- Детайли
- Написана от b2b Media
Изпълнителните директори обикновено са наясно какъв кадър търсят и си намират доста находчиви начини, за да открият точния кандидат.
Според Лори Сенекал, мениджър на MDC Partner Network, има три основни характеристики, които винаги се търсят у бъдещия служител. Тя споделя какви въпроси задава лично на кандидатите, за да си изясни дали желаният човек е този срещу нея.
Прочети още: 3 въпроса, които разкриват идеалния кандидат за работа
- Детайли
- Написана от Мариян Томов
Всяка компания се стреми да си наеме „звезди“. Собственикът на онлайн компанията StumbleUpon Марк Бартелс обаче не търси хора, които да блестят сами. Вместо това, той дава приоритет на кандидати, които умеят да работят в екип, без да пренебрегва качествата на индивидуалните играчи.
„Страхотно е в екипа ти да има такива, които преуспяват сами. Те са изключително продуктивни и постигат високи резултати. Но има съществен недостатък: в крайна сметка, те са само един човек“, казва Бартелс.
Прочети още: Доколко са важни “звездите” в една компания
- Детайли
- Написана от b2b Media
Богатите и известните наистина са се уредили. Не само притежават скъпи къщи и скъпи коли, но също така плащат за някои невероятни облаги, които правят ежедневието им много по-лесно. Кои са най-налудничавите услуги и продукти предназначени за този 1% от обществото. Дори не подозирахме за съществуването на подобни възможности, а някои от отговорите са невероятни!
Прочети още: Супер богатите ползват услуги, за които дори не подозираме
- Детайли
- Написана от Николай Желязков
Повечето хора грешат относно това, което ги прави щастливи. Професор Пол Долан казва, че всъщност щастието е много просто.
Да спечелиш много пари, да получиш мечтаната работа или да пътуваш по света – всичко това може да изглежда като основните стълбове на щастието, но според експерта по щастие проф. Пол Долан, има друг ключов фактор – да правиш малки промени. Това е ключово за изграждането на чувство за предназначение в живота Ви. Долан е професор в Лондонския университет по Икономика и правителствен съветник по въпросите относно задоволството на населението. Той твърди, че много от нещата, които хората правят, за да бъдат щастливи, са всъщност краткотрайни и могат да изменят живота им негативно.
Прочети още: Пет неща, които ще ви направят щастливи още днес
- Детайли
- Написана от Мариян Томов
След като Марго Аарон и Пам Янг се запознали на нетуъркинг събитие, за по-малко от пет минути взели решение да станат “отчетни партньори”. По това време двете поели един и същи онлайн курс в опит да стартират свой бизнес, но и двете се чувствали несигурни, за да се справят сами.
Аарон, основател на Argotics и Янг, създател на Dear Zero, се нуждаели от някой, който да им дава насоки и да ги придържа плътно към техните ангажименти. Затова те решили да изпробват нов тип наставничество, което да придвижи успеха им на следващото ниво. „Когато се срещнахме за пръв път, двете открихме, че се борим със същите предизвикателства: как да направим своите бизнеси по-мащабни“, обяснява Аарон пред Business Insider. „Из нашите предприемачески среди сме чували за термина „отчетен партньор“, но не бяхме прекалено запалени по идеята да се „настройваме“ случайно с някого.
Прочети още: Как да държиш бизнеса си под контрол с “отчетен” партньор
- Детайли
- Написана от Николай Желязков
Ако искате да изградите печеливш бизнес, трябва внимателно да обмислите кого допускате да работи за вас.
Емоциите и поведението може да циркулират през социалните мрежи по начин наподобяващ епидемиологичните модели на настинка.
Всеки позитивен човек, когото допускате до вас повишава шансовете ви да бъдете позитивни с 11 процента, изчислява проучване, публикувано през 2010 в бюлетина на Кралското общество.
Да прецените кого да допуснете до себе си и кого да отстраните от вашия бизнес не е лесно, но с малко практика, можете да станете добър в отбягването на хора, които могат да са отрицателни за вас.
Прочети още: 10 вида служители, които трябва да уволните незабавно