За да се изправим, трябва да гледаме нагоре

За да се изправим, трябва да гледаме нагоре

Никое велико откритие не е направено докато откривателят се е намирал в зоната си на комфорт. Ние в момента сме изцяло извън нея – и със сигурност това ще извади най-доброто от нас като бизнес хора, стратези, предприемачи, казва Катя Димитрова, основател и собственик на ПР агенция „Интеримидж“, председател на Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) в периода 2016 – 2018 г в специално интервю за b2b Media.

Нека започнем с проучването, което представихте наскоро относно потребителските нагласи в настоящата ситуация – как се променят бизнесите и потребителите по време на кризата?

Прочети още: За да се изправим, трябва да гледаме нагоре

Иновацията: летящ старт след криза

Иновацията: летящ старт след криза

Адаптацията към извънредните условия ни носи позитиви, които ще подпомогнат успеха на бизнеса, казва Красимир Димитров, управител на фирмата, предлагаща мобилната услуга SHAREASCOOT в специално интервю за b2b Media.

Имате ново транспортно предложение за столицата. Има ли определено предимство в това да го лансирате в условията на социална изолация и криза?

Прочети още: Иновацията: летящ старт след криза

В момента се раждат нови възможности

Стефан Бумов, съосновател и главен оперативен директор на HeleCloud

Историята доказва, че човекът и бизнесът винаги се адаптират. Предстои ни да бъдем свидетели на един такъв етап и намирам това за вълнуващо, споделя Стефан Бумов, съосновател и главен оперативен директор на HeleCloud, в специално интервю за b2b Media.

В условията на настоящата криза е факт, че стресът за всички е твърде голям и колкото и да се опитваме да бъдем оптимисти, трудностите се трупат. Виждаме, че бизнесът и икономиката са блокирани и едва ли ще се върнат към нормалното си състояние скоро. Но има и такива, за които въпреки спирането на големи части от икономиката, настоящата ситуация предразполага и към нови възможности. Как изглежда ситуацията според вас?

Съгласен съм с Вас, това е точно така. Разбира се, че ситуацията е тежка и ще се отрази в голяма степен негативно на бизнеса и световната икономика. Адаптирайки се към новата реалност, в която бяхме поставени при изключително кратки срокове, е много важно да не губим оптимизма си, да помислим внимателно как можем да преструктурираме своя бизнес и изгладим процесите в него. Сега е точният момент да извлечем най-доброто както за бизнеса, така и, разбира се, за служителите ни, които са най-важният ни актив със или без криза. Да се оптимизират процеси, да се развият стратегии и да се структурира дейността на бизнеса спрямо новите норми, които несъмнено ще останат част от работния процес и след преминаването на пандемията.

Прочети още: В момента се раждат нови възможности

Петя Димитрова: Дигитализацията е основа на банкирането на бъдещето

Петя Димитрова: Дигитализацията е основа на банкирането на бъдещето

Главният изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на Пощенска банка е първият български банкер на корицата на престижното издание

Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на Пощенска банка, е представена на корица и във водещото интервю на последния брой на списание The European Financial Review. Тя е първият български банкер, който престижното международно бизнес издание интервюира, а във фокуса му досега са били водещи политици, представители на бизнеса и обществени фигури като настоящият президент на Франция Еманюел Макрон и мениджъри от водещи европейски банки. Англоезичното издание достига до аудитория от над 300 000 топ мениджъри, предприемачи и инвеститори от цял свят.

Прочети още: Петя Димитрова: Дигитализацията е основа на банкирането на бъдещето

Днес технологията е част от всеки бизнес

Днес технологията е част от всеки бизнес

Важно е да се следи технологичното развитие и последните тенденции, за да може бизнесът да остане конкурентноспособен и да „презареди“ своя растеж, твърди Йоанис Кацанидис, управител на SoftOne Bulgaria в специално интервю за b2b Media.

Като един от лидерите в развитието на базираните в облак решения в Югоизточна Европа, бихте ли споделили какви са тенденциите в региона?

Прочети още: Днес технологията е част от всеки бизнес

Талантът и амбицията са от ключово значение

Талантът и амбицията са от ключово значение

Карим Рашид е име в световния дизайнерски бранш, което няма нужда от представяне. С повече от 4000 осъществени проекта, над 300 награди и клиенти в над 40 страни,  Карим с лекова успява да е винаги актуален и вечно променящ се. Истинска стихия в света на дизайна, той е многогодишен носител на наградата Red Dot, Наградата за добър дизайн на Чикагския литературен клуб, Наградата за интериорен дизайн на годината и Наградата за индустриален дизайн на Американското дружество на индустриалните дизайнери, а неговата работа е представена в 20 постоянни колекции в галерии и музеи по целия свят. Истинска чест е за българския интериорен бранш дизайнер от неговия ранг с радост и готовност да се присъедини към състава на международното жури на Националното съревнование за интериорен дизайн Dibla Design Awards 2019. 

Прочети още: Талантът и амбицията са от ключово значение

Как се пише рекламно послание, което работи

Как се пише рекламно послание, което работи

Дрейтън Бърд е една от най-значимите фигури в областта на директния маркетинг и реклама за последния четвърт век. Има 52 години практически опит в онлайн и офлайн маркетингa. През 2003-та година „Chartered Institute of Marketing” определя Дрейтън Бърд като един от 50-те специалисти в света, оформили развитието на съвременния маркетинг, затова получава прозвището "Бащата на маркетингa". Той ще бъде един от лекторите на предстоящото събитие на 18-ти и 19-ти октомври Innowave Summit 2019 във Варна.

Ако трябва да дадете съвет за това как да сме успешни копирайтъри, какъв би бил той?

Прочети още: Как се пише рекламно послание, което работи

Реклама

Представяме ви:

Още съвети: