Музикалният албум „Причините да останеш жив“ повтаря успеха на книгата на Мат Хейг

Музикалният албум „Причините да останеш жив“ повтаря успеха на книгата на Мат Хейг

Дългоочакваният албум на британския писател Мат Хейг и барабаниста Анди Бъроуз Reasons to Stay Alive (Причините да останеш жив) влезе в топ 40 на iTunes само ден след официалната си премиера. Автор на текстовете на всички 11 песни в албума е Мат Хейг, а повечето от тях са посветени на темата за депресията. Спечелилият отдавна симпатиите на читателите по цял свят Хейг доби популярност и у нас с автобиографичната книга „Причините да останеш жив“ (изд. „Intense”), превърнала се в бестселър и платформа за популяризиране на темата за психичното здраве.

Прочети още: Музикалният албум „Причините да останеш жив“ повтаря успеха на книгата на Мат Хейг

Работодател по мярка

Работодател по мярка

В днешният свят на неограничени възможности за избор всеки бизнес се стреми да привлече повече потребители. Но доколко различните бизнес светове са привлекателни за търсещите работа? Могат ли да се предвидят причините и, най-вече, да се контролират факторите, които определят избора на кандидатстващите за работа? Ако бизнесите искат да имат екипи от перспективни и талантливи лидери, а не просто заменими работници, те трябва да се включат в "битката за талантите".

Прочети още: Работодател по мярка

Ретаргетинг х 2

Ретаргетинг х 2

Как ползването на повече от един доставчик на ретаргетинг услуги повишава резултатите, а не бюджета
*Каталин Емилиан

В света на ретаргетинг рекламата най-важни са резултатите. Когато маркетинг специалистите получат оферта от втори доставчик на ретаргетинг услуги, те често се опасяват, че използването му би довело до по-лоши резултати. Опасенията им са свързани с това, че продажбите, осъществявани чрез първата ретаргетинг стратегия, ще намалеят при въвеждане на втората, или че цените на всяка кампания ще се повишат. Всъщност данните сочат точно обратното - конкуренцията между ретаргетинг доставчиците влияе положително на резултатите. Ето как използването на повече от една ретаргетинг стратегии може да генерира по-високи печалби…

Прочети още: Ретаргетинг х 2

Джак Ма: От философ до филантроп

Джак Ма: От философ до филантроп

В света на бизнеса 8 септември ще бъде запомнен с новината, че навръх 54-ия си рожден ден в понеделник създателят на онлайн гиганта Alibaba Джак Ма се оттегля и ще се отдаде на филантропия.

Бившият учител по английски език основава и само за петнайсет години превръща Alibaba в една от най-мощните компании в света, от която зависят стотици милиони потребители. Сега той ще се съсредоточи именно върху проекти в сферата на образованието.

Прочети още: Джак Ма: От философ до филантроп

Пропуските по въвеждане на GDPR възникват като следствие от забавеното приемане на закона, съобразен с новия регламент

Пропуските по въвеждане на GDPR възникват като следствие от забавеното приемане на закона, съобразен с новия регламент

Защитата на личните данни съобразно GDPR изисква създаването на система от фирмени политики и вътрешни правила, които да гарантират сигурното обработване, използване и съхраняване на данните. Целият процес обхваща много компоненти, а един от най-важните е назначаването на квалифицирано лице, което да отговаря за работата с лични данни във всяка компания или още длъжностно лице по защита на данните. Неспазването на изискванията води до наказания, а Комисията по защита на личните данни съдейства на организациите и компаниите с препоръки за по-лесното прилагане на регламента. Влизането в сила на промените в Закона за защита на личните данни, съобразени с GDPR, обаче ще бъде и началото на сериозни проверки от страна на Комисията, които биха могли да доведат до санкции.

Прочети още: Пропуските по въвеждане на GDPR възникват като следствие от забавеното приемане на закона,...

Реклама

Още съвети:

Представяме ви: