90% от каросерията и интериора на една кола може да бъде 3D принтиран
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Запознайте се с Теодосий Теодорсиев, основател на Kinetik Automotive, чиито екип разработи първия електрически спортен автомобил. Също така е сериен предприемач, основател на софтуерната фирма DevLabs, базирана във Варна, съосновател на единствения български стартъп, преминал през най-престижния accelerator Y Combinator в силициевата долина.
Тео завършва Техническия университет във Варна, Executive MBA в Cotrugli Business School и следдипломна квалификация в Япония. Любимата му дума е „невъзможно“, особено, когато хората я използват по отношение на начинанията му. Вярва, че един от начините да „хакнете системата“ е винаги да се стремите да дадете възможност за реализация на талантливи, енергични и целенасочени хора, независимо от техния академичен или практически опит . Затова и любимият му цитат е на американската етноложка Маргарет Мийд, който гласи следното: „Никога не се съмнявайте, че малка група мислещи, отдадени граждани могат да променят света. Всъщност, само тя може да го промени“. Това послание е в основата и на самия проект за създаване на Kinetik Automotive.
Прочети още: 90% от каросерията и интериора на една кола може да бъде 3D принтиран
Пораснахме близо 4 пъти като състав и запазваме силни позиции в почти всички държави в Европа
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Поляк спечели първия етап в Обиколката на България
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Прочети още: Поляк спечели първия етап в Обиколката на България
Компаниите осъзнаха, че основното е грижата за хората
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Опазването на хората, на екипа, е от първостепенна важност. По това си личи и добрият работодател. Това са хора с опит, подготвяни с години и загубата им би била проблем за бъдещето, обяснава Светлозар Петров, основател на Job Tiger в специално интервю за b2b Media.
Светлозар Петров е управител на компанията за комплексни HR услуги JobTiger и един от създателите на www.jobtiger.bg – първият професионален и напълно интегриран сайт за търсене и предлагане на работа в България. Член на настоятелството на Американския университет в България, член на настоятелството на Фондация на бизнеса за образованието, един от създателите на Клуба на корпоративния дарител и доскорошен член на борда на директорите на Българския дарителски форум. Член на почетния съвет на Международната награда на херцога на Единбург за България.
Прочети още: Компаниите осъзнаха, че основното е грижата за хората
Свидетели сме на ускорена и дори принудителна дигитализация
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Изискванията за социално дистанциране доведоха до промяната на потребителските навици, продиктувана от стоенето вкъщи, е оказала влияние върху целия дигитален бранш, казва Цветелина Ненкова, маркетинг мениджър на СуперХостинг.БГ.
Ускорена и дори принудителна дигитализация, преминаване към нови модели на работа онлайн, включително и на дейности, които преди не сме си представяли, че могат да се дигитализират – това е една от най-значимите тенденции, на която станахме свидетели през месеците на извънредно положение у нас. Фирми и учреждения, в които дигитализацията се обсъжда от години, сега се наложи да я извършат за броени дни, за да продължат работата си. И тази променена реалност, според експерти от сектора, най-вероятно ще се запази дълго след извънредното положение.
Прочети още: Свидетели сме на ускорена и дори принудителна дигитализация
Живеем в интересни времена
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Ценете кадрите си. Отстоявайте принципите си
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Покажете на служителите и клиентите си, че наистина държите на тях и то устойчиво във времето. Това се отплаща в трудни моменти като настоящия, коментира Иван Илчев, основател на Casa Kakau в специално интервю за b2b Media.
Иван Илчев e маркетолог, завършил бакалавърска степен по „Международен бизнес и мениджмънт“ в Утрехт, Холандия; магистърска степен по маркетинг мениджмънт в „City University of Seattle“, САЩ; и магистърска степен по „Международен бизнес“ в Софийски Университет „Св. Климент Охридски“. Той основава Casa Kakau като семейна компания от Пловдив, произвеждаща здравословен, натурален шоколад по технологията „bean to bar“ /от какаови зърна/. Историята на фирмата започва през есента на 2016 година, когато със съпругата му решават да приготвят домашен шоколад от какаови зърна за сина си. Той е със силни хранителни алергии, затова шоколадът трябва да бъде без мляко и млечни продукти, без добавки, без лецитин, без глутен, без подобрители, консерванти и стабилизатори. Продуктът става много вкусен и двамата решават да споделят това здравословно изкушение с приятели и хора извън семейството. Така започват да предлагат продуктите на специализирани базари и изложения и постепенно изграждат собствено производство.