С правилните визия и стратегия кризата става възможност

С правилните визия и стратегия кризата става възможност
Интересът към доставките е голям. Хората се научиха да пазаруват по-често онлайн, избирайки сигурна, бърза, удобна и качествена услуга, разказва Ивайло Нецов, изпълнителен директор на foodpanda Bulgaria в специално интервю за b2b Media.

Ивайло Нецов е на 34 години, роден в град София. Изучава бизнес администрация в НБУ.От 2017 година е изпълнителен директор на foodpanda Bulgaria, част от международната група на Delivery Hero.
Ръководи успешно най-голямата платформа за поръчки и доставки на храна у нас, като под негово управление са над 500 души екип. Преди да се присъедини към foodpanda България, Ивайло ръководи за една година, отдела по дигитални продажби на Би Ти Ви Медия Груп. Преди това, три години менажира специалните проекти във Fox International Channels. Той е един от създателите на проекта Explore Bulgaria на National Geographic Chanel. Има над 10 годишен опит в маркетинга и продажбите. Отговарял е за интернет продажбите на компания част от Спортал Медия Груп. Дълго време Ивайло е водил лекции на тема content and marketing към Българската Интернет Асоциация. Взима участие като водещ в два семинара в софтуерния университет на теми: видео маркетинг и digital branding. През 2017 г. започва да води и цял курс за видео маркетинг към софтуерния университет.

Прочети още: С правилните визия и стратегия кризата става възможност

Университетът е място, където хората се „заразяват“ от идеите

Университетът е място, където хората се „заразяват“ от идеите

Обичаме да казваме, че Американският университет в България е място, където студентите имат възможност да споделят и развиват собствените си идеи и да намират стимул за конкуренция и развитие, посочва Боряна Шалявска, директор отдел „Прием на студенти“ на АУБ.

Отделът, който тя ръководи, има отговорната задача да подбере отлични и перспективни студенти, които в бъдеще ще потвърдят реномето на висшето учебно заведение, в което обучението се провежда изцяло на английски език. АУБ е водещ в рейтинга на университетите у нас, а неговите випускници имат впечатляващ кариерен успех не само в България, но и в цял свят. Тези забележителни резултати са функция на американската образователна система liberal arts, която поставя студента в центъра на обучението и живота в модерния мултинационален кампус.

Прочети още: Университетът е място, където хората се „заразяват“ от идеите

Парите не миришат, а хлябът има един вкус за всички

Парите не миришат, а хлябът има един вкус за всички

Едно общество е толкова силно колкото най-слабата му прослойка. Затова ние от ПОЙПЕ започнахме дарителска кампания в опит да помогнем на най-уязвимите групи, споделя Боян Келчев, мениджър “Бизнес развитие” и един от създателите на организацията.

Боян е роден в София, на 52 години с богат опит в ИТ сферата. Завършил е икономика на търговията в УНСС. Специализира продажби и управление на бизнеса в редица ИТ фирми сред които, IBM, HP и Bull. През 2013 научава за Bitcoin, пробва технологията за първи път и осъзнава огромния потенциал на децентрализираната система за дигитални разплащания. През 2019 Боян участва в създаването на ПОЙПЕ с цел приобщаване на хора и търговци към използването на Bitcoin Cash в ежедневния живот и създаването на местна крипто екосистема за постигане на по-голяма финансова автономност за всеки.

Прочети още: Парите не миришат, а хлябът има един вкус за всички

Настоящата криза е маратон, а не спринт

Настоящата криза е маратон, а не спринт
Ключът към успеха в една организация е поддържането на високи нива на информираност, комуникация и дух на екипност между хората, коментира Мария Коларова – Титопулу, зам.-управител на ЛОТ КОНСУЛТ в специално интервю за b2b Media.

Мария Коларова – Титопулу е доктор по социална медицина и организация на здравеопазването и фармацията към Медицински университет София. Специализира в областта на организацията и управлението на безопасните и здравословни условия на труд в контекста на съвременния трудов свят. Зам.-управител е на ЛОТ КОНСУЛТ - първата българска частна фирма, профилирана в сферата на трудовата безопасност, консултант по безопасност и здраве на Европейската служба за външна дейност (ЕЕАS) в Брюксел и нейните 143 Делегации на ЕС в цял свят.

Прочети още: Настоящата криза е маратон, а не спринт

Планираме увеличаване на екипа

Планираме увеличаване на служителите

България, в сектора на изнесени услуги, се радва на находчиви, бизнес ориентирани и дейни мениджъри. Това смятат Иван Георгиев и Евгени Борисов, основатели на Pontica Solutions. Двамата дадоха специално интервю за b2b Media.

Pontica Solutions e българската компания, основана като стартъп през 2015 г. В момента компанията си партнира предимно с технологични лидери, представители на различни индустрии.

Прочети още: Планираме увеличаване на екипа

Бъдещето е реалност: Роботите и хората работят рамо до рамо

Бъдещето е реалност: Роботите и хората работят рамо до рамо

В настоящата ситуация интелигентната, гъвкава и рентабилна автоматизация е необходимост както за глобалните играчи, така и за малките и средните компании, която може да отличи успешните компании от неуспешните, казва Славой Мусилек, генерален мениджър за Централна и Източна Европа, Русия и бившите съветски републики в Universal Robots в специално интервю за b2b Media.

Славой се присъединява към Universal Robots, пионер на пазара в областта на колаборативните роботи, като генерален мениджър, отговорен за Централна и Източна Европа, през ноември 2015 г.

Прочети още: Бъдещето е реалност: Роботите и хората работят рамо до рамо

Способностите на лидера си личат в криза

Способностите на лидера си личат в криза

В безпрецедентна ситуация като настоящата, много е важно лидерите в една компания да са близко до хората – да ги подкрепят, обучават и напътстват. Компаниите, които не поставят на първо място служителите си, ще бъдат подложени на обществен натиск да го направят. Навлизаме в нова фаза на обществени очаквания за социалната корпоративна отговорност, коментира Константинос Милонас, Изпълнителен директор на Adecco Group за Гърция и България в специално интервю за b2b Media.

Настоящата напълно неочаквана криза принуди бизнеса да се променя много бързо. За някои компании това все още е процес в неговата начална фаза. Как се променят бизнесите в начина си на работа, на комуникация и на оперативни дейности и според вас каква е перспективата да се върнем към някаква нормалност в обозримо бъдеще?

Прочети още: Способностите на лидера си личат в криза

Реклама

Представяме ви:

Още съвети: