Емилия Георгиева: “В Меншън вярваме, че всеки служител е ценен.”

Емилия Георгиева: “В Меншън вярваме, че всеки служител е ценен.”
Към момента Емилия Георгиева е Бизнес партньор „Човешки ресурси“ в Mansion Group. Придобива магистърска степен по „Управление на човешките ресурси“ в УНСС и има предишен опит в областта на управлението на хора в местни и международни компании в областта на развлекателната индустрия и застраховането.
 
1. Г-жо Георгиева, каква ще е организацията на работа сега, след повече от година пандемична обстановка? Завръщането в офисите вече факт ли е или се придържате към друг режим на работа?

През март 2020 г. светът се изправи пред необходимостта да се предприемат бързи и адекватни решения. Пандемията постави под светлините на прожекторите качествата гъвкавост, адаптивност и решителност като ключови за оцеляването на световната икономика. В този смисъл Меншън успя да калибрира целите си спрямо актуалната ситуация.

Компанията реагира мигновено на настъпилите промени и успя да съхрани трендовете си на развитие, залагайки на приоритети като сигурност за служителите, запазване високото качество на обслужване на клиентите си, фокус върху разработването на нови пазари и надграждане на портфолиото от продукти и услуги. И всичко това – от уюта на домашната атмосфера.
 
2. Трудно ли се стига до избора на такъв режим?

Когато настъпи голямата промяна, нямаше съмнение, че трябва да помислим най-напред за сигурността на служителите. Затова от март 2020 г. всички в Меншън работят от вкъщи, като са подсигурени необходимите за безпроблемното изпълнение на служебните задължения средства. Решението на мениджмънта за преминаване в режим на работа от разстояние беше взето изцяло с мисълта и грижата за хората, вярвайки, че спокойствието и сигурността на служителите са ключът към цялостния успех на компанията.

Към днешна дата работим върху изготвяне на стратегия за преминаване към предишния режим на работа. Резултатите от проведеното вътрешно проучване ни позволиха да усетим пулса на компанията. Гъвкавостта и балансът между работата и личния живот са в основата на плана ни за рестарт.  

3. Каква е ролята на работното пространство за мотивацията и удовлетворението на служителите?

Комфортът и условията на работното пространство са от изключително значение за това човек да се чувства добре и мотивиран да изпълнява служебните си задължения. Осъзнавайки това, Меншън подсигури възможност на всеки от екипа да се възползва от необходимата му техника, бюро, ергономичен стол и др., подпомагайки го в изграждането на свой офис кът в рамките на дома. Включването на ежемесечен финансов ресурс, необходим за покриване на основни режийни разходи (интернет, отопление, семейни инициативи и др.), допълнително внесе усещането за съпричастност у хората, което бе особено важно в този момент.
 
4. Мегапарк ги очаква изцяло трансформиран. Как оценявате промените в интериора?

Високо ценим усилията, положени за обновяване визията на вътрешния облик на сградата, и Ви поздравяваме за избора на дизайнерски решения. Откроява се топлината на меките нюанси, които създават чувство за комфорт и спокойствие. Цялостната промяна на интериора изгражда усещане за уют и удобство, което е изключително ценно в контекста влиянието на работното пространство върху мотивацията на служителите.
 
5. Какви са начините за поддържане на корпоративната култура, когато хората и екипите са отдалечени дълго време? Бихте ли споделили успешни примери?

Съзнавайки необходимостта да трансферираме доскорошните инициативи, провеждани на живо (happy hour, тиймбилдинги, турнири, групови събирания), във виртуални такива, се наложи да бъдем изключително гъвкави и доста креативни, за да продължим да поддържаме корпоративния дух в Меншън. В тази връзка заложихме на виртуални състезания, игри, мастър-класове и други дейности, стимулиращи активното участие на служителите. Целта ни е да подпомогнем всеки да се усети част от цялото, част от екипа въпреки физическата дистанция. В топлите месеци поощряваме събирането на малки групи на открити пространства, при спазване на всички мерки за безопасност, с оглед да подобрим корпоративната култура и да заздравим екипния дух в компанията.
 
6. А кои според Вас са печелившите стратегии за запазване на ценните служители?

В Меншън вярваме, че всеки служител е ценен. А печелившата стратегия за запазване на служителите ни, е пряко обвързана с разбирането ни за развитие на бизнеса. Това е една от основните причини да търсим мнението на хората в компанията, да откликваме на техните нужди и да се интересуваме от това как се чувстват и какво можем да подобрим. Създадохме изцяло нов автоматизиран процес, който улавя нагласата на новите колеги, за да успеем да предприемем нужните действия за промяна, ако това е необходимо. По този начин целим всеки да почувства индивидуално отношение и грижа, така характерни за Меншън.

Разработеният вече процес по целеполагане гарантира предоставянето на двупосочна обратна връзка между мениджърите и екипите им, а това от своя страна допринася за съществуването на открита и ясна комуникация в компанията.

Организирането на обучителни сесии за надграждане на мениджърските умения дава своето отражение по всички нива на йерархията, вследствие на което се радваме и на положителните резултати.
 
7. Kакво ще бъде „новото нормално“ във фирмената култура?

Ние, в Меншън, залагаме на две ключови думи, що се касае до формулиране на разбирането за „новото нормално“ във фирмената ни култура – грижа и доверие.
Грижата е насочена не само към физическото благосъстояние на хората, но и към тяхното психическо и емоционално здраве. Предоставяме на служителите и техните близки възможността да се възползват от Програма за помощ на служители, която ги подпомага по-успешно да се справят със своите лични и професионални отговорности.

Доверието е единицата мярка за успех, без която нямаше как заедно да преминем през изпитанието, наречено пандемия. Видяхме, че при наличие на мотивация, отговорност и ангажираност, дистанцията е неспособна да повлияе на резултатите. В този смисъл предоставяме гъвкавост и проявяваме разбиране в индивидуалния подход при балансирането между работата и личния живот.
 
За компанията:
Mansion Group е компания с над 15-годишна история в онлайн гейминга, наложила се като лидер с международно признание. Компанията управлява три водещи онлайн казина включително Casino.com, MansionCasino и Slots Heaven, както и спортния канал MansionBet.com.

Mansion Group е носител на престижни награди в индустрията - Online Casino Operator of the Year 2018, WiG 2019 Employee Wellbeing Award, IGA 2020 Best Customer Service Company.

Кампанията на MansionBet “Cheltmas” спечели престижната награда EGR Marketing and Innovation Awards 2021 за маркетингова кампания (спортни залагания).

Доц. Димитър Петков към хората, страдащи от разширени вени: Движете се активно през лятото, за да противодействате на венозния застой

Доц. Димитър Петков към хората, страдащи от разширени вени: Движете се активно през лятото, за да противодействате на венозния застой
Доц. Д-р Димитър Петков - Началник на Отделение по съдова и ендоваскуларна хирургия МБАЛ „Тракия“, Стара Загора е съдов хирург с дългогодишен опит в лечението на съдовите заболявания, с водещи интереси в областта на ендоваскуларното им лечение.

Той е един от първите съдови хирурзи в страната въвели и популяризирали широко ендоваскуларната лазерна аблация и склеротерапията при лечение на варикозната болест.

Прочети още: Доц. Димитър Петков към хората, страдащи от разширени вени: Движете се активно през лятото, за да...

Атмосферата в офиса – от кого и какво зависи?

Атмосферата в офиса – от кого и какво зависи?
Ани Хира е специалист с 20-годишен опит и счита себе си за човек, който знае какво означава да живееш и работиш с радост! От корпоративната си практика придобива мениджърски опит и разбира колко е важно да се управляват процеси и екипи, като постига високи резултати, които ѝ дават увереност, че моделът ѝ на управление работи успешно. Нейна най-голяма страст са човешките взаимоотношения и тя вярва, че най-важното е изграждането на среда, която допринася за развитието на човешкия потенциал. В настоящия момент Ани Хира е бизнес консултант Човешко развитие и създател на ХЮГА БГ.

Прочети още: Атмосферата в офиса – от кого и какво зависи?

Зелената трансформация на модната индустрия е необходима реалност

 Зелената трансформация на модната индустрия е необходима реалност
Как и защо една българска компания за дамско облекло и конфекция преминава към по-екологично и зелено производство?

В световен мащаб модната индустрия е един от най-големите замърсители на околната среда. Проучвания доказват, че тя е отговорна за 10% от годишните глобални въглеродни емисии, което е повече от всички международни полети и морски корабоплавания взети заедно. Анализите показват още, че въздействието на бранша върху околната среда включва над 92 милиона тона отпадъци, произведени годишно и 79 трилиона литра използвана вода. Какво могат да направят производителите в сектора, за да се промени негативната статистика? Голяма част от тях вече са трайно ориентирани към по-зелени и екологични решения. Сред българските компании също има не малко фирми, които успешно реализират своята зелена трансформация.

Прочети още: Зелената трансформация на модната индустрия е необходима реалност

Работодатели и служители могат едностранно да въвеждат и договарят на home office

Работодатели и служители могат едностранно да въвеждат и договарят на home office
Извънредното трудово законодателство предлага нови възможности на работодателите за ефективно използване на човешките ресурси

Промени в Кодекса на труда, които гарантират в по-голяма степен правата и задълженията на страните по трудовото правоотношение на национално ниво ще бъдат представени по време на практически семинар от Теодора Дичева, специалист по трудово право. Бивш директор на Правната дирекция на Главна инспекция по труда, Теодора Дичева е автор на многобройни коментари, книги, сборници и наръчници в областта на трудовото законодателство с приоритет в областта на практическото прилагане на трудовото законодателство.

Прочети още: Работодатели и служители могат едностранно да въвеждат и договарят на home office

Да не спираме да инвестираме в най-ценния актив - хората

Да не спираме да инвестираме в най-ценния актив - хората
По природа съм оптимист и вярвам, че със системни усилия за развитие и задържане на бизнеса,  правилна стратегия и иновации може Източна Европа да се трансформира от възникващ в напреднал енергиен пазар, казва Милена Виденова, изпълнителен директор на Акспо България в специално интервю за b2b Media.
 
Милена Виденова е изпълнителен директор на Акспо България ЕАД. Тя е доказан мениджър с повече от 20 години опит в банковата, застрахователната и финансовата сфера. Голяма част от кариерата си прекарва в банковата индустрия, работейки за германската HypoVereinsbank, най- голямата банка в България - UniCredit Bulbank и австрийската HYPO NOE Gruppe Bank.

Прочети още: Да не спираме да инвестираме в най-ценния актив - хората

Функционалните напитки отразяват най-новите тенденции в храненето, провокирани от борбата с коронавируса

Диетологът Ипократис Пападимитракос: Функционалните напитки отразяват най-новите тенденции в храненето, провокирани от борбата с коронавируса
Интересът към храни и напитки, повишаващи имунитета расте средно с 23% на месец от края на 2020 г.

Никога досега темата за храненето не е била толкова актуална и гореща, както през последната година, белязана от ковид. Да, храненето, готвенето и снимките на храна не са спирали да доминират в социалните мрежи, но особеното в новата тенденция е, че тя е фокусирана върху осъзнатото здравословно хранене.

Прочети още: Функционалните напитки отразяват най-новите тенденции в храненето, провокирани от борбата с...

Реклама

Представяме ви:

Още съвети: