Ролята на водата и насоки за избор на храни при кърмене

Ролята на водата и насоки за избор на храни при кърмене
Добрата хидратация на кърмачката изисква 16 чаши вода дневно

д-р Теа Александрова, педиатър

Д-р Александрова завършва медицина с отличие през 2018 г. Работи в отделението по педиатрия и в спешения педиатричен кабинет към УМБАЛСМ „Н. И. Пирогов“ от началото на 2019 г., както и в отделение за Ковид-19 за деца в същата болница през 2020 г. От лятото на 2020 г. създава Инстаграм профил @mamadoc.bg, в който споделя полезна информация относно отглеждането на деца, както и съвети за бързо справяне с възникнали медицински състояния. Вярва, че информираността е най-важният ключ за осъзнато и спокойно родителство. Именно това я мотивира да споделя в Инстраграм канала си информация, която често остава неясна за родителите.

Прочети още: Ролята на водата и насоки за избор на храни при кърмене

Ролята на водата за здравето на детските зъбки

Ролята на водата за здравето на детските зъбки
Профилактиката трябва да включва всички източници на флуор, Интервю с д-р Ирина Михайлова, дентален лекар
 
Д-р Михайлова, как точно водата помага за здравето на детските зъбки?

Приемът на вода поддържа устата чиста – измива от зъбите захарите и киселините вследствие на приема на сладки, кашави храни и подсладени напитки. Тя отмива оцветяванията от соковете по емайла и премахва сухотата в устата, като стимулира слюнката, която се бори с бактериите. Водата няма калории, а подсладените напитки и соковете съдържат определено количество захар и калории, които стимулират микроорганизмите да се развиват и да влошават здравето на зъбите. Пиенето на вода помага за поддържането на естествената хигиена и е винаги полезно за здравето.

Прочети още: Ролята на водата за здравето на детските зъбки

Велосипеден тур през три държави и три столици в подкрепа на хората с диабет

Велосипеден тур през три държави и три столици в подкрепа на хората с диабет
Румънката Габриела Айриней ще пропътува на велосипед разстоянието между София, Букурещ и Кишинев.
 
Габриела Айриней, диагностицирана с диабет тип 1 през 2002 г., стана първата жена през 2017г, която обиколи Румъния на велосипед. В рамките на тази инициатива Габриела е изминала почти 3000 км с велосипед, което прави обиколката на Румъния максимално близка до дължината на нейната граница (3149,9 km).

Прочети още: Велосипеден тур през три държави и три столици в подкрепа на хората с диабет

Изворната вода - здравословният избор за добра хидратация от първия ден на бебето

Изворната вода - здравословният избор за добра хидратация от първия ден на бебето
Две онлайн събития предложиха ценни съвети на бременни и млади майки за приема на вода и храненето на новородено.
 
Всички знаем, че хидратацията и пиенето на достатъчно натурална вода е ключът към здравето ни, но рядко си даваме сметка колко важно е правилно да разбираме нуждите на най-малките и значението на водата за тяхното нормалното развитие, за да растат здрави и енергични. DEVIN Изворна е посветена на мисията да помага именно на бебетата и децата за изграждането на добри навици за пиене на чиста натурална вода, като споделя полезна информация и съвети от уважавани специалисти, с цел да подкрепи децата и родителите още от първия ден на бебето.

Прочети още: Изворната вода - здравословният избор за добра хидратация от първия ден на бебето

Разширените вени изискват постоянна грижа, особено през лятото

Разширените вени изискват постоянна грижа, особено през лятото
Дръжте под контрол заболяването с помощта на доказаните венотоници, препоръчва магистър-фармацевт Надежда Колева

Вените са съдовете, по които кръвта се движи към сърцето. И тъй като венозните стени нямат мускулни влакна, еднопосочното движение на кръвта в тях се осигурява от венозните клапи и от съкращението на околните мускули. Когато ходим и мускулите ни се съкращават, те подпомагат придвижването на кръвта по вените. Когато обаче стоим прави продължително, кръвта забавя движението си и се задържа в най-ниско разположените части на тялото.

Прочети още: Разширените вени изискват постоянна грижа, особено през лятото

Каква е ролята на CRM специалиста в онлайн магазина

Каква е ролята на CRM специалиста в онлайн магазина
1. Как започнахте работа в Netpeak?
 
По стандартния начин: преди 4 години бях поканен на интервю за работа с Геннадий Воробьов (CEO на Netpеak Bulgariа) за позицията CRM специалист. Тогава все още нямаше такъв отдел в компанията и той ми обясни, че имат нужда от професионалист, който да помогне с развитието на тази услуга и привличането на нови клиенти. Всичко това ме привлече и мотивира да приема това предизвикателство. Ясно изградената визия, организация и точно поставените цели ме привлякоха. Отличната продуктивна среда, приятелски колектив и позитивна атмосфера са друга положителна черта на агенцията, която открих. Сега, след толкова години в Netpeak се чувствам горд и удовлетворен от свършената работа, постигнатите резултати, от развитието на CRM услугата и най-вече от доволните клиенти.
 
2. Как един CRM специалист може да помогне на успешното развитие на онлайн магазин?
 
Добрият CRM специалист помага на онлайн магазина да създава по-силни и дълготрайни взаимоотношения с клиентите си, което води до повишаване на продажбите и растеж на бизнеса. За да бъда по-конкретен ще посоча в какви направления работи CRM специалиста: разработване на стратегия за развитие на лоялни клиенти, активиране на автоматизирани кампании, персонализиране на маркетинг посланията, подобряване на клиентското преживяване, по-добрa сегментация на целевата аудитория, повишаване ефективността и качествен анализ. Някои от основните канали и инструменти, с които работи CRM специалиста са: имейл маркетинг, push известия, pop-up кампании, Viber и/или SMS, Chat bot, AI инструменти и други.
 
3. Какви са последните новости в e-mail маркетинга?
 
Тенденциите през 2023 година в имейл маркетинг сферата могат да се маркират в няколко направления:
 
➢ Автоматизациите. Автоматизираните имейли помогнаха да доставяме персонализирани съобщения и съдържание на аудиторията през различни маркетингови канали. Това ни помогна да увеличим ефективността, да спестим доста време, ресурси и усилия по оптимизиране на процесите. Автоматизацията на имейли позволява да се увеличат приходите средно м/у 20 и 30%. Друга полза от въвеждането на автоматизирани кампании е създаването на по-добро клиентско изживяване.
 
➢ (AI) изкуственият интелект става все по-ценен. В резултат на това платформите използващи изкуствен интелект ни помагат да изпращаме по-качествени имейли. Например с помощта на Chat GPT увеличaваме процента на Open Rate, CTR и да генерираме повече поръчки от кампаниите си. Друга новост в това направление са функционалностите на платформи базирани на ,,machine learning”. Mашинното обучение използва програмирани алгоритми, които получават и анализират входни данни, за да предскажат стойности. Например ние използваме подобна функционалност, за да сегментираме таргет аудитория по: Брой поръчки за следващите 2 месеца, Вероятност при риск за отпадане, Стойност на последваща поръчка и други.
 
➢ Интерактивно съдържание. Интерактивните имейли имат функционални елементи в имейл шаблона, които позволяват на потребителите да се ангажират със съдържанието. Понастоящем интерактивното съдържание се състои от викторини, въртележки с изображения и геймификации, които са популярни сред потребителите. Всъщност те могат да повишат CTR до 300%. В резултат на това те повишават ангажираността на клиентите и значително увеличават взаимодействието с имейлите. Основната концепция на интерактивността при имейл кампаниите е да се взаимодейства със съдържанието.
 
➢ Употребата на multi-channel инструменти. С цел повишаване ефективността и добрите резултати използваме микс от различни канали през които да достигнем до целевата аудитория и да персонализираме посланията въз основа на потребителското поведение.
 
➢ Персонализиране на имейл съдържанието. Един от най-добрите начини за генериране на повече приходи чрез имейл маркетинг е персонализиране на потребителското изживяване. Използването на динамични тагове в темплейтите за име, фамилия или други данни за персонализиране, като последни покупки или местоположение, правят имейл кампаниите по-благоприятни и целенасочени. Също така изпращането на автоматизирани имейли въз основа на потребителското поведение е първокласна стратегия за изграждане на доверие и връзка, а оттам и на по-високи приходи.

Венцислав Танев e част от eCommerce Academy Awards 2023 - Конкурсът на електронните търговци в България. Повече за наградите и как да се включите можете да видите тук: https://awards.ecommercebg.com/.

Каква е ролята на CRM специалиста в онлайн магазина

4. Какви съвети бихте дали на онлайн търговците за да могат да направят своя e-mail бюлетин привлекателен за клиентите?
 
Основното което онлайн търговците трябва да направят е да се придържат към добрите практики за имейл маркетинга, а именно:
 
1) изграждане на лист с контакти на истинска и качествена аудитория, която изрично се е записала за имейл бюлетина на дадения онлайн магазин;

2) образуване на групи от сегментирани контакти по специфичен признак, потребителско поведение или демографски характер;

3) изграждане на адаптиран имейл шаблон с фокус към мобилните устройства и разбира се оптимизиран към ,,dark mode";

4) разнообразно, полезно, релевантно и интерактивно съдържание на имейл шаблона спрямо целевата аудитория;

5) използване на Chat GPT за помощ и насоки по подобряване на заглавията и текстовете в имейл шаблоните;

6) определяне на оптимална честота на изпращане на имейл бюлетините предвид спецификата на бизнеса: ежеседмично, през седмица или месечно;

7) актовно да се правят A/B тестове на различните имейл темплейти;

8) въвеждане на геймификации с цел увеличаване на потребителската ангажираност;

9) друга добра практика е да се следят конкурентите, какви кампании реализират и да се взаимстват добрите практики и да се избягват лошите примери.

10) редовно да следят популярни блогове със статии за имейл маркетинг, като например този на Netpeak.
 
 
5. Опишете идеалния онлайн магазин с три думи.
 
Със съдържание, практичен и бърз.

Каква е ролята на CRM специалиста в онлайн магазина
 
6. Как се става “Звезда на електронната търговия”?
 
Един онлайн магазин става ,,Звезда на електронната търговия” когато бъде на висота във всякакъв характер: качествено и разнообразно съдържание, добро и персонализирано потребителско изживяване, оптимизирани процеси и различни канали за комуникация с целевата аудитория. Задължителни черти при топ онлайн търговците са постоянство, усъвършенстване и развитие в маркетинг направление. Това се изразава в добър дизайн, адекватни маркетинг послания, ангажираност в социалните мрежи, активен retention маркетинг, опция за потребителски отзиви и не на последно място отличен съпорт. На кратко ,,Звездата на електронната търговия'' трябва да задоволява потребителските нужди, желания и очаквания.

Каква е ролята на CRM специалиста в онлайн магазина

Петър Лозанов, CloudCart: “Инвестирай 20% за създаване на уебсайт и 80% за маркетинг, когато пускаш първия си онлайн магазин”

Петър Лозанов, CloudCart: “Инвестирай 20% за създаване на уебсайт и 80% за маркетинг, когато пускаш първия си онлайн магазин”
1. Как започнахте работа в CloudCart?
 
Получих възможност да покажа и развия идеите и знанията си в компания, чийто продукт е основа за бизнесите на хиляди предприемачи и техните служители. За мен това донесе две неща.

От една страна - възможност да изградя силен екип, който да успее да изведе CloudCart на външни пазари. От друга - да спомогна за успехите на редица индустрии през подобряване на възможностите за продажби онлайн.

Реклама

Представяме ви:

Още съвети: