Бизнесът с комуникации извървя дълъг път

Бизнесът с комуникации извървя дълъг път

Многообразното съдържание и наситеността на послания, дебнещи потребителите отвсякъде, са голямо предизвикателство за всеки специалист от бранша, казва Николай Неделчев в интервю за b2b Media.

Николай Неделчев е основател и управляващ директор на най-голямата специализирана група за маркетингови комуникации в България – Публисис Груп България, която тази година празнува 20-я си юбилей. За този период компанията се утвърждава като лидер в реализацията на интегрирани кампании, включващи областта на връзките с обществеността, рекламата, медийното планиране, промоционалния и събитиен маркетинг, интернет и дигиталните решения, производство на аудио-визуални продукти.

Прочети още: Бизнесът с комуникации извървя дълъг път

Искам да бъда полезен на света

Искам да бъда полезен на света

Работим по идеята за e-walls или онлайн платформа за споделяне на маршрути в катерачни зали, казва Ивайло Пенчев в интервю за b2b Media.

Ивайло Пенчев е сериен предприемач. Основател е и участва активно в управлението на редица компании - Walltopia, Auxionize, Extrapack, HRT, CompositeX, Quantacea, Civilia Properties. Най-позната сред тях е Walltopia, световен лидер в дизайна и производството на изкуствени катерачни стени и пример за българска компания, която налага тенденциите в международна индустрия.

Прочети още: Искам да бъда полезен на света

Професията „оценител“ търпи сериозно развитие

Професията „оценител“ търпи сериозно развитие

Изготвяме по 8000 оценки годишно. Стойността на един актив не е равна на неговата цена, коментира Ценка Божилова, управител на “Адванс Адрес Експертни оценки”. Според нея етичните стандарти в тази професия са пряко свързани с отговорността, която оценителите носят пред обществото и пред възложителите, които се осланят на техните професионални съвети.

Прочети още: Професията „оценител“ търпи сериозно развитие

Колко ще спечелим, ако променим мисленето си?

Колко ще спечелим, ако променим мисленето си?

Обещавам ви, че ще спестите ужасно много пари, ако промените начина си на мислене, казва Джеф Рам, който ще даде своите експертни съвети на 29 септември.

Рам е създател на маркетингови идеи, които са се превърнали в легенда! Негови клиенти са Honda, TATA, Toyota, SAGE, Tiger Brands, Goldwell and Chrysler. Джеф е най-младият президент на President of the Professional Speaking Association UK и член на световната Global Speakers Federation.

Прочети още: Колко ще спечелим, ако променим мисленето си?

Интересът на чуждите инвеститори се увеличава прогресивно

Интересът на чуждите инвеститори се увеличава прогресивно

Аз лично подкрепям българския туризъм, тъй като България предлага отлични условия за почивка и отдих, коментира изпълнителният директор на Агенцията за инвестиции в интервю за b2b Media.

Той е юрист, специализирал в сферата на сливанията и придобиванията, както и в областта на инвестициите. Професионалният му път преминава през големите международни консултантски компании, сред които и българските подразделения на някои от четирите най-големи одиторски фирми в света.

Магистър по право от СУ „Св. Климент Охридски“. Стамен Янев е специализирал европейско и английско право в ASSER College Europe в Холандия, University of Cambridge, University College в Лондон,  European University Institute във Флоренция. Г-н Янев е член на Софийската адвокатска колегия и главен асистент в Института за държавата и правото при БАН, секция по публично-правни науки.

Прочети още: Интересът на чуждите инвеститори се увеличава прогресивно

Имаме нужда от нови, успели, мотивирани, истински лидери

Имаме нужда от нови, успели, мотивирани, истински лидери

Всеки човек е мини медия и това промени изцяло начина на работа на модерния ПР специалист, коментира Мария Гергова в интервю за b2b Media.

Мария Гергова е основател и собственик на Юнайтед Партнърс – една от водещите специализирани агенции за стратегически комуникации. Агенция Юнайтед Партнърс е заемала челна позиция в класацията за най-добра агенция в България в няколко поредни години и е регионален партньор на няколко водещи международни вериги за ПР и стратегически комуникации като MSLGROUP, GlobalCom, BondPR, FTI и др. Мария и Юнайтед Партнърс са носители на много национални и международни награди.

Прочети още: Имаме нужда от нови, успели, мотивирани, истински лидери

Ценим иновациите и приемаме промените

Ценим иновациите и приемаме промените

Анна Чакърова е бизнес мениджър за българския пазар и отговаря за  бизнес развитието на TP-LINK от юли 2015 г.

Анна има над 15 години опит в IT индустрията, в предоставянето на ИТ продукти и бизнес решения, опит с крайни, частни и бизнес клиенти в сегмента SOHO. През последните 10 години е работила за компании като AMD, D-LINK Европа и 3Com.

В ролята си на бизнес мениджър Анна Чакърова ще отговаря за воденето на търговски преговори и разработване на бизнес планове и тяхното изпълнение. Също така ще помогне на компанията в разработването на нови бизнес стратегии за българския пазар, развитието на дистрибуторските мрежи и създаването на повече и по- добри възможности на местния пазар.

Прочети още: Ценим иновациите и приемаме промените

Реклама

Представяме ви:

Още съвети: