се придържат към добрите практики за имейл маркетинга, а именно:
 
1) изграждане на лист с контакти на истинска и качествена аудитория, която изрично се е записала за имейл бюлетина на дадения онлайн магазин;

2) образуване на групи от сегментирани контакти по специфичен признак, потребителско поведение или демографски характер;

3) изграждане на адаптиран имейл шаблон с фокус към мобилните устройства и разбира се оптимизиран към ,,dark mode";

4) разнообразно, полезно, релевантно и интерактивно съдържание на имейл шаблона спрямо целевата аудитория;

5) използване на Chat GPT за помощ и насоки по подобряване на заглавията и текстовете в имейл шаблоните;

6) определяне на оптимална честота на изпращане на имейл бюлетините предвид спецификата на бизнеса: ежеседмично, през седмица или месечно;

7) актовно да се правят A/B тестове на различните имейл темплейти;

8) въвеждане на геймификации с цел увеличаване на потребителската ангажираност;

9) друга добра практика е да се следят конкурентите, какви кампании реализират и да се взаимстват добрите практики и да се избягват лошите примери.

10) редовно да следят популярни блогове със статии за имейл маркетинг, като например този на Netpeak.
 
 
5. Опишете идеалния онлайн магазин с три думи.
 
Със съдържание, практичен и бърз.

Каква е ролята на CRM специалиста в онлайн магазина
 
6. Как се става “Звезда на електронната търговия”?
 
Един онлайн магазин става ,,Звезда на електронната търговия” когато бъде на висота във всякакъв характер: качествено и разнообразно съдържание, добро и персонализирано потребителско изживяване, оптимизирани процеси и различни канали за комуникация с целевата аудитория. Задължителни черти при топ онлайн търговците са постоянство, усъвършенстване и развитие в маркетинг направление. Това се изразава в добър дизайн, адекватни маркетинг послания, ангажираност в социалните мрежи, активен retention маркетинг, опция за потребителски отзиви и не на последно място отличен съпорт. На кратко ,,Звездата на електронната търговия'' трябва да задоволява потребителските нужди, желания и очаквания.

Каква е ролята на CRM специалиста в онлайн магазина

Петър Лозанов, CloudCart: “Инвестирай 20% за създаване на уебсайт и 80% за маркетинг, когато пускаш първия си онлайн магазин”

Петър Лозанов, CloudCart: “Инвестирай 20% за създаване на уебсайт и 80% за маркетинг, когато пускаш първия си онлайн магазин”
1. Как започнахте работа в CloudCart?
 
Получих възможност да покажа и развия идеите и знанията си в компания, чийто продукт е основа за бизнесите на хиляди предприемачи и техните служители. За мен това донесе две неща.

От една страна - възможност да изградя силен екип, който да успее да изведе CloudCart на външни пазари. От друга - да спомогна за успехите на редица индустрии през подобряване на възможностите за продажби онлайн.

“Идеалният онлайн магазин е интуитивен, бърз и опростен” - Димитър Иванов от Valival Digital Agency

“Идеалният онлайн магазин е интуитивен, бърз и опростен” - Димитър Иванов от Valival Digital Agency
1.Как започнахте работа във Valival Digital Agency?

Преди Valival доста години ръководих собствен бизнес и в това време установих, че най-интересната сфера в бизнеса за мен е маркетингът. Покрай активностите, които се налагаше да правя и за бизнеса си, научих много и натрупах доста солиден опит. След като прекратих със собствената си инициатива, съвсем логична стъпка беше да потърся възможност да продължа да се занимавам с маркетинг и започнах да се оглеждам за такива възможности в Стара Загора, където вече живеех. Точно в този момент в дигитална агенция Valival се търсеше маркетинг специалист и реших да кандидатствам за тази длъжност. След не много дълъг период от време вече имах и възможността да оглавя маркетинговия отдел, който активно се развива и расте всяка година.

Прочети още: “Идеалният онлайн магазин е интуитивен, бърз и опростен” - Димитър Иванов от Valival Digital Agency

Инвестирайте в Conversion Rate Optimization за развитието на вашия онлайн магазин

Инвестирайте в Conversion Rate Optimization за развитието на вашия онлайн магазин
1. Как дойде идеята за създаването на MarmaLAB?
 
Идеята за MarmaLAB се “роди” през 2017-а, когато и аз, и моят съдружник все ощя бяхме част от корпоративния свят. Имахме знания, които трябваше да превърнем в опит и малко свободно време, за да го правим. Никога не съм крил, че в началото MarmaLAB беше повече хоби, но се радвам, че успяхме да го превърнем в бизнес. Надявам се, разпознаваем и вдъхващ доверие.
 
Стартирахме с услуги, свързани с дигиталния маркетинг, но пазарът бързо ни преориентира. Поставихме си за цел агенцията да се профилира изцяло и само към електронната търговия и съм щастлив, че успяхме да го постигнем.

Прочети още: Инвестирайте в Conversion Rate Optimization за развитието на вашия онлайн магазин

Какво е CRO и защо е важен за българските онлайн магазини

Какво е CRO и защо е важен за българските онлайн магазини
Ростислав Георгиев, Gloross Shopify Experts
 
1. Как дойде идеята за създаването на Gloross Shopify Experts?
 
Идеята за създаването на Gloross като агенция произтича от моята страст към технологиите, дизайна и предприемачеството заедно с нараствaщото търсене и потенциал в индустрията за електронна търговия и специално с Shopify платформата.

Прочети още: Какво е CRO и защо е важен за българските онлайн магазини

Минералната вода – най-добрият избор за хидратация през лятото

Минералната вода – най-добрият избор за хидратация през лятото
Не изчаквайте жаждата да ви припомни необходимостта от поемане на течности, съветва проф. д-р Донка Байкова.

Лятото e тук и освен че ни зарежда с положителни емоции и усмивки, то изисква и специално внимание към нуждите на тялото ни. В този сезон нараства желанието да се движим и затова наш верен спътник в ежедневието трябва да бъде бутилката вода, която ще се погрижи да сме здравословно хидратирани и с неизчерпаема енергия.
 

Реклама

Представяме ви:

Още съвети: